Ankara'da riskli gebelik uzmanı doktor arıyorum

svd06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Temmuz 2009
142
3
arkadaşlar merhaba, Ankarada riskli gebelikler konusunda uzman doktor arıyorum, yardımcı olursanız sevinirim..hacettepe de Özgür Deren ve Sinan Beksaç ı tavsiye etti bikaç kişi ama kararsıızm..
 

dilay8

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mart 2009
471
8
ben hacettepede özgür deren'in hastasıydım onun hatası yüzünden 4.5 aylık sağlam bebeğimi kaybettim. bana da çok övmüşlerdi şimdiki aklım olsa ona bu kadar güvenip tek doktorla devam etmezdim çok pişmanım ona gittiğime. asla asla tavsiye etmiyorum....
 

svd06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Temmuz 2009
142
3
teşekkür ederim arkadaşlar yorumlarınız için..peki tavsiye edeceğiniz bir doktor yokmu? zekai tahir de dr.serdar oğuz ve dr.utku özcan hakkında bilgisi olan var mı?
 

pinartemur

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Temmuz 2009
55
0
ben şu an jineklinik de sedat cömerte başladım zekai tahirde ve güvene giriyormuş galiba kontrollerimi orda yaptırıp doğumuda zekai tahirde yapmayı düşünüyorum,sgk dan yararlanabilirim orada ...özel hastanede vereceğim doğum parasının yarısını kendi doktoruma veririm hiç olmasa....

unutma hacettepeye sakın gitme benim gibi bir arkadaş daha varmışeğer bende araştırmasaydım bende çocuğumu düşürebilirdim belkide...şu an 16 haftaya girdim hacettepeye girdiğimden beri hep sıkıntı hep sıkıntı....bide profluğuna güvenmiştik...öyle birşeyki allah korusun acil birşey olsa doktoru arayıp bilgi alabileceğimiz bir numara bile yok.soru bile soramıyordum doktora....ezberlemiş gibi iş yapıyodu allahıma şükür bıraktım orayı.
 

smmm06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
7 Ocak 2009
545
2
41
benim dr um hacettepede prof. dr lütfü sabri önderoğlu kendisi riskli gebelik uzmanı 25 haftalık hamileyim şu ana kadar bi sorun yaşamadım
 

hafsa23

dünya AŞK üzerinee...
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2008
1.038
0
Benim doktorum zekai tahir de nuri danışman.Riskli gebelikler klinik şefi[/QUOTE

canım nuri bey nasıl bi dr. ben de ona gitmek istiyorumda. ne kadar ücret veriyorsun ve özeline mi hastaneye mi gidiyorsun?

slm kıslar....

ben 2 bebeğimide zekai tahirde doğurdum....

benim dr tülin özdenerdi....özeline gidiyodum...çok ilgili iyi bir dr fakat inanılmaz paracı....15 günde bir muhakkak çağırıyo ve para alıyo...ücretide 180 tl....

ama yine de memnunum....özel hastaneye verecem doğum parasını 9 ay boyunca muzyenelerde ödedim...

nuri danışmana gelince:eek:klava: :eek:klava: :eek:klava:

ben ikinci hamileliğimde 12 haftalıkken kanama oldum :sinifsinif: :sinifsinif: :sinifsinif: tam yılbaşına denk geldiği içinb dr izinliydi...özel odada kaldım...bide drun adını verip hastasıyım diyince iyi ilgilendiler ve klinik şefi baksın dediler taburcu olacağım gün...yani nuri bey....
beni çok tehlikeli bi anımmış meğer taburcu etti..eve gitttim tekrar kanamam başladı tekrar acile gittik 2 cm açıklığım var dediler...2 gün daha hastanede yattım...
çok şükür ben bebeğime sağ sağlim kavuştum..darısı başınıza inşallah....zemuszemus opuyorumnanaktan zemuszemus
 

svd06

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Temmuz 2009
142
3
Benim doktorum zekai tahir de nuri danışman.Riskli gebelikler klinik şefi

memnun musun? zekai tahir konusunda kararsızım :KK43: sonuçta tahlilleri doktorun çalıştığı hastanede yaptırmayı düşünüyorum..zekai tahire 2006 yılında gitmiştim çok kötüydü şimdi nasıldır bilmiyorum..
 

pmta

Guru
Kayıtlı Üye
2 Haziran 2008
59
0
ben doktorumdan çok memnunum.Ama hastanede tahlil olayı tam bi felaket diyebilirm.Çok kalabalık.Sıra çok.Bana fenalık geliyor orda.Gerçi 2li ve üçlü testleri düzende yaptırdım ben.Diğer rutin kan sayımlarını filan orda yaptırdım.Ben 2006 da ilk doğumumu yaptım.Doğumda özel odada kaldım.Sorun yaşamadım.Doktorumdan dolayı çok ilgilendiler tabi.Ama çok sıkıntı çeken de var orda.
 

hafsa23

dünya AŞK üzerinee...
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2008
1.038
0
bi de zekai tahirde normal doğumu düşünenler..
.v.i.p odaları var orda refakatli doğum odası da deniyo...eğer özel dr varsa o odadan yararlanabiliyosunuz...
ben ilk kızımda normal doğum diye gitmiştim o odaya alındım önce...ilk muayenizden taa bidaha bebek doğup kucağınıza verilene kadar başka hiç bi bölüme alınmıyosunuz...tüm ihtiyaçlarınız o odada karşılanıyo...ve isterseniz bi yakınınızda dğuma girebiliyo...
yalnız hastaneye girişinizi yaptırırken bunu belişrtiyosunuz ve 500 tl bağış yapmanız gerekiyo hastaneye..
.benim sonradan sezeryana döndüğü içinde talepte bulunduk ve 300 tl(kaldığım oda parası hariç)iade ettiler...
ben çok memnunum hastanemden...en azından bugün içim rahat acaba beni para içinmi sezeryana aldılar demiyorum...ama özel hastanede olsaydım bu şüphe hep içimde olacaktı....
 

esila@mxixsra

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
1 Haziran 2008
759
4
42
hafsacım peki sezeryan nasıldı? dr ve hemşirelerin igisi? gerçekten kan verecekken çok bekliyormuyuz..
birde epidural sez. falan yapılıyor mu?
 

hafsa23

dünya AŞK üzerinee...
Kayıtlı Üye
20 Kasım 2008
1.038
0
hafsacım peki sezeryan nasıldı? dr ve hemşirelerin igisi? gerçekten kan verecekken çok bekliyormuyuz..
birde epidural sez. falan yapılıyor mu?

sezeryanım çok iyi geçti ikiside sonrasında bi sıkıntı yaşamadım..hatta ikinci sezeryanıma kendi dr um girdi ...normalde estetik dikiş yapıyolar fakat kenarında küçük bi ip bırakıyolar o ipi on gün sonra aldırıyosun...benim ilki öle olmuştu...fakat ikincide kendi dr um girdi ve organik ip kullandım dedi ve dikiş aldırmadım....normalde o hastanede o ipi sadece daha riskli ameliyatlarda kullanıyolar....
 

sevda_yeli

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
4 Mart 2008
15
0
Gene ben arkadaşlar.Lütfen bu profosör ve klinik şefi merkeınızdan kurtulun.Önemli olan size ilgi gösteriyor mu? size ve bebeğinize önem veriyor mu? Bu konularda en iyi bence gene Lina Kadın Sağlığı Merkezi.Lütfen oraya gidin ve ilgili doktoru görün