Anlaşılmamak

Masus yapıyorlar bilerek çünkü hayatlarında önünecekleri başka birşey yok .Hasbelkader bir herif bulup onunla evlenmekten başka .Hiç üzülmeyin ne özelliği var tırt kocalarinin.Eksik beyinliler.Kocalarida çok cazip bişey olsa o kafada kadınla evlenmezdi zaten .Tencere kapak bunlar .Kocasının ağzının salyasi akiyordur genç kızlara gitsin onu görsün önce o safinazlar .Üzülmeyin lafı sokun geldiği yere
 
Ya mutlu olabilirler eşleri çok iyi olabilir. Benim olmadı yapabileceğim bir şey yokki, bazı insanlarla anlaşılmıyor. Her şey kadının naz cilve yapmasıyla halloluyor zannediyorlar. Öyle olmuyor ama
 
Ya mutlu olabilirler eşleri çok iyi olabilir. Benim olmadı yapabileceğim bir şey yokki, bazı insanlarla anlaşılmıyor. Her şey kadının naz cilve yapmasıyla halloluyor zannediyorlar. Öyle olmuyor ama
Mutlularsa kapatıp cenelerini otursunlar onların hikayesini soran olunca anlatsınlar o masalı.Cogununki masal iddaa ediyorum .Nasıl karga yavrusunu şahin zannederse erkek diye kedi kocasını aslan sanan dandik evliligini kötünün iyisi diye matah sahanda çok .Ayrıca nazcı bacı değiliz biz yedi yirmidort cilve yapalım.Tamam canım kestim sesimi demeyi cilve zannediyor ezikler
 
Hiç çekinme direkt sanane de bence. Evlenmek kadar boşanmak da doğal bişey kim garanti verebilir evliliği şuan iyi olan birilerinin ileride boşanmayacağını. Asla pısma direkt kontraatağa geç bastır karşıdakini ne sen üzülüyosun ki onlar üzülsün.
 
Ya mutlu olabilirler eşleri çok iyi olabilir. Benim olmadı yapabileceğim bir şey yokki, bazı insanlarla anlaşılmıyor. Her şey kadının naz cilve yapmasıyla halloluyor zannediyorlar. Öyle olmuyor ama
Zerre kadar canınızı sıkmayın inanın hiç asla değecek bir konu değil umursamayın dilerim Rabbim çok daha güzelini hazırlamıştır sizin icin amin
 
tek çare görüşmemek. yalnız kalmak bu tiplerin laflarını duymaktan bin kat yeğdir.
 
tek çare görüşmemek. yalnız kalmak bu tiplerin laflarını duymaktan bin kat yeğdir.
Öyle yapmaya çalışıyorum. Zaten psikolojik olarak çok yıprandım istenmemek ve sevilmemek bunu kabullenmek çok zorken bir de insanların umutlarını yıkmışım gibi sanki isteyerek yapmışım gibi laflar söylemeleri beni daha kötü yapıyor.
 
böyle enerji emen kötüniyetli insanlarla olacağına yanlız ol

her insan kendi zamanını yasıyor ve hayat uzun bir yol kimin yarın ne yaşayacağını bilmiyoruz
o yüzden siz kendinizi kimse ile kıyaslamayın
yolunuza devam edin
 
`