- Katılım
- 28 Şubat 2026
- Mesajlar
- 287
- Emoji Skoru
- 346
- Puanlar
- 18
- Konu Sahibi mericderlerbana
- #101
Tahminlerime göre erkeklerle pek muhabbetin yok çekingen birisin. Sendne yaşça büyük olgun bir erkek sana iki bakış attı diye gönlün kaymış. Çekingen kızlarda çok olan bir durum. Aman yapma yaşın daha çok genç kendi yaşıtlarına bak. Onlarla arkadaşlık et, bu durum sana özel değil, öğretmeninden hoşlanan ilk çekingen kız sen değilsin olmayacaksın. Boşver gitsin 12 yaş çok fazla ve öğretmen öğrenci hiç hoş değilMerhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.