kızlar üni de bir çocuk var sürekli tesadüfen karşılaşıyorum hep arka sıramda oturuyor bakışlarını yakalıyorum yakalayınca başka yöne çeviriyor başını bu aralar hep kankilerimle(hepsi kız)konuşuyor ama benle konuşmuyor utangaç birisi acaba hoşlanıyor mu benden:26:
olabilitesi var bacım ama biraz daha detay katarsan yada biraz daha ilerlerse durumunuz o şekilde yazarasan daha güzel tahminde bulunabilirz... şimdi bu kadar bilgiyle fikirde yürütülmezki :)
olabilitesi var bacım ama biraz daha detay katarsan yada biraz daha ilerlerse durumunuz o şekilde yazarasan daha güzel tahminde bulunabilirz... şimdi bu kadar bilgiyle fikirde yürütülmezki :)
canım bi de kız kankaları var bu çocuğun kız kankalarına beni gösterirmiş gibi bakış attı bugün de yanıma oturdu ben de yanından kalktım(rahatsız oldum çünkü) erkek kankası o çocuğa güldü falan
sen genede kendini biraz uzak tutatrak sana olan haraketlerine bak, eğer biraz hoşlanmaya başladıysan sende ona karşı böle ufak ufak gülümse felan buz dağı misali olma belki cesaret alır bişeyler söyleyebilir... hoşlanmış olduğunu düşünüyorum ama daha bişey söylemek için erken, o daha sanki böle senin dikkatini çekme aşamalarında gibi geldi bana eğer çektiyse dikkatini sende ufaktan belli edebilirsin :)
sen genede kendini biraz uzak tutatrak sana olan haraketlerine bak, eğer biraz hoşlanmaya başladıysan sende ona karşı böle ufak ufak gülümse felan buz dağı misali olma belki cesaret alır bişeyler söyleyebilir... hoşlanmış olduğunu düşünüyorum ama daha bişey söylemek için erken, o daha sanki böle senin dikkatini çekme aşamalarında gibi geldi bana eğer çektiyse dikkatini sende ufaktan belli edebilirsin :)
okadar utangaç değil bence senin yanına gelip oturabilmiş... :) bence sen bu kadar düşünme emin ol biraz zaman geçtikten sonra eğer senden gerçekten hoşlanmışsa bi şekilde senle iletişim kurmaya çalabalar eğer sende hoşlanıyorsan o çabasına karşılık verebilirsin :)
okadar utangaç değil bence senin yanına gelip oturabilmiş... :) bence sen bu kadar düşünme emin ol biraz zaman geçtikten sonra eğer senden gerçekten hoşlanmışsa bi şekilde senle iletişim kurmaya çalabalar eğer sende hoşlanıyorsan o çabasına karşılık verebilirsin :)