• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tarih öğretmenimden hoşlanıyorum

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Tahminlerime göre erkeklerle pek muhabbetin yok çekingen birisin. Sendne yaşça büyük olgun bir erkek sana iki bakış attı diye gönlün kaymış. Çekingen kızlarda çok olan bir durum. Aman yapma yaşın daha çok genç kendi yaşıtlarına bak. Onlarla arkadaşlık et, bu durum sana özel değil, öğretmeninden hoşlanan ilk çekingen kız sen değilsin olmayacaksın. Boşver gitsin 12 yaş çok fazla ve öğretmen öğrenci hiç hoş değil
 
Daha yks hazırlık ogrencisisin ve tarih hocama ilgi duyuyorsun duygusal boşluktan o sınavı kazan yüzünü hatirlamazsin merak etme hocada muhtemelen hep uyuduğun için bakiyordur sana başka anlam yukleme derim sınavda başarılar
 
Eşit ağırlık değil sözelim ki evet mezunlar için de lise öğrencileri için de dershaneler var benim gittiğim dershanede 20 sınıf var 15'i zaten sayısal öğrencisi geri kalanlar da eşit ağırlık ve sözel her sınıfta da 22-23 öğrenci var ve hepsi mezun ne kadar fazla olduğunu siz düşünün isterseniz
Oooo hem de sözelcisin.
Yani sözelden 3. kez sınava girmek ne diyebilirim ki. Konu sahibi zehir gibi maşallah 🧿
 
Valla sen kendi kendine gelin güvey oluyorsun gibi geldi ama aksi olsa dahi normal değil. Öğretmen öğrencisine farklı bir gözle bakamaz etik değil. 33 yaşındaki esek kadar adam 20 yaşındaki kiza bakiyorsa da o adamda bir sorun vardır. Ben sapık gözüyle bakıyorum bu adamlara valla kusura bakmayın.
 
21 yaşında yks hazırlanıp derslerde uyumak sonra hoca buna kızınca da benden hoşlanıyor triplerine girmek… Konuda elle tutulur hiçbir şey yok (boşa geçen yıllar dışında)
 
Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Oyle de olsa boyle de olsa ogrencisine zannettigin gbbilgi duyuyor ve hatta bunu belli ediyorsa, o adamdan bi cacik olmaz. Ogrencinin ogretmene ilgisi yada hayranligi karsilasilan seyler. Genelde hayranlik duyuluyor ask zannediliyor ve gelip geciyor. Ama ogretmen karsilik veriyorsa bes para etmez. Normalde 10 yas 12 yas tolere edilebilir. Fakat 21-33 olmaz. Bu yas farki sen 30 o 42 olsaydi atiyorum olurdu. Aradaki fark yine 12 ne degisti diceksin ama o adamin atladigi esigi sen henuz atlamadin. Uzak dur.
 
Ay bir öğretmen olarak derste surekli kafasını sıraya koyan öğrenciyi uyarıyorum.Sık sık o tarafa bakıyorum. Bazen uyarmadan gözlerimle anlatmaya çalışıyorum. Ve boyle bir davranışı ortaokul öğrencilerinde bile aşırı saygısızca buluyorum. Sesimde ton değişikliği yapıyorum dikkatlerini çekmek için.Onlar da beni kendilerine aşık diye mi düşünüyor.yooo bence bana sinir oluyorlar
 
iş yerinde sunum yaparken bile biri uyukladığında rahatsız oluyorsun. ders anlatırken uyuyan öğrenci görmek çok sinir bozucu olmalı. "parasını verdim istediğimi yaparım" demişsin, gerçekten tam bir z kuşağı saçmalığı. sana bir şey öğreten insana karşı saygıdan nasibini almamak en başta ama onu geçtim. emeğin karşılığının para olmadığını anlayamazsın sen.

verdiğin o parayla, yaptığın çıkıntılıkla en fazla öğretmeni sinir edersin, seneye yine yksye para yatırırsın. dersane sahibi senin gibiler sayesinde her sene evi arabayı yeniler. aferin sonra boomerlar bizi ev bırakmadı diye ağla.
 
Parayla o öğretmene gözünün önünde uyuyarak saygısızlık yapma hakkını satın almıyorsun. Üniversiteyi kazanınca hocaların derste uyuyanı 'kibarca' dışarı atacak haberin olsun. Tarih hocası konusunda da öğrenci öğretmen ilişkilerinde güç dengesi eşit olmadiği için cidden senden hoşlanıyorsa bile yapacağın en iyi şey tam tersi yönde kaçmak olur bu adamdan.
 
aklını başına topla bak bir yabancı olarak yalvarıyorum sana senden büyük veya konum olarak eşit olmadığın erkeklerden uzak dur hele lisede üniversitede iş yerinde asla böyle düşüncelere girme bu çok utanç verici ve sana zarar verecek bir durum dersine çalış hedefin yoksa okumayacaksan okulda sadece vakit harcayacaksan da bir işe gir kursa git meslek öğren tecrübe kazan sen şuan yetişkin hayatını nasıl geçireceğini belirliyorsun bunu iyice bi kavra sonra çok üzülürsün
 
Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Canım benim kardeşimle aynı yaştasın neredeyse 33 yaşında bir adamın senden hoşlanması seni beğenmesi hiç normal bir şey değil emin ol o sana öğrencim gözüyle bakıyordur sen de ona öğretmenim gözüyle bak olabilir hissedebilirsin sonuçta sen de bir genç kızsın ama çok çok yanlış ailen duyarsa gerçekten çok üzülür böyle şeyler yapma derslerine çalış eğer senden hoşlanıyorsa bile çok sıkıntılı ağır sıkıntılı bir adam belli ki aldığı derslerin Eğitim fakültesinde hiçbir şekilde hayata yansıtamamış bir insan öyle şey olmaz 33 yaşında adam 19-20 yaşında kıza bakmaz bakıyorsa sapıktır
 
Yavrucum hakikaten okuduğunu anlamıyorsun, anlasan da yanlış anlıyorsun :) çocugum benim için en iyisi annelik tribi mi var şu paragrafta allasen? Vallahi bu okuduğunu anlamak konusunda ciddi sıkıntıların var senin, muhtemelen türkçe derslerinde de uyuyorsun.
Neyse yahu ister azmet kazan, ister uyu yaylan bana göre hava hoş.
Ayrıca 21 yaş 1 senelik bir kayıp degil, 3 senelik bir kayıptır. Hem de sözel yani.
Sözel olması sizi niye rahatsız etti benim bildiğim kadarıyla sayısal okuyup mühendis olanlar staj yeri bulamıyoruz iş bulamıyoruz diye ağlıyorlardı sözel okuyup atanmayan var mı ben görmedim varsa da. bu arada ben daha bu sene YKS çalışmaya başladım çünkü çalışıyordum malum :) diğer senelerde sadece sınava girdim çalışmadım yani benim için 1 sene oluyor bu harika matematiğinizi farklı alanlara yönlendirin bence.
 
Sözel olması sizi niye rahatsız etti benim bildiğim kadarıyla sayısal okuyup mühendis olanlar staj yeri bulamıyoruz iş bulamıyoruz diye ağlıyorlardı sözel okuyup atanmayan var mı ben görmedim varsa da. bu arada ben daha bu sene YKS çalışmaya başladım çünkü çalışıyordum malum :) diğer senelerde sadece sınava girdim çalışmadım yani benim için 1 sene oluyor bu harika matematiğinizi farklı alanlara yönlendirin bence.
Sözel okuyup atanmayan mı görmedin? Djdhhshs
Yazdıgım cevabın içerisinde sözel okuyup atamanazsın ibaresi mi var a benim okuduğunu şıp diye anlayan (!) kızım? Boşuna mı diyorum okuduğunu anlamıyorsun diye.
Bu nasıl sözcelcilik.
Sözel okumanın beni rahatsız etmesi ne alaka ayrıca hshsh.
Değişik ya :)
 
Sözel olması sizi niye rahatsız etti benim bildiğim kadarıyla sayısal okuyup mühendis olanlar staj yeri bulamıyoruz iş bulamıyoruz diye ağlıyorlardı sözel okuyup atanmayan var mı ben görmedim varsa da. bu arada ben daha bu sene YKS çalışmaya başladım çünkü çalışıyordum malum :) diğer senelerde sadece sınava girdim çalışmadım yani benim için 1 sene oluyor bu harika matematiğinizi farklı alanlara yönlendirin bence.
Hayır 3 sene oluyor. Giden ömürden gidiyor. Laylayloma da doyarsınız da, ilerde acısını çekeceksiniz bu sorumsuzluğun. Kazanamazsanız ne yapacaksınız, sanırım başka bir plan da yok. Gözünüzü kapatıp açarsınız o ara 30 oluverirsiniz. Çok var sizin gibi.
 
Hayır 3 sene oluyor. Giden ömürden gidiyor. Laylayloma da doyarsınız da, ilerde acısını çekeceksiniz bu sorumsuzluğun. Kazanamazsanız ne yapacaksınız, sanırım başka bir plan da yok. Gözünüzü kapatıp açarsınız o ara 30 oluverirsiniz. Çok var sizin gibi.
Ay çok güldüm teyze beni nereden tanıyorsun da çok var sizin gibi diyorsun çok takılmayın şu ortama siz
 
Sözel okuyup atanmayan mı görmedin? Djdhhshs
Yazdıgım cevabın içerisinde sözel okuyup atamanazsın ibaresi mi var a benim okuduğunu şıp diye anlayan (!) kızım? Boşuna mı diyorum okuduğunu anlamıyorsun diye.
Bu nasıl sözcelcilik.
Sözel okumanın beni rahatsız etmesi ne alaka ayrıca hshsh.
Değişik ya :)
Anlamamazlıktan gelme çabaları gözümü yaşarttı
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X