daha başlamadan onunla olmayacağını anladım mafoldumben
2 sene kadar önce boşanmış bende yeni öğrendim :sinifsinif:
olabilir diye düşündüm.. ama asıl sorun bana karşı tavırları hep mesafeli. aramızda bişiler var ama yok gibi davranıyo o öyle yapınca bende öyle davranmaya başladım.
dün bana en güzel çağındasın uygun birini bulup evlenirsin dedi mafoldumben
bende evlilik şimdilik düşünmüyorum dedim.
çok uzun zamandır konuşmasını bekliyordum belki oyüzden hareketlerini bukadar incelemeye başladım. herneyse konuştu ama konuşmaz olaydı daha iyiydi..
ben bitti gözüyle bakıyorum. sizde öyle mi düşünüyosunuz kızlar ??
bunu söyleyen bir adamın sizden o yönden bir beklentisi yokmuş zaten:umursamaz:
sizin tavırlarınızdan bir şeyler görmüş olcak ki bunu demişdelikafadulden
bir daha görüşmemeniz en güzelifisfisfis
bu hafta önceden tanıdığım biriyle çıkmaya başladım zelzelesiz oturabiliyoruz kaydirigubbakcemile3