- Katılım
- 4 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 515
- Emoji Skoru
- 361
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi Evlatkbr91
- #5.481
Ben de ilk beşiği aldım bence iyi yapmışsınızzBen beşik aldım arkadaşlar. Cüzdanımı açtım valla. Bence erken demeyin![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Ben de ilk beşiği aldım bence iyi yapmışsınızzBen beşik aldım arkadaşlar. Cüzdanımı açtım valla. Bence erken demeyin![]()
Ben eşim tam tersi ye diyip duruyor yemezsem kızıyorEşim de diyor böyle yersen iyice kilo alırsın diye. Diyorum bebek istiyoküçücük bebek o kadar etkili mi diyor
Cevrede herkes bir şey diyor aldırmayın. Herkesin vucudu farklı ben zaten balik etli biriydim biraz göbek vardı ama bu kadar değildi. Hazım zorluğun oluyor ayni zamanda da cok acıkıyorum. Göbeğim birden büyüdü hamile pantolonu ya da elbise giyiyorum rahat ediyorum. Artık normalde giydiğim pantolonlar olmuyorBi ben böyleyim sanıyordum. Sosyal medyada 10. Haftasında olup 0 göbeği olan kadınlar psikolojimi bozdu. Benim yarın 10 hafta olacak. Ve dediğiniz şekilde göbeğim oluyor… ya ben zaten göbekli biriydim. Normalde cok kilolu değilim ama yediklerime göre karnım
Berre (İyi/Temiz): Bu ismi taşıyanların "nefsini temize çıkardığı" (kendini kusursuz gördüğü) gerekçesiyle eşi Zeyneb bint Cahş, Cüveyriye ve üvey kızı Zeyneb binti Ebi Seleme'nin isimlerini değiştirmiştir. Peygamberimiz bu ismi kullanmamış belki size bu yönden fikir olur
Bizi bi kendi halimize bıraksalarBen eşim tam tersi ye diyip duruyor yemezsem kızıyor
Ben de artık daha kolay uyanıyorum. Sabaha karşı uykum kaçıp kalktığım oluyor. Bir de iki gündür evde huzur kalmadı, dün hiç uyumadım sadece sabah birkaç saat uyumuşum ona rağmen sanki uyumuş ve uykumu almış gibiyim ilginç şekilde.Benim uyku halim yerini uykusuzluğa bıraktı. Artık çok az uyuyabiliyorum. Gece 3te kalkıp yemek falan yapıyorum. Dün akşam 9da uyumuştum gece 1-2 gibi geri kalktım, 2 çeşit yemek yaptım ve yedim. Hala da uyumadım ve zerre uykum yok. Biraz enerjikte hissediyorum. Psikolojik mi acaba?
Benim kaydettiğim şeyler genelde meme ucu kremi, gümüş kapaklar falankızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum![]()
Aslında başlarda en önemli ve gerekli şeyler bunlarBenim kaydettiğim şeyler genelde meme ucu kremi, gümüş kapaklar falankendim ne kadar az acı çekebilirime çalışmakla meşgulüm
![]()
Biz bez mi depolasak diyoruzkızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum![]()
Beşik olarak elele otomotik sallanabilir beşik düşünüyorumkızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum![]()
kızlar aldıklarınızı ve araştırdığınız ürünleri burada bizimle de paylaşır mısınız herkes fikir sahibi olsun açıkçası ben bu konuda sıfır bilgideyim maalesef ne iyi ne lazım hiç bilmiyorum![]()
Bez olarak da prima almak istiyorum Allah nasip ederseBiz bez mi depolasak diyoruzve biberon emzik Philips avent düşünüyorum hastane çıkışı kıyafet zıbınlar alınıcak çok şey var gerçekten insan nerden başlayacağını şaşırıyor
ama sanırım en iyisi influencerları takip etmek onlar ne alınıcak konusunda çok paylaşım yapıyor unutmamak için iyi olabilir
Cybex çok güzel ama çok pahalıBez olarak da prima almak istiyorum Allah nasip edersebeşik Prego anne yanı elektrikli aldım ben anne için otomatik sallanması çok kolaylık diyorlar bebek arabası cybex eezy twist 2 pusetiyle ve inşallah sağlıkla cinsiyet öğrenince de kıyafetler emzikler vs diye giderim diye düşünüyorumm
Ana kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızımBeşik olarak elele otomotik sallanabilir beşik düşünüyorum
Bebek arabası Maxi Cosi kabin boy düşünüyorum
Kanguru/Sling olarak ; Ergobaby yada babyjörn düşünüyorum almaya başladıkça yazarım bende tecrübesizim
Babyjörn 13 bin Pierre cardin 3 bin meselaAna kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızımçok kullanışlı diyor arkadaşlarım kesinlikle almalısın diyorlar
Ben onu çok merak ediyorum demirden bi mekanizma yani bu kadar fark yaratıcak bir şey olmaz gibime geliyor Pierre cardin ya da mamma marka alıcam ben deeBabyjörn 13 bin Pierre cardin 3 bin mesela
Ona bende karar veremedim bakıyorum halaBabyjörn 13 bin Pierre cardin 3 bin mesela
Ya benim duyduğum babyjörn ün yayları falan cok daha iyiymis ben ondan almak istiyorum pahalı ama olsunnnAna kucağı olarak babyjörn mü alsam yoksa muadil bir şey mi alsam çok kararsızımçok kullanışlı diyor arkadaşlarım kesinlikle almalısın diyorlar