• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Tarih öğretmenimden hoşlanıyorum

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Ya onu bunu boşverin de ben şimdi tarih derslerine gireyim mi girmeyim mi sizce? 2 konu kaldı ayt tarihin bitmesine ondan sonra ki haftalar için tarih denemesi getiricem derste onu çözersiniz diyordu hoca.
Yaşın küçük değil. Bence açıl adamın da sen de gönlü var gibi evlenirsin işte okumana da gerek kalmaz çoluk çocuk takılırsın valla bak
 
Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Sen daha iyilerini hak ediyorsun kız kala kala öğretmene mi kaldın çoğu piskopat ve kendini beğenmiş ,egoist o kafanda kurduğun adam gibi değil daha önünde üniversite var, sen sana uygun olanı seçersin acele etme ,ortalıkta erkek var ama düzgün adam yok ve belkide boşanmıştır gözü genç fidan gibi taze kızlarda, hangisini kandırsam hesabını yapıyordur, dikkatli ol seçimin doğru yap ,hemencikte teslim olmayın
 
Of bütün hocalarım bana aşıkmış meğerse 💔💔
 
KPSS gibi mi duruyor?
Aferin kız az kalmış seneye 4üncü kez de girersen yksden mezun oluyorsunnn❤️ otur dersine çalış gözünü sevdiğim yaaa😂

Ayrıca canhıraş kendini savunmuşsun ama lise gibi gitmesi zorunlu ve devamlılık şartı olan bir şey olsa derste uyumanı -hak vermesem de- ucundan anlarım ama katılım zorunlu bile olmayan bir derse hem kendin gidip hem de uyuman nerden baksan tutarsızlık nerden baksan ahmakça. Bi de üstüne para veriyorsun
 
@Led_BiR_Vele_DisTiri uzun zamandır bu kadar aksiyonlu bir şey okumadım, konunun yarısındayım bahsi geçen adamı da spoilerın sayesinde buldum ama bitsin istemiyorum okurken ağırdan alıyorum James Cameron mısın mübarek ekrana kilitledin adamı :skandal:
 
Ya onu bunu boşverin de ben şimdi tarih derslerine gireyim mi girmeyim mi sizce? 2 konu kaldı ayt tarihin bitmesine ondan sonra ki haftalar için tarih denemesi getiricem derste onu çözersiniz diyordu hoca.

Mezunlar için hala dershaneler var mı, çok şaşırdım. 🥲 Duygulandım. Artık eskisi gibi mezunların üniversite sınavına hazırlandığı dershaneler yok sanıyordum. Şuan lise öğrencileri bile dershaneye gitmiyor sınava hazırlık için.

Eşit ağırlıkçısın üstelik. 🥲 Hala konuları bitirmedin mi sınava şurada ne kaldı.

Kızım olsan çok kızardım sana şöyle bir yakandan tutup sarsmak isterdim, aklın başına gelsin diye. Edebiyatta hala eser yazar ezberlemesi yapılıyorsa git onları ezberle lütfen.
 
Lisede geometri öğretmenime qsik oldum. Okuldan öğretmenim değildi, ozelde calisiyordu ve özel ders isteyenlere derse geliyordu. O sene geometri sorularını fullemistim❤️
Ben baya aşık oldugumj sanıyordum. Çok icekapanik bir kizdim .annem çok üstüme gelirdi asla sınıftan bir sevgilim olmasını vs onaylamiyordu.ben kendi kendime yaşıyordum bunu ve büyük bri ask saniyordum. Sabah uyanınca ilk aklıma o gelirdi.resmen onu bekler olmuştum. Oysaki o bana ozel bir ilgi göstermedi. Tum öğrencilerine değer veren bir öğretmendi. Ama öyle anlamak istemiştim.universiteye başladığımda bile ilk zamanlar onu dusunuyordum❤️ sonra tabi unuttum.. vee tam ben bu duyguları yaşarken yani aşk acısı çekerken lisede, öyle bir geçer zamanki dizisi vardı. Orada mete ve inci hoca aski işlenmişti.. Bu aşk nedeniyle dizi eleştirilmisti cubku İnci hoca da meteye aşık olmuştu. ❤️ bu konuya girmeyecegim sadece konunuzu okuyunca o günler aklıma geldi..
Yani ogretmeniniz, bir öğretmen olarak size dikkat etmiş. Sizden hoşlandığını sanmiyorum.yasiniz da küçük değil. Bunu bir hayranlık , beğeni olarak yorumlayamiyorum bubyuzden.eskiden bir öğretmenime aşık olmama rağmen, size empati yapamıyorum. Cubku aklınız hep başka yerlerde. Derslerinize odaklanmaniz gerekirken.
 
Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Ya eminim pek çoğumuz benzer hadiseleri yaşamışızdir çünkü hormonların tavan olduğu bir dönem. Bunu bil ve kendini ekstra suçlu hissetme ama yanlış bir şey olduğunu bil. Çünkü durumun farkına varınca bir zaman kaybının içinde olduğunu ve acilen derslerine odaklanmak gerektiğinin farkına veriyorsun. Yazık günah orda olma sebebine odaklan ve derslerine çalış acilen ve bu saçma düşüncelerden sıyrıl canım. Çünkü adam eminim sen ve senin gibi öğrencilere gıcık olup,ekmek parası derdindedir. Sana ben de gıcık oldum itiraf edeyim, git evinde uyu ve adamı sal.. annen baban değilim iyiki :))
 
Son düzenleme:
Ya eminim pek çoğumuz benzer hadiseleri yaşamışızdir çünkü hormonların tavan olduğu bir dönem. Bunu bil ve kendini ekstra suçlu hissetme ama yanlış bir şey olduğunu bil. Çünkü durumun farkına varınca bir zaman kaybının içinde olduğunu ve acilen derslerine odaklanmak gerektiğinin farkına veriyorsun. Yazık günah orda olma sebebine odaklan ve derslerine çalış acilen ve bu saçma düşüncelerden sıyrıl canım. Çünkü adam eminim sen ve senin gibi öğrencilere gıcık olup,ekmek parası derdindedir. Sana ben de gıcık oldum itiraf edeyim, git evinde uyu ve adamı sal.. annen baban değilim iyiki :))
Gıcık olup olmamanız beni çokta ilgilendirmiyor neden belirtme gereği duydunuz onu da anlamadım
 
Mezunlar için hala dershaneler var mı, çok şaşırdım. 🥲 Duygulandım. Artık eskisi gibi mezunların üniversite sınavına hazırlandığı dershaneler yok sanıyordum. Şuan lise öğrencileri bile dershaneye gitmiyor sınava hazırlık için.

Eşit ağırlıkçısın üstelik. 🥲 Hala konuları bitirmedin mi sınava şurada ne kaldı.

Kızım olsan çok kızardım sana şöyle bir yakandan tutup sarsmak isterdim, aklın başına gelsin diye. Edebiyatta hala eser yazar ezberlemesi yapılıyorsa git onları ezberle lütfen.
Eşit ağırlık değil sözelim ki evet mezunlar için de lise öğrencileri için de dershaneler var benim gittiğim dershanede 20 sınıf var 15'i zaten sayısal öğrencisi geri kalanlar da eşit ağırlık ve sözel her sınıfta da 22-23 öğrenci var ve hepsi mezun ne kadar fazla olduğunu siz düşünün isterseniz
 
Aferin kız az kalmış seneye 4üncü kez de girersen yksden mezun oluyorsunnn❤️ otur dersine çalış gözünü sevdiğim yaaa😂

Ayrıca canhıraş kendini savunmuşsun ama lise gibi gitmesi zorunlu ve devamlılık şartı olan bir şey olsa derste uyumanı -hak vermesem de- ucundan anlarım ama katılım zorunlu bile olmayan bir derse hem kendin gidip hem de uyuman nerden baksan tutarsızlık nerden baksan ahmakça. Bi de üstüne para veriyorsun
Para verdiğim birşey için hesap vermeme gerek yok bence ve kendinizi savunmanız lazım bence özellikle Y kuşağı kendini pek savunmuyor niye bilmiyorum kendini savunan birisini görünce de şaşırıyorsunuz şaşırılacak birşey yok ücret karşılığında eğitim görüyoruz orada derste uyumam da hocayı ilgilendirmez bundan rahatsız olsalar baştan kurallarında belirtirlerdi ve derste uyuyan da tek ben değilim o derse çalışmayacaksam ve öğleden sonra etütlerim varsa arkaya geçer uyurum bunu çoğu yks öğrencisi yapar
 
Para verdiğim birşey için hesap vermeme gerek yok bence ve kendinizi savunmanız lazım bence özellikle Y kuşağı kendini pek savunmuyor niye bilmiyorum kendini savunan birisini görünce de şaşırıyorsunuz şaşırılacak birşey yok ücret karşılığında eğitim görüyoruz orada derste uyumam da hocayı ilgilendirmez bundan rahatsız olsalar baştan kurallarında belirtirlerdi ve derste uyuyan da tek ben değilim o derse çalışmayacaksam ve öğleden sonra etütlerim varsa arkaya geçer uyurum bunu çoğu yks öğrencisi yapar
Şaşırmak mı?
Kendini savundun ve biz de şaşırdık
öyle mi? Bu kendini savunmak mıydı yani :)
Bilakis 21 yaşına kadar neden kazanamadığını anladık sadece :)
Kızım da yks öğrencisi ve hayır her yks öğrencisi senin yaptığını yapmaz.
 
Şaşırmak mı?
Kendini savundun ve biz de şaşırdık
öyle mi? Bu kendini savunmak mıydı yani :)
Bilakis 21 yaşına kadar neden kazanamadığını anladık sadece :)
Kızım da yks öğrencisi ve hayır her yks öğrencisi senin yaptığını yapmaz.
Kazanamadın değil kazandım ama istemediğim bir yere gitmek istemedim kimseye bağlı birisi değilim diğerleri gibi ve benim için 1 sene çok zaman kaybı değildi ayrıca kendinizi savunmanız lazım derken ciddiydim çoğunluğunuz her konu da kendinizi savunmuyorsunuz farkında değilsiniz ama diğer kuşakları da etkiliyorsunuz bunu iş hayatına girince daha da iyi anlamıştım bence vazgeçin bundan birşey kaybetmezsiniz yani ve muhtemelen kızınız yorgun olduğu zaman derslerde uyuyordur diye düşünüyorum. Anlayabiliyorum her anne için kendi çocuğu en iyisi olur triplerini.
 
Kazanamadın değil kazandım ama istemediğim bir yere gitmek istemedim kimseye bağlı birisi değilim diğerleri gibi ve benim için 1 sene çok zaman kaybı değildi ayrıca kendinizi savunmanız lazım derken ciddiydim çoğunluğunuz her konu da kendinizi savunmuyorsunuz farkında değilsiniz ama diğer kuşakları da etkiliyorsunuz bunu iş hayatına girince daha da iyi anlamıştım bence vazgeçin bundan birşey kaybetmezsiniz yani ve muhtemelen kızınız yorgun olduğu zaman derslerde uyuyordur diye düşünüyorum. Anlayabiliyorum her anne için kendi çocuğu en iyisi olur triplerini.
Yavrucum hakikaten okuduğunu anlamıyorsun, anlasan da yanlış anlıyorsun :) çocugum benim için en iyisi annelik tribi mi var şu paragrafta allasen? Vallahi bu okuduğunu anlamak konusunda ciddi sıkıntıların var senin, muhtemelen türkçe derslerinde de uyuyorsun.
Neyse yahu ister azmet kazan, ister uyu yaylan bana göre hava hoş.
Ayrıca 21 yaş 1 senelik bir kayıp degil, 3 senelik bir kayıptır. Hem de sözel yani.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X