- Katılım
- 17 Aralık 2019
- Mesajlar
- 566
- Emoji Skoru
- 103
- Puanlar
- 103
- Konu Sahibi ruyalaralemindenbircicek
- #1
arkadaşlar merhaba şuan ikizlere hamileyim ve ufak bir kanama alanım olduğu için ailelerden yardım istemeye karar verdik doktor en azından 1 2 hafta dinlen yat demişti bende kayınvalidem ya da annemi çağırmaya karar verdim. bu arada dayımın eşi vefat ettiği için anneme biraz fazla yüklendi 3 ay önce vefat etti yengem ve 3 aydır annem dayımla ilgileniyor yemeğine temizliğine çocuğuna her şeyine koşuyor tek kız kardeşi annem değil diğer teyzelerimde var onlar mesafe olarak bi tık daha uzakta ama arabayla gidilecek mesafe yarım saat 40 dakika falan en büyük kızı da evli arada gelip gidiyor ama annem bayağı yoruldu misafir gelse annemi çağırıyor gel yanımda ol diye sürekli anneme yatmaya geliyor annem gidiyor dayıma sınır çizemediği için dayım bundan yüz buluyor..
annem 10 saat uzaklıkta kayınvalidem 2 saat uzaklıkta annemi aradım dedim durumu anlattım kayınvalidemi çağıracağım o daha yakın hem 1 2 hafta dedim annemde tamam sen çağır kayınvalideni o gelmezse gelirim dedi neyse kapattık bi süre sonra aradı ben gelirim kayınvalidene söyleme dedi bende tamam dedim bu arada annem dayımdan kaçmaya çalışıyordu kız kardeşim de demiş ki burada dayıma bakacağına git ablama bak hatta ramazanı da orada geçir demiş bu arada babamda ev tek kalmış oluyor bu durumda
neyse annem bize geleli 10 gün oldu riskim çok az doktorda hareket edebilirsin dedi annem ramazanı da burada geçirmeyi planlıyordu ama eşim oruç tutmuyor ve bunu ailelerden kimse de bilmiyor eşimin ailesi çok muhafazakar bizimkilerde biraz yanlış gözüyle bakıyor bu tür şeylere o yüzden şuan eşim muhtemelen rol yapacak ramazan için
annem arada lafını açıyor ramazanı geçiririm burada diye ama öyle kal diyemiyorum bir de hamileliğimin çok özel anları eşim rahat olamıyor bana yaklaşmakta o yüzden ama anneme kal demekte zorlandığım için vicdan azabı çekiyorum
bugün anneme anne tabi kal ramazanda hatta bana iyi geldi sağol her şeyimle ilgileniyorsun ama babam yalnız nasıl halledecek falan dedim ayrıca dayıma karşı sınır koyamıyorsun dedim senin de aile yaşantın var bütün hayatını dayıma göre şekillendiremezsin yemek yapar gönderirsin arada yemeğe çağırırsın ama hizmetçilik yerine geçiyor yaptığın buna sınır koymayıp kaçman daha mantıksız dedim annem sürekli rahatladım mahvettiler beni burada sana bakarım daha iyi falan diyor ama ben böyle kal diyemediğim için arada sesimi yükselttiğim daha çok vicdan azabı çekiyorum belki de hamilelikten dolayı çok hassasım bilmiyorum
bugünde annem madem iyisin bilet aliyim mi falan dedi ama ağzımı aramak için bende yok anne kal biraz daha dedim
biraz içimi dökmek istedim yanlış mi düşünüyorum ayıp mı ediyorum kendimi kötü evlat gibi hissediyorum ama bana sorulmadan plan yapılmasına da kızıyorum
annem 10 saat uzaklıkta kayınvalidem 2 saat uzaklıkta annemi aradım dedim durumu anlattım kayınvalidemi çağıracağım o daha yakın hem 1 2 hafta dedim annemde tamam sen çağır kayınvalideni o gelmezse gelirim dedi neyse kapattık bi süre sonra aradı ben gelirim kayınvalidene söyleme dedi bende tamam dedim bu arada annem dayımdan kaçmaya çalışıyordu kız kardeşim de demiş ki burada dayıma bakacağına git ablama bak hatta ramazanı da orada geçir demiş bu arada babamda ev tek kalmış oluyor bu durumda
neyse annem bize geleli 10 gün oldu riskim çok az doktorda hareket edebilirsin dedi annem ramazanı da burada geçirmeyi planlıyordu ama eşim oruç tutmuyor ve bunu ailelerden kimse de bilmiyor eşimin ailesi çok muhafazakar bizimkilerde biraz yanlış gözüyle bakıyor bu tür şeylere o yüzden şuan eşim muhtemelen rol yapacak ramazan için
annem arada lafını açıyor ramazanı geçiririm burada diye ama öyle kal diyemiyorum bir de hamileliğimin çok özel anları eşim rahat olamıyor bana yaklaşmakta o yüzden ama anneme kal demekte zorlandığım için vicdan azabı çekiyorum
bugün anneme anne tabi kal ramazanda hatta bana iyi geldi sağol her şeyimle ilgileniyorsun ama babam yalnız nasıl halledecek falan dedim ayrıca dayıma karşı sınır koyamıyorsun dedim senin de aile yaşantın var bütün hayatını dayıma göre şekillendiremezsin yemek yapar gönderirsin arada yemeğe çağırırsın ama hizmetçilik yerine geçiyor yaptığın buna sınır koymayıp kaçman daha mantıksız dedim annem sürekli rahatladım mahvettiler beni burada sana bakarım daha iyi falan diyor ama ben böyle kal diyemediğim için arada sesimi yükselttiğim daha çok vicdan azabı çekiyorum belki de hamilelikten dolayı çok hassasım bilmiyorum
bugünde annem madem iyisin bilet aliyim mi falan dedi ama ağzımı aramak için bende yok anne kal biraz daha dedim
biraz içimi dökmek istedim yanlış mi düşünüyorum ayıp mı ediyorum kendimi kötü evlat gibi hissediyorum ama bana sorulmadan plan yapılmasına da kızıyorum