• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Amh 0.64 ilk tup bebek denemesi ve pozitif sonuc

Aa çok iyi o zaman 4 5 deyip iğne ile fazlalaştırmw olmuyor diye biliyorum ben demek sizin adette vajinal muayene de gözden de kaçırdı bir kaç tane daha. Adetliyken vajinal muayene oldunuz değil mi 😇
hayir cnm ignelerle artti sayisi basta doktorum ztn biraz olumsuz konusmustu ama tedaviye baslayinca benim yumurtaliklar kullandigim ilaclara 1 haftada yeterli oldu ve doktorum şasirmisti bu kadar iyi beklemiyordum arkadan gelisen yumurtaliklarimin oldugunu da söylemişti hatta evet adetliykende vajinal muayene olmustum
 
hayir cnm ignelerle artti sayisi basta doktorum ztn biraz olumsuz konusmustu ama tedaviye baslayinca benim yumurtaliklar kullandigim ilaclara 1 haftada yeterli oldu ve doktorum şasirmisti bu kadar iyi beklemiyordum arkadan gelisen yumurtaliklarimin oldugunu da söylemişti hatta evet adetliykende vajinal muayene olmustum
Allah Allah ya bilimsel olarak mümkünmüymüş bu ☺️ bana 7 dedi inşallah daha fazla çıkar ya benim de
 
MerhHa hayırlı olsun Allah bize de tez zamanda saglıcakla nasip etsin ben de bu soruyu cok merak ediorum 10 tane toplandı demiştiniz o ay içinde dediğiniz ne zamandan ne zamana kadr adetten diğer adete kadr mı hangi zaman içerisinde🙏🏻5aa ne demek :( sanırım cok aradtırmM gerekior

Benden 5 tane toplandı tekrar toplamadı eğer daha az çıksaydı havuz yöntemi yapacaklardı.yani bastan ödeme ve ilaç ücreti veriyorsunuz bir kez daha topluyor bu şekilde birikiyor yumurtalar şans artıyor.
5 büyüklüğü a kalitesi iyi kalite demek.benimki 3 aa idi mesela küçüktü.diğeri donduruldu 4 ab idi.ama kaliteye çok takılma dediler çünkü transfere uygun gördüler ise gelişimi sürüyor demek oluyor bu
 
Benden 5 tane toplandı tekrar toplamadı eğer daha az çıksaydı havuz yöntemi yapacaklardı.yani bastan ödeme ve ilaç ücreti veriyorsunuz bir kez daha topluyor bu şekilde birikiyor yumurtalar şans artıyor.
5 büyüklüğü a kalitesi iyi kalite demek.benimki 3 aa idi mesela küçüktü.diğeri donduruldu 4 ab idi.ama kaliteye çok takılma dediler çünkü transfere uygun gördüler ise gelişimi sürüyor demek oluyor bu
Tm canım anladım🙏🏻🙏🏻 Cok tesekkur edeirm Rabbim yuzumuzu guldursun emegimizi zayiftmsin hepimiz inşallah buraya gebeyim diye yzarım Allahım amin şu Cuma hürmetine dualarımızı kabul eyle🙏🏻🙏🏻
 
Yok ben o evrede değilim 🤲🏻 umarım doğal olarak olur bekledim biraz daha 1,5 sene oldu artık yavaştan neyse tedavi istiyorum rahim filmi sprerm testi
Merhaba buralarda misiniz acaba ? Doğum yaptınız sanırım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ben de amh 1.18 temmuzda tüp bebeğe başlayacağım da öncesinde beslenmenize dikkat ettiniz mi kaç kiloyla başladınız ben de insülin direnci var o beni biraz korkutuyor neler yaptınız diye soracaktim
 
Merhaba buralarda misiniz acaba ? Doğum yaptınız sanırım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin ben de amh 1.18 temmuzda tüp bebeğe başlayacağım da öncesinde beslenmenize dikkat ettiniz mi kaç kiloyla başladınız ben de insülin direnci var o beni biraz korkutuyor neler yaptınız diye soracaktim
Banamı sordunuz tam anlayamadım doğum yaptım bn evet ama alıntıladığınız kişiyemi sordunuz anlamadım
 
Konuyu açan siz değil misiniz hani 0.64 amh tüp bebek pozitif
Evet benim cnm sen başkasını alıntıladın o yüzden sordum,bütün detaylarıyla yazıcam birazdan
 
Evet benim cnm sen başkasını alıntıladın o yüzden sordum,bütün detaylarıyla yazıcam birazdan
Lütfen uzun uzadıya anlat herşeyi ben asla sklmadan okurum çünkü böyle zamanda insan her bilgiye ac oluyor
 
Back
X