- Katılım
- 14 Ekim 2015
- Mesajlar
- 3.852
- Emoji Skoru
- 14.695
- Puanlar
- 408
ben de kadir gecesinde dua ettim n'aber?Durunnn bu yarışma bitemezzzzzzzz onlar ayni tencerenin pilavidaha ben kazanacaktim evrene mesaj yollamistim
Tebrik ederim @alimiyonçiçeğini bana at da şans getirsin ay pardon hediye kutunu
![]()
abla ben rahat bırakıp salsam da peşimdekiler beni salmıyor kasıyorumFairy öyle canım uğraşınca olmuyor rahat bırakacaksın:)
Çok sevindim hayırlı olsun![]()


