- Katılım
- 17 Aralık 2019
- Mesajlar
- 566
- Emoji Skoru
- 103
- Puanlar
- 103
- Konu Sahibi ruyalaralemindenbircicek
- #21
bir de annemin olması beni rahatsız etmiyor sağolsun yardımcı da oldu o kadar emek etti hatta anneme hediye falan bakıyorum mutlu olması için ama eşim oruç tutmayacak ya ailelerde biraz anlayışsız bu konu da napcaz falan diye daraldı bende o yüzden oraya taktım kafayı yanişimdi hormonlarınızda çok aktif benim annem yanıma doğum için gelirken onunla konuşma yaptım( bunu hamileyken bi arkadaşım böyle bir konuşma yapmam gerektiğini öğütlemişti iyi ki de demiş) hormonlardan sesin yükselir kızarsın saçma olduğunu sonradan anlarsın ama iş işten geçer. bunun için bence şimdiden konuş onunla ben normal bir dönemde değilim benim dediklerimi duyma kırılma vs diye . Ama bu konuşmaya güvenipte kadına ses yükseltmeyin siz yine de.