• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Adet sonrası hamilelik şüphesi

beatriceypr

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
17 Mart 2026
Mesajlar
17
Emoji Skoru
3
Puanlar
1
Yaş
31
Merhabalar, benim için çok önemli ve ilk kez yaşadığım bir konuda benden daha tecrübeli kişilerin yorum ve deneyimlerine ihtiyaç duyduğum için bu konuyu açıyorum. Yaklaşık 9 aydır çocuk sahibi olmak istiyoruz. Bende pco görünümü var ancak diğer değerlerim normal, regl ve yumurtlama görüyorum. Geçen ay ilk kez bir gebenin günlüğü ovü testleri ile yumurtlama takibi yaptım ve 17 şubatta pik gördüm. 16,17,18 şubatta ilişki oldu. Sonrasında da 2 kez falan olmuştur. Regl beklerken grip oldum ve reglden 1 hafta önce doktor kana bakıp ona göre ilaç yazdı beta 0,9 çıktı ben de bu ay olmadı artık dedim ama antibiyotik içmedim yine de. Reglim 3 gün kahve rengi leke ile başladı doluluk hissiyle beraber sonra normal bir şekilde regl oldum 2 martta ve biterken 3 4 gün daha kahverengi leke oldu. Hayatımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım bu beni çok huzursuz etse de korunmuyoruz ve bedenim bu ay böyle tepki verdi belki de dedim. Lekeler tamamen bitince yani pazar günü ovülaston testi yaprım ve pik gördüm. Bu beni epey şaşırttı. Pazartesi tekrar test yaptım o da çok koyu çıkınca bu ay yaşadığım bu garip regl yüzünden içime kurt düştü artımed erken gebelik testi yaprım pembe ve gayet net bir silik çizgi çıktı. Artımed diye güvenmeyip bugün pre doctor ile yaptım o da eklediğim dosyadaki gibi çıktı. Hemen asmye gidip kan verdim ama yarın çıkacakmış. Ne yaşadığım hakkında fikri olan biri varsa bir şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Bunun gibi bir şey yaşayan var mı acaba içinizde
 

Eklentiler

  • 1000147756.webp
    1000147756.webp
    11 KB · Görüntüleme: 228
  • 1000147755.webp
    1000147755.webp
    10,6 KB · Görüntüleme: 217
Ya kimyasal gebelik geçiriyorsunuz ya da üstüne görme olayını yaşadını ve hamilesiniz. Ancak 2 günde bir verilen kan testi ile anlayabilirsiniz.
 
Merhabalar, benim için çok önemli ve ilk kez yaşadığım bir konuda benden daha tecrübeli kişilerin yorum ve deneyimlerine ihtiyaç duyduğum için bu konuyu açıyorum. Yaklaşık 9 aydır çocuk sahibi olmak istiyoruz. Bende pco görünümü var ancak diğer değerlerim normal, regl ve yumurtlama görüyorum. Geçen ay ilk kez bir gebenin günlüğü ovü testleri ile yumurtlama takibi yaptım ve 17 şubatta pik gördüm. 16,17,18 şubatta ilişki oldu. Sonrasında da 2 kez falan olmuştur. Regl beklerken grip oldum ve reglden 1 hafta önce doktor kana bakıp ona göre ilaç yazdı beta 0,9 çıktı ben de bu ay olmadı artık dedim ama antibiyotik içmedim yine de. Reglim 3 gün kahve rengi leke ile başladı doluluk hissiyle beraber sonra normal bir şekilde regl oldum 2 martta ve biterken 3 4 gün daha kahverengi leke oldu. Hayatımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım bu beni çok huzursuz etse de korunmuyoruz ve bedenim bu ay böyle tepki verdi belki de dedim. Lekeler tamamen bitince yani pazar günü ovülaston testi yaprım ve pik gördüm. Bu beni epey şaşırttı. Pazartesi tekrar test yaptım o da çok koyu çıkınca bu ay yaşadığım bu garip regl yüzünden içime kurt düştü artımed erken gebelik testi yaprım pembe ve gayet net bir silik çizgi çıktı. Artımed diye güvenmeyip bugün pre doctor ile yaptım o da eklediğim dosyadaki gibi çıktı. Hemen asmye gidip kan verdim ama yarın çıkacakmış. Ne yaşadığım hakkında fikri olan biri varsa bir şeyler duymaya çok ihtiyacım var. Bunun gibi bir şey yaşayan var mı acaba içinizde
Sonucunuz ne oldu
 
Maalesef dış gebelik olarak sonuçlandı
Merhaba çok geçmiş olsun. Kanamanız kesilip devam mı etti? Belirtilerinizi yazar mısınız rica etsem sizi de üzmek istemem hatırlatarak..
 
Merhaba çok geçmiş olsun. Kanamanız kesilip devam mı etti? Belirtilerinizi yazar mısınız rica etsem sizi de üzmek istemem hatırlatarak..
Genel anlamda çok normal dışıydı kanamalar. 1 martta lekelenme başladı 3 marttan itibaren 7 gün boyunca yoğun regl gibi devam etti sonra 4 veya 5 gün boyunca lekelenme şeklinde seyretti. Gebeliği öğrendikten sonra da genelde kahverengi ara ara da kırmızı lekeler kanamalar devam etti hep
 
Back
X