Ailem ve sevdiğim çocuk :(

Nurella344

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2016
63
19
Merhaba kızlar. öncelikle konuyu nereye açacağımı bilemedim kusura bakmayın. Uzun zamandır kafama taktığım bi durum var. beni 5 yıldır seven bir çocuk var. Ve asla bırakmayacağını söylüyor. Bende onu seviyorum ama ailem istemiyor. Onun ailesini yaşam standartlarını annem bize uygun bulmuyor. Ve çocuğun mesleğinide küçük görüyor annem. Babamın olanlardan hiç haberi yok. Ama eminim oda annem gibi tepki verirdi. Onu unutamıyorum oda beni bırakmıyor. Hemde sevdiğimi bile bilmiyor. Kendini platonik zannediyor. Eğer onu sevdiğimi öğrenirse asla bırakmaz beni kaçırmaya bile kalkar. İşler daha kötü olmasın diye sevdiğimi söyleyemiyorum. Annemde asla ikna olaacak gibi değil. Aileminde başını yere eğdiremem. Oyüzden kaçmayı aklımın ucuna bile getirmiyorum. Ama çaresizim. Hemde karşı komşum. Sürekli yüzyüze bakıyoruz.. Karşılaşıp yüzümü çevirmek zor geliyor. Gözleri dolmuştu bir seferinde. Yüzüne bakmamaya çalışınca. Ama çaresizim. Anneni ikna etmeye çalış diyeceksiniz belki ama inanınki annemdeki inadı bilmiyorsunuz. Bu arada 23 yaşındayım annem beni başkalarıyla evlendirmeye çalışıyor. Kafam çok karışık. Şimdiden teşekkür ederim.
 

damdan

Nirvana
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
26.663
61.330
Karşı komşunun standardı Nasıl farklı imiş

Siz rezidanstan o gecekondudan mı

Ada'mın işi ne sizin işiniz ne

Anneniz neden istemiyor

Bir de ortada ilişki bile yok
Annenizle bunu neden konuştunuz

Yani x baba aşık olursa ne olur diye mi konuştunuz
 

damdan

Nirvana
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
26.663
61.330
Aslında yaşam standartı demek zenginlik değil. Maddi durumları gayet iyi. Fakat toplumda konuşmasını bilemeyecek insanlar sadece.

O nasıl bir şey toplumda konuşmasını bilmeyen

Ona göre konularda konuşursan konuşurlar

Felsefe mi konuştunuz da anlaşamadınız kuantum fiziiği mi
 

Nurella344

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2016
63
19
Karşı komşunun standardı Nasıl farklı imiş

Siz rezidanstan o gecekondudan mı

Ada'mın işi ne sizin işiniz ne

Anneniz neden istemiyor

Bir de ortada ilişki bile yok
Annenizle bunu neden konuştunuz

Yani x baba aşık olursa ne olur diye mi konuştunuz

Hayır ama annesi gelip annemle konuşunca kıyameti kopardı annem. Annemde şüpheleniyor ondan hoşlanmamı istemiyor. O yüzden bana başkalarını bulmaya çalışıyor
 

Nurella344

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2016
63
19
O nasıl bir şey toplumda konuşmasını bilmeyen

Ona göre konularda konuşursan konuşurlar

Felsefe mi konuştunuz da anlaşamadınız kuantum fiziiği mi

Bana göre bir sıkıntı yok arkadaşım. Ama annem küçümsüyor. Tuhaf bir insan annem. Elimden bişey gelmiyor. Ben her türlü kabul ederim sevdiğim kişinin ailesini
 

damdan

Nirvana
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
26.663
61.330
Hayır ama annesi gelip annemle konuşunca kıyameti kopardı annem. Annemde şüpheleniyor ondan hoşlanmamı istemiyor. O yüzden bana başkalarını bulmaya çalışıyor

Ne konuşmuş annenle

Bizim oğlan sizin kıza aşık mı demiş

Annen neden karşı

İşini boyunu posunu ırkını dinini nesini beğenmiyor
 

damdan

Nirvana
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
26.663
61.330
Bana göre bir sıkıntı yok arkadaşım. Ama annem küçümsüyor. Tuhaf bir insan annem. Elimden bişey gelmiyor. Ben her türlü kabul ederim sevdiğim kişinin ailesini

Anlat İşte nesini küçümsüyor

Neden beğenmiyor

Gidiyorum değil de gidiyom dedi diye mi

Tayt değil uzun etek giydi diye mi

Herkes türban takarken o eşarbını önden iki kulak bağladı diye mi

Neden küçümsüyor onu yaz
 

Nurella344

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2016
63
19
Ne konuşmuş annenle

Bizim oğlan sizin kıza aşık mı demiş

Annen neden karşı

İşini boyunu posunu ırkını dinini nesini beğenmiyor

evet aynen dediğin gibi söylemiş. Aradan 5 yıl geçti ve hala bizim oğlan unutamıyor kızını diyor. Ama annem nuh diyo peygamber demiyo. Fazla yakışıklı bi çocuk değil. Ben sevdim ama annem bana yakıştırmıyor
 

Nurella344

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
30 Ocak 2016
63
19
Anlat İşte nesini küçümsüyor

Neden beğenmiyor

Gidiyorum değil de gidiyom dedi diye mi

Tayt değil uzun etek giydi diye mi

Herkes türban takarken o eşarbını önden iki kulak bağladı diye mi

Neden küçümsüyor onu yaz

yaylada büyüdükleri için. Yemek yyiyişleri, Fazla bağırarak konuşmaları, patavatsız olmaları, Küfürlü konuşmaları... Daha aklıma gelmeye birsürü şey