- Katılım
- 17 Mart 2026
- Mesajlar
- 17
- Emoji Skoru
- 3
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 31
- Konu Sahibi beatriceypr
- #1
Merhabalar, benim için çok önemli ve ilk kez yaşadığım bir konuda benden daha tecrübeli kişilerin yorum ve deneyimlerine ihtiyaç duyduğum için bu konuyu açıyorum. Yaklaşık 9 aydır çocuk sahibi olmak istiyoruz. Bende pco görünümü var ancak diğer değerlerim normal, regl ve yumurtlama görüyorum. Geçen ay ilk kez bir gebenin günlüğü ovü testleri ile yumurtlama takibi yaptım ve 17 şubatta pik gördüm. 16,17,18 şubatta ilişki oldu. Sonrasında da 2 kez falan olmuştur. Regl beklerken grip oldum ve reglden 1 hafta önce doktor kana bakıp ona göre ilaç yazdı beta 0,9 çıktı ben de bu ay olmadı artık dedim ama antibiyotik içmedim yine de. Reglim 3 gün kahve rengi leke ile başladı doluluk hissiyle beraber sonra normal bir şekilde regl oldum 2 martta ve biterken 3 4 gün daha kahverengi leke oldu. Hayatımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım bu beni çok huzursuz etse de korunmuyoruz ve bedenim bu ay böyle tepki verdi belki de dedim. Lekeler tamamen bitince yani pazar günü ovülaston testi yaprım ve pik gördüm. Bu beni epey şaşırttı. Pazartesi tekrar test yaptım o da çok koyu çıkınca bu ay yaşadığım bu garip regl yüzünden içime kurt düştü artımed erken gebelik testi yaprım pembe ve gayet net bir silik çizgi çıktı. Artımed diye güvenmeyip bugün pre doctor ile yaptım o da eklediğim dosyadaki gibi çıktı. Hemen asmye gidip kan verdim ama yarın çıkacakmış. Ne yaşadığım hakkında fikri olan biri varsa bir şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Bunun gibi bir şey yaşayan var mı acaba içinizde