- Katılım
- 1 Ekim 2023
- Mesajlar
- 1.042
- Emoji Skoru
- 3.097
- Puanlar
- 63
- Konu Sahibi mericderlerbana
- #81
Konu sahibinin 50 yaşındaki adamın sabaha kadar 7 defa boşaldığını iddia ettiği mesajından sonrasını okumadım.Bana da ozetlesenize sevabina![]()
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Konu sahibinin 50 yaşındaki adamın sabaha kadar 7 defa boşaldığını iddia ettiği mesajından sonrasını okumadım.Bana da ozetlesenize sevabina![]()
Yaşın küçük değil. Bence açıl adamın da sen de gönlü var gibi evlenirsin işte okumana da gerek kalmaz çoluk çocuk takılırsın valla bakYa onu bunu boşverin de ben şimdi tarih derslerine gireyim mi girmeyim mi sizce? 2 konu kaldı ayt tarihin bitmesine ondan sonra ki haftalar için tarih denemesi getiricem derste onu çözersiniz diyordu hoca.
ıy hayırYaşın küçük değil. Bence açıl adamın da sen de gönlü var gibi evlenirsin işte okumana da gerek kalmaz çoluk çocuk takılırsın valla bak
Sen daha iyilerini hak ediyorsun kız kala kala öğretmene mi kaldın çoğu piskopat ve kendini beğenmiş ,egoist o kafanda kurduğun adam gibi değil daha önünde üniversite var, sen sana uygun olanı seçersin acele etme ,ortalıkta erkek var ama düzgün adam yok ve belkide boşanmıştır gözü genç fidan gibi taze kızlarda, hangisini kandırsam hesabını yapıyordur, dikkatli ol seçimin doğru yap ,hemencikte teslim olmayınMerhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Aferin kız az kalmış seneye 4üncü kez de girersen yksden mezun oluyorsunnnKPSS gibi mi duruyor?

Bunu yazan kadin anca bakiredir ,fantezilerini yaziyordurKonu sahibinin 50 yaşındaki adamın sabaha kadar 7 defa boşaldığını iddia ettiği mesajından sonrasını okumadım.![]()
Ya onu bunu boşverin de ben şimdi tarih derslerine gireyim mi girmeyim mi sizce? 2 konu kaldı ayt tarihin bitmesine ondan sonra ki haftalar için tarih denemesi getiricem derste onu çözersiniz diyordu hoca.
Ya eminim pek çoğumuz benzer hadiseleri yaşamışızdir çünkü hormonların tavan olduğu bir dönem. Bunu bil ve kendini ekstra suçlu hissetme ama yanlış bir şey olduğunu bil. Çünkü durumun farkına varınca bir zaman kaybının içinde olduğunu ve acilen derslerine odaklanmak gerektiğinin farkına veriyorsun. Yazık günah orda olma sebebine odaklan ve derslerine çalış acilen ve bu saçma düşüncelerden sıyrıl canım. Çünkü adam eminim sen ve senin gibi öğrencilere gıcık olup,ekmek parası derdindedir. Sana ben de gıcık oldum itiraf edeyim, git evinde uyu ve adamı sal.. annen baban değilim iyiki :))Merhaba ablalarım bu konuyu açmak için hesap açtım normalde burada konuları okuyordum sadece o kadar. Ben 21 yaşındayım dershaneye gidiyorum. Dershanede ki tarih öğretmenimden hoşlanıyorum. Yalan olmasın tam olarak yaşını bilmiyorum sadece 33 yaşında olduğunu duydum ama emin değilim sadece kulak misafiri oldum. 6 ay oldu neden ondan hala hoşlanıyorum bilmiyorum unutmaya çalışıyorum unutamıyorum. Bu arada aramızda düşündüğünüz gibi bir iletişim yoktu ama bayramdan sonra daha samimi konuşmaya başladık. Ben içine kapanık birisiyim ondan dolayı onunla çok konuşmazdım derste birde konuşmama nedenim ondan hoşlandığımı anlamasın diye. Tarih dersi çok ilgimi çekmiyor diye derste sıraya kafamı koyup gözlerimi kapatıyorum uyumuyorum aslında daha sonra neden bilmiyorum içime bir his doğuyor kafamı kaldırıp ona baktığımda o da hemen kafasını çeviriyor. 4-5 kez derste kafam sıradayken gizli gizli bakarken yakaladım biraz garipsedim bu durumu diğer sınıf arkadaşlarıma böyle bakıyor mu acaba diye merak edip birkaç hafta gözlemledim onlara normal öğrenci-öğretmen arasında nasıl bir ilişki olursa öyle bakıyor gibi geldi. Birkaç gün önce de yine derste uyuyordum bana seslenip "Kübra sen benim dersime uyumaya mı geliyorsun" diyerekten bana kızdı ve o gün bana bağırdığı için mi bilmiyorum suratıma hiç bakmadı daha sonra da bahçede ben sigara içerken telefonla oynuyordum içime yine his doğunca kafamı kaldırıp bakınca bana baktığını fark ettim ben bakınca yine kafasını çevirdi ama ben onun orada olduğunun farkında değildim açıkçası. Yani normal mi bilmiyorum derslerde gizli gizli bakarken yakalıyorum ki bir gün derste konuyu anlatırken bana baktı ama ilk kez bu kadar süre bakıştık diyebilirim şaka yapmıyorum 10 saniye boyunca gözlerime baktı bakışlarını çekmeyince ben rahatsız olduğum için bakışlarımı çektim kafamda mı kuruyorum bilmiyorum ama sınıf arkadaşlarıma veya yakın kız arkadaşlarıma durumu anlatmadım ama birkaç hafta kız arkadaşlarıma bakışları nasıl diğerlerine nasıl bakıyor diye gözlemlemek istedim biraz, onlara çok normal davranıyor diyebilirim ama bana bazen çok sakin konuşuyor derste bazense bağırma değil de sinirli konuşuyor bu davranışları da kafamı karıştırıyor. Acaba artık tarih derslerine girmeyi bıraksam mı bilmiyorum. Bu arada bahsetmeyi unutmuşum hoca gerçekten 33 mü bilmiyorum ama 27-28 gibi duruyor genç duran birisi bende dershane ilk başladığında 28 en fazla 29 demiştim. Uzun süredir spor yapıyormuş ondan dolayı sanırım genç gözükmesi. Elbet soracak olanlar vardır diye yazıyorum dersteyken birkaç kez bekar olduğunu söyledi konuştuğu birisi varsa da bilmiyorum.
Meraketme yazmış malum konusundaBunu yazan kadin anca bakiredir ,fantezilerini yaziyordur![]()
Gıcık olup olmamanız beni çokta ilgilendirmiyor neden belirtme gereği duydunuz onu da anlamadımYa eminim pek çoğumuz benzer hadiseleri yaşamışızdir çünkü hormonların tavan olduğu bir dönem. Bunu bil ve kendini ekstra suçlu hissetme ama yanlış bir şey olduğunu bil. Çünkü durumun farkına varınca bir zaman kaybının içinde olduğunu ve acilen derslerine odaklanmak gerektiğinin farkına veriyorsun. Yazık günah orda olma sebebine odaklan ve derslerine çalış acilen ve bu saçma düşüncelerden sıyrıl canım. Çünkü adam eminim sen ve senin gibi öğrencilere gıcık olup,ekmek parası derdindedir. Sana ben de gıcık oldum itiraf edeyim, git evinde uyu ve adamı sal.. annen baban değilim iyiki :))
Eşit ağırlık değil sözelim ki evet mezunlar için de lise öğrencileri için de dershaneler var benim gittiğim dershanede 20 sınıf var 15'i zaten sayısal öğrencisi geri kalanlar da eşit ağırlık ve sözel her sınıfta da 22-23 öğrenci var ve hepsi mezun ne kadar fazla olduğunu siz düşünün istersenizMezunlar için hala dershaneler var mı, çok şaşırdım.Duygulandım. Artık eskisi gibi mezunların üniversite sınavına hazırlandığı dershaneler yok sanıyordum. Şuan lise öğrencileri bile dershaneye gitmiyor sınava hazırlık için.
Eşit ağırlıkçısın üstelik.Hala konuları bitirmedin mi sınava şurada ne kaldı.
Kızım olsan çok kızardım sana şöyle bir yakandan tutup sarsmak isterdim, aklın başına gelsin diye. Edebiyatta hala eser yazar ezberlemesi yapılıyorsa git onları ezberle lütfen.
Para verdiğim birşey için hesap vermeme gerek yok bence ve kendinizi savunmanız lazım bence özellikle Y kuşağı kendini pek savunmuyor niye bilmiyorum kendini savunan birisini görünce de şaşırıyorsunuz şaşırılacak birşey yok ücret karşılığında eğitim görüyoruz orada derste uyumam da hocayı ilgilendirmez bundan rahatsız olsalar baştan kurallarında belirtirlerdi ve derste uyuyan da tek ben değilim o derse çalışmayacaksam ve öğleden sonra etütlerim varsa arkaya geçer uyurum bunu çoğu yks öğrencisi yaparAferin kız az kalmış seneye 4üncü kez de girersen yksden mezun oluyorsunnnotur dersine çalış gözünü sevdiğim yaaa
Ayrıca canhıraş kendini savunmuşsun ama lise gibi gitmesi zorunlu ve devamlılık şartı olan bir şey olsa derste uyumanı -hak vermesem de- ucundan anlarım ama katılım zorunlu bile olmayan bir derse hem kendin gidip hem de uyuman nerden baksan tutarsızlık nerden baksan ahmakça. Bi de üstüne para veriyorsun
Şaşırmak mı?Para verdiğim birşey için hesap vermeme gerek yok bence ve kendinizi savunmanız lazım bence özellikle Y kuşağı kendini pek savunmuyor niye bilmiyorum kendini savunan birisini görünce de şaşırıyorsunuz şaşırılacak birşey yok ücret karşılığında eğitim görüyoruz orada derste uyumam da hocayı ilgilendirmez bundan rahatsız olsalar baştan kurallarında belirtirlerdi ve derste uyuyan da tek ben değilim o derse çalışmayacaksam ve öğleden sonra etütlerim varsa arkaya geçer uyurum bunu çoğu yks öğrencisi yapar
Kazanamadın değil kazandım ama istemediğim bir yere gitmek istemedim kimseye bağlı birisi değilim diğerleri gibi ve benim için 1 sene çok zaman kaybı değildi ayrıca kendinizi savunmanız lazım derken ciddiydim çoğunluğunuz her konu da kendinizi savunmuyorsunuz farkında değilsiniz ama diğer kuşakları da etkiliyorsunuz bunu iş hayatına girince daha da iyi anlamıştım bence vazgeçin bundan birşey kaybetmezsiniz yani ve muhtemelen kızınız yorgun olduğu zaman derslerde uyuyordur diye düşünüyorum. Anlayabiliyorum her anne için kendi çocuğu en iyisi olur triplerini.Şaşırmak mı?
Kendini savundun ve biz de şaşırdık
öyle mi? Bu kendini savunmak mıydı yani :)
Bilakis 21 yaşına kadar neden kazanamadığını anladık sadece :)
Kızım da yks öğrencisi ve hayır her yks öğrencisi senin yaptığını yapmaz.
Yavrucum hakikaten okuduğunu anlamıyorsun, anlasan da yanlış anlıyorsun :) çocugum benim için en iyisi annelik tribi mi var şu paragrafta allasen? Vallahi bu okuduğunu anlamak konusunda ciddi sıkıntıların var senin, muhtemelen türkçe derslerinde de uyuyorsun.Kazanamadın değil kazandım ama istemediğim bir yere gitmek istemedim kimseye bağlı birisi değilim diğerleri gibi ve benim için 1 sene çok zaman kaybı değildi ayrıca kendinizi savunmanız lazım derken ciddiydim çoğunluğunuz her konu da kendinizi savunmuyorsunuz farkında değilsiniz ama diğer kuşakları da etkiliyorsunuz bunu iş hayatına girince daha da iyi anlamıştım bence vazgeçin bundan birşey kaybetmezsiniz yani ve muhtemelen kızınız yorgun olduğu zaman derslerde uyuyordur diye düşünüyorum. Anlayabiliyorum her anne için kendi çocuğu en iyisi olur triplerini.