• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

anneme karşı çektiğim vicdan azabı?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
şimdi hormonlarınızda çok aktif benim annem yanıma doğum için gelirken onunla konuşma yaptım( bunu hamileyken bi arkadaşım böyle bir konuşma yapmam gerektiğini öğütlemişti iyi ki de demiş) hormonlardan sesin yükselir kızarsın saçma olduğunu sonradan anlarsın ama iş işten geçer. bunun için bence şimdiden konuş onunla ben normal bir dönemde değilim benim dediklerimi duyma kırılma vs diye . Ama bu konuşmaya güvenipte kadına ses yükseltmeyin siz yine de.
bir de annemin olması beni rahatsız etmiyor sağolsun yardımcı da oldu o kadar emek etti hatta anneme hediye falan bakıyorum mutlu olması için ama eşim oruç tutmayacak ya ailelerde biraz anlayışsız bu konu da napcaz falan diye daraldı bende o yüzden oraya taktım kafayı yani
 
Ya kocaman çocuk sahibi olacak yetişkinlersiniz artık kime ne yani kimin oruç tutup tutmadığından.

Eşimin oruç tutmadığı ortaya çıkacak diye niye kıvranıyorsunuz bu kadar.
ah bi bilseniz aileleri bi görseniz anlarsınız
 
ya ben 1 ay kalır annem diye düşünmüştüm ramazanı da burada geçirirse eşimde oruç tutmuyor ne yaparız diye düşündüm söyleyemiyor çekindim biraz
E bu adam çalışmıyor mu?
Tutmadığını ailelerin bilmesini istemiyorsa sahura kalkmıyorum desin, iftarda da akşam yemeği yer gibi yesin. Tutuyorum yada tutmuyorum demesin. Gelip ağzını koklayacak değiller heralde.
Anneniz de bütün ramazan kalmaz heralde, diğer tarafta babanız kardeşiniz varmış. Bir yerde onları da düşünüp gitmek isteycektir.
 
ah bi bilseniz aileleri bi görseniz anlarsınız
Ya anladım az çok zaten ama ömür bir günlük değil ki, bu zaman olmasa başka zaman çıkacak.

İkiz riskli gebesiniz zaten bir de bunu niye stres yapıyorsunuz kendinize.
Kalırsa da hiç bir şey yapmayacaksınız x oruç tutmuyor bitti gitti yoruma mahal vermeden konuyu kapatacaksınız.
 
E bu adam çalışmıyor mu?
Tutmadığını ailelerin bilmesini istemiyorsa sahura kalkmıyorum desin, iftarda da akşam yemeği yer gibi yesin. Tutuyorum yada tutmuyorum demesin. Gelip ağzını koklayacak değiller heralde.
Annenizde bütün ramazan kalmaz heralde, diğer tarafta babanız kardeşiniz varmış. Bir yerde onları da düşünüp gitmek isteycektir.
söyleriz artık ya anneme tutmuyor oruç diye babamlarda bi şekilde halleder ben çok kafaya takıp büyütüyorum genelde bir şeyleri
 
Ya anladım az çok zaten ama ömür bir günlük değil ki, bu zaman olmasa başka zaman çıkacak.

İkiz riskli gebesiniz zaten bir de bunu niye stres yapıyorsunuz kendinize.
Kalırsa da hiç bir şey yapmayacaksınız x oruç tutmuyor bitti gitti yoruma mahal vermeden konuyu kapatacaksınız.
evet haklısınız öyle yapıcaz artık daha çok ben annemin dayıma sınır koyamamasına sinir oldum bu zamana kadar annemi arayıp sormazdı bile eşi vefat edince anneme öyle bir yüklendi ki ben sinirlendim bu duruma annemin kaçmasına
 
doktor bakıma ihtiyacın yok dedi git diyemem tabi gitsin de diyemiyorum şuan zaten 2 hafta sonra randevum var kalsa kontrole beraber gitsek daha iyi olur sevinirim torunlarını görmesine ama ramazanda napıcaz bilmiyorum artık söyleriz eşimin oruç tutmadığını artık
Yav ne alaka oruç . Allah ın bildiğini kuldan mı saklamak için bunca sıkıntı
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X