Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Aksine mamaların geri çağrılma durumunu ben çok olumlu görüyorum. Demek ki denetim yapılıyor. Bebeğimi mamayla büyüttüm büyütüyorum en azından üstü kapatılmıyor ishal yapsa nerden bileceğim mamada sıkıntı olduğunu üşüttü derim mesela. Bu durum da üzücü bakın mama zehir diyen tayfaya gün doğuyor. Siz de şüphe duyabilirsiniz ama yorumunuz hiç öyle değil. Sizin yorumunuzu okuyan biri aşının otizm yaptığına inanır. Toplumun durumu ortada.
Kim neye inanıyorsa kendi fikri kimseyede karışamam sadece konu sahibine soru sordum ve duyduğumu değilde ailemde çevremde gördüğümü yazdım.Mama bende veriyorum bebeğime, zehirden kastım h ile başlayan sebze püresinde fare zehri çıkması haberiydi. Bilgilerinizi kibar dilde paylaştığınız için teşekkürler
Merhaba Allah yardımcınız olsun inşallah yanlış teşhisdir. Size bir sorum olacak çocuğunuzun tüm aşılarını yaptırdınız mı?Arkadaşımın oğlu gelişimi önde giden bir bebekti 16 aylıkken aşı sonra otizm belirtileri başladı yeğenimde aynı şekilde oldu 6 aylıkken aşıdan sonra.
Üslubunuza dikkat edin. Kafanızı kendi bebeğinize yorun bilge hanım. Ben çocuklarıma hiç aşı yaptırmadım söylemedim mesela su çiçeği ve kızamık aşısı yaptırmadığım oğlum çok hafif geçirdi.Kızıma yapıldı kreşte ( yurtdışındayım) çok ağır geçirdi kızamığı. Burda yapılıyor okulda kreşte. Benim oğlum mesela verem aşısı olmuştu ama eltimden verem bulaştı 2 yaşındayken 3 ay verem ilaçları antibiyotik kullandı ben söylemiyim diyorum bunları ama öyle saldırıyorsunuzki sanki mağaradan geldim her kesin fikri kendine ben konu açıpta kimseden fikir almadım.
Üslubunuza dikkat edin. Kafanızı kendi bebeğinize yorun bilge hanım. Ben çocuklarıma hiç aşı yaptırmadım söylemedim mesela su çiçeği ve kızamık aşısı yaptırmadığım oğlum çok hafif geçirdi.Kızıma yapıldı kreşte ( yurtdışındayım) çok ağır geçirdi kızamığı. Burda yapılıyor okulda kreşte. Benim oğlum mesela verem aşısı olmuştu ama eltimden verem bulaştı 2 yaşındayken 3 ay verem ilaçları antibiyotik kullandı ben söylemiyim diyorum bunları ama öyle saldırıyorsunuzki sanki mağaradan geldim her kesin fikri kendine ben konu açıpta kimseden fikir almadım.
otizm ve ekran maruziyeti sebepli uyaran eksikliğinde bazı belirtiler birebir aynı. Ve bence karıştırılıyor. Bir çocuk doktoru dinledim ; tanı koymadan önce 3 ay tv,table,telefon kesilmeli. Sosyal iletişim artırılmalı 3 ay sonra bir daha değerlendirme olmalı diyordu. Evet otizm vakaları çok arttı ama uyaran eksikliği ile karıştırılıyor. Bunun sebebi de inanılmaz bir ekran bağımlılığı arttı çocuklarda ,