• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Annemi seçtim diyen eş

karı koca ilişkiniz bitmiş sizin vicdan yapacağınız bir durum yok. Eşinizin sınır çizmesi gerekti yapmamış siz kendi yolunuza bakmalısınız bence. Anneci erkeklerden koşarak uzaklaşalım. Tercihiyle yaşasın o.
 
Ne vicdani çok doğru karar vermişsin. Anne tercihi yapan eş kişisi sonuçlarına katlanacak.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Nasilsa calisiyorsunuz, birakin ne hali varsa gorsun.
 
Bu nasıl yaygın bir akıl hastalığıdır ya bizim ülkede.gercekten güzel bir araştırma yapmak lâzim bize.
Artık ödipus mu deriz duygusal ensest mi deriz bilemiyorum ama erkeklerin büyük bir çoğunluğu annesine aşık. Bunun sebeplerinden biri ise eşinden ilgi sevgi göremeyen kadınların oğlunu bu amaçla yetiştirmeleri ve sonucunda işte böyle sağlıksız bir anne oğul ilişkisi kurmaları. Anne ile eşin fikirleri arasında kalıp onları aynı düzlemde seçenek olarak belirleyemezler. Üstelik annemi seçtim deyip annesiyle başka eve çıkması akıl alır gibi değil. Ben de aynı dertten muzdaribim. annemi seçiyorum deyip başka eve çıkmadığı kaldı bizimkinin. Konu sahibi sakın geri durmasın hiçbir şartla o kadını evine almasın. Bir anne olarak oğluna “ Oğlum yuvanı bozma ev ev üstüne olmaz, eşin haklı “ diyeceğine oğlunun elinden tutup çıkıp gitmiş. Reziller
 
Artık ödipus mu deriz duygusal ensest mi deriz bilemiyorum ama erkeklerin büyük bir çoğunluğu annesine aşık. Bunun sebeplerinden biri ise eşinden ilgi sevgi göremeyen kadınların oğlunu bu amaçla yetiştirmeleri ve sonucunda işte böyle sağlıksız bir anne oğul ilişkisi kurmaları. Anne ile eşin fikirleri arasında kalıp onları aynı düzlemde seçenek olarak belirleyemezler. Üstelik annemi seçtim deyip annesiyle başka eve çıkması akıl alır gibi değil. Ben de aynı dertten muzdaribim. annemi seçiyorum deyip başka eve çıkmadığı kaldı bizimkinin. Konu sahibi sakın geri durmasın hiçbir şartla o kadını evine almasın. Bir anne olarak oğluna “ Oğlum yuvanı bozma ev ev üstüne olmaz, eşin haklı “ diyeceğine oğlunun elinden tutup çıkıp gitmiş. Reziller
insan nasıl kendi çocuğuna bunu yapar ya? Nasıl böyle sağlıksız bir hayat sürmesini isteyebilir? Hiç annelik duygusu yok mu bunlarda?.ee kendi göremediklerini ilgiyi sevgiyi bu şekilde çocuk yetiştirerek başka kadınların da görmesine engel oldukları için kısır bir döngünün içine giriyoruz toplum olarak?.ama yani erkekler de bir tuhaf.hepimiz ne saçmalıklarla büyütüldük kadınların kaç tanesinde bu tarz saçmalıklar var? Hep de başkaları suçlu değil.kendilerini yetiştirmeyi de beceremiyorlar nedense?ama bizim toplumun kanayan yarası gerçekten.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
İyi yapmışsınız. Maşallah herkesin işine gelmiş bu durum. Oh ne güzel.
Bakalım eşiniz şimdi ev tutup eşya vs işini nasıl yapacak. Bence tıpış tıpış dönerde neyse
 
Fazla bile katlanmışsınız. Mahkeme nezdinde eşe ayrı ev sağlayamamak haklı boşanma sebebi, ki bence eşiniz ayrı ev falan tutmayacak sizin burnunuz sürtülsün de annesi geri geldiğinde ağzınızı açmayın diye blöf yapıyor, yoksa direkt boşanmak istediğini söylerdi. Bence direkt bir avukata gidin hem blöfü elinde patlasın, hem de sizin istek ve ihtiyaçlarınıza bu kadar sağır, sizi önemsemeyen bir adamla ömür geçirmemiş olursunuz. Hazır evi o terketmişken elinizde kozunuz da var üstelik.
 
Bırakın anne oğul baş başa kalsınlar
Siz evinizde keyfinize bakın
Bence sizin bir kaybınız olmayacak gibi
 
insan nasıl kendi çocuğuna bunu yapar ya? Nasıl böyle sağlıksız bir hayat sürmesini isteyebilir? Hiç annelik duygusu yok mu bunlarda?.ee kendi göremediklerini ilgiyi sevgiyi bu şekilde çocuk yetiştirerek başka kadınların da görmesine engel oldukları için kısır bir döngünün içine giriyoruz toplum olarak?.ama yani erkekler de bir tuhaf.hepimiz ne saçmalıklarla büyütüldük kadınların kaç tanesinde bu tarz saçmalıklar var? Hep de başkaları suçlu değil.kendilerini yetiştirmeyi de beceremiyorlar nedense?ama bizim toplumun kanayan yarası gerçekten.
Ben anneme durduk yere seni seviyorum yazmadım mesela hep bir özel günde ya da dertleştiğimizde falan demişimdir ama eşim (35) durduk yere seni seviyorum yazmış. Aklım almadı. Durum vahim malesef.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Sizin şartlarınıza uymak kaydıyla gelirse affedin.Siz asla af dilemeyin.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Ana kuzusu bir adam baştan beri iyi sabretmişsiniz. Bide annemi seçtim demeside ayrı komik.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Merhaba. Başlıkta da belirttiğiniz gibi eşiniz seçimini yapmış. Bence üstüne çok düşünmeye gerek yok. Anlattıklarınıza bakılırsa sizin hatalı olduğunuz bir durum yok. Kendinizi kötü hissetmeyin. Annesinden ayrışamamış, birey olamamış bir adamla ömrünüzü tüketmeyin.
 
Daha öncede soran olmuş, kayınpederinin vefat ettikten sonra, sizin yanınıza taşınana kadar kayınvalideniz nerede yaşadı?
Cocuğunuz kaç yaşında?
 
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.

Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye..
Hiç vicdan yapmayın, sabrınız iyi niyetiniz anne-oğul tarafından suistimal edilmiş.

Anne nedir eş nedir bilmeyen, ikisini aynı kefeye koyup annemi seçtim diyen, anneyle eş arasındaki dengeyi sağlamayan adam için vicdanınızı sızlattığınıza değmez.
Eşiniz sizin iyi ve vicdanlı oluşunuzu kullanıp blöf yapıyor, ben ettim sen etme evimize dön, annen de kabulüm demenizi bekliyor, sakın böyle bir şey yapmayın anne oğul bir olur daha çok eziyet ederler, tamam madem seçimini yaptın annenle yaşa deyin kestirip atın.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Valla bir çok hemcinsim yorum yapmış fikirlerini belirtmiş bende onlarla aynı fikirdeyim anneyle eşi birbirinden ayırt edemeyen kocayla ömür geçmez mademki kendi evi terkedip gitmiş aç davanı al nafakanı tazmiantını bak keyfine kusura bakmasın sen onun anasına hizmetçi değilsin alttan almaya devam edersen tepene çıkarlar çünkü evliliğinizde saygı yok anasını kenara atmasına gerek yok bizlerde birçoğumuz anneyiz evlat büyütüyoruz pekala anasınada sahip çıkabilir ama ev üstüne ev kurarak olmaz o iş
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Sana bir şey diyeyim mi bazen bazı şeylerin olması daha iyi gittinsinler bakalım annesiyle ayrı eve çıksınlar eşin pişman olup dönecek senin de şartların olacak eşinin kardeşleri varsa annesine 7 24 bakma zorunda değilsin. Ve kayınvaliden huysuz, kıskanç, ipleri eline alamaya çalışan biri zor bir kadın çekmek zorunda değilsin. Annesini seçtiyse güle güle gitsin.
 
Back
X