• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Annemi seçtim diyen eş

Anneci erkekte testosteron ne gezeeer eril enerji ne gezer daha çocuk bunlar zihnen
birkaç gündür anneci koca konularında patlama var, eskiler hortladı falan. adamların hepsinin erken boşalma veya iktidarsızlık sorunu var. yatak odası ölü. ne tesadüf dimi.
 
Güle güle sana uğurlar olsun saygı duymam ben bir daha bu kişiyi seviyorsam sorun bende kusuruma bakmayın bu lafı saçma salak diye nitelendirmek cok hafif kalıyor bende annemi seçerdim bununla bir sast yerine annemle saniyen daha kıymetli benim bu dünyada valla bakın ben affetmezfim büyük sözüne tövbe kin tutmam da ben arzumu saygimi o erkek gözüyle görmeyi bırakırım bu çocuğu pardon cocukmu dedim.
 
Bide bunu büyütmeye yetişkin yapmaya uğraşmak var bakın annesi yapamamış sanki olmamış sanki hala kurma akıllı evcilikmi bu ya onu seçerim seni seçmem küçükken takım kurarken yapardık biz bunu bide sütüne bal koy uyurken tam olsun ne kötü olacaksınız sabretmekten bitmissiniz çocuk olunca mecbur saymış insan nasıl aşık kalır onu hiç anlamıyorum böyle bir düzenin içinde
 
+Kendi olmayan aklınca sizi terbiye ediyor da olabilir azıcık alttan alsanız geri dönüp anasıyla bir olup tepenize çıkarlar.
Felaket doğru bir yorum biraz alttan alsanız yada kabul etseniz olacak olan bu ihtimal bile demiyorum eşiniz yok yuva yok çoluk çocuk yok annem yalnız yapamaz diye size duygusal manipülasyon yapabilir ilerleyen günlerde inanırsanız bu üsteki yorum hayata geçer
 
Anneci erkekte testosteron ne gezeeer eril enerji ne gezer daha çocuk bunlar zihnen
Orda da istisna bizimki haftada 3-4 ten az olunca bir tafralara giriyordu beni sevmiyorsun diye. Bizimki ergenliğe girmiş demek yetişkin olmasına hala çok var.
 
Benzerini yaşadım yedi ay oldu hiçte birbirlerinden bikmiyorlar sandığınız gibi bide bizim bebeğimiz vardı bir kere çocuğunu sormadi çocuk bir yaşına girdi
Bu, annesini çok sevdiğinden değil seni hiç sevmediğinden maalesef
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
Bosanin geçin yaa calisiyormussunuz da.
 
Merhaba
7 senelik evliyim. Eşimin babası 4 sene önce vefat etti annesinin bir evi yoktu. 2 senedir bizimle yaşıyordu çocuğumuza bakıyordu. Sürekli laf sokmalar,özel alan bırakmamalar, sürekli oğluna yaranmaya çalışmalar, akşam olduğunda bile eşimle beni başbaşa bırakmayıp gece yarılarına kadar oğluyla çay keyfi yapmalar, yaptığım yemeği yememeler vs vs sonucunda patlama yaşadım ve eşimle kavga ettik. Valizini topladı annesiyle birlikte gitti ben eşime git dedim daha doğrusu.( kendsi her kavgada boşanma lafını ağzına alan biri en son tak etti bana da)
Şimdi eşim bana beni tercih yapmak zorunda bıraktın ben de annemi seçtim diyor. Ben annemle başka eve çıkacağım diyor. Halbuki ben bu teklifi en başından beri annesi için yaptım kabul etmedi. Annene yakınlarda bir ev tutalım kardeşin de maddi destekte bulunur ,ev üstüne ev olmaz dedim. Kestirip attı. "Annesini evine sığdıramadı " derlermiş.
Eltim ve eşi kayınvalidemi evlerine davet dahi etmiyor. Eşim annesi gelmeden önce bana annem haftasonları kardeşime gider yalnız kalırız diyordu....
Annesi dışında da problemlerimiz var. Saygı,değer görmediğimi düşünüyorum. İltifat yok güzel söz yok gönül alma naz çekme yok. Ev işlerine yardım etme yok. Ben çalışıyorum.
Çok sabrettim ama yine ara ara vicdan yapıyorum ben kötü bir insan ,eş miyim diye...
eşin anasına geri girsin bir de ben kötü eşmiyim demişsin sen yeterince iyi bir eşsinde senin kıymetini bilemişler
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
Adam tutulmuş ama hala burnundan kıl aldırmıyor. Cidden kabul mü edeceksiniz?
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
Amanın ben şok ne demek bizimle yaşasın ayyy
 
Gerçekten mide bulandırıcı bu tür erkek müsveddeleri.. Anneleri de ayrı rezil. Kocaman oğlunu yıkayan, aynı yatakta yatan, oğluna kocam diyen anneler varmış. Şey yapmadıkları kalıyor bir tek tövbe yarabbim. Gerçi utanmadan kocam diyen onu da yapıyordur. Hepsinin köküne kibrit suyu yaa
 
birkaç gündür anneci koca konularında patlama var, eskiler hortladı falan. adamların hepsinin erken boşalma veya iktidarsızlık sorunu var. yatak odası ölü. ne tesadüf dimi.
Ne demek bu ben anlamadım
 
Sordum cevap vermediniz, o yüzden ben tahmin yürüyeceğim. Muhtemelen kayınpederinizin vefatından sonra kayınvalideniz diğer cocuğunda kaldi 2 yıl. Sonra siz de çocuğa baksın diye, bence sizin de işinize geldiği için, sizinle yaşamasını kabul ettiniz. Şimdi muhtemelen çocuğunuz okula başladı, kayınvalidenize ihtiyacınız kalmadı gitsin istiyorsunuz. Baştan sizin de işinize geldiği için kabul etmeniz hata. Herhalde o zaman bakıcıya para vermek yerine, evde işler de yapılır diye kabul ettiniz. Şimdi ihtiyaç kalmayınca gözünüze batıyor.
Benim kişisel fikrine gelince en baştan -isime ne kadar gelirse gelsin- asla kabul etmem, bu nedenle eşim bunu teklif bile edemez. Annesiyle yaşamak isteyen erkek görünümlü çocuk valizlerini toplayıp annelerinin kucağına geri taşınabilir. Ben kendi oglumu buyutuyorum. Kayınvalidem in oğlunu eğleyemem.
Sonuçta sizin durumunuzda olsam ben boşanırım.
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
Kabul ettiniz mi…
Elden ayaktan düşmemiş, kadın başka kadının düzneini sevmez aynı evde yaşama zorluğunu zaten görmüşsünüz. Bir de elden ayaktan düşüp bakıma muhtaç olma durumu var o da çok zor.
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
Ne istersen yaparım derken zaten sadece çekirdek aile ile yaşamak istiyorsunuz. Onu da kabul etmiyor. Bence barismayin. Dayımın eşi bu sekilde psikolojik hasta oldu hatta hastaneye yatisi yapıldı uzun süre. Şimdi de iyi değil ağır ilaç kullanıyor. Üstelik anneannem sesi çıkmayan bir kadındı. Buna rağmen birlikte yaşamak iyi degil. Kendinizi düşünün bencil olun biraz ve diretin. Yoksa da boşanın. Akıl sağlığınızı kaybetmenizden iyidir. Ayrı ev iyi seçenek. Aynı mahalle mesela. Aslında kadın da rahat eder.
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
Dönmesin kalsın anasıyla.
Sakın taviz vermeyin.
Suçlu hissedeceğiniz ne var? İki kardeş tutsunlar annelerine bir ev.
Tek çocuğu eşinizde değil.
Anasına bu kadar meraklı olup, yanından ayıramayacaksa evlenmeseydi.
 
Güncelleme: Konuştuk eşimle. Ben düzeleceğim söz veriyorum ama anneme git diyemem bizimle yaşasın diyor. Ev tutma fikrine asla cazip bakmıyor öyle bir durumda kahrından ölürmüş annesi. Ne istersen yaparım vs vs he dersen yarın annemi alıp geleyim yoksa dönülmez bir yola gireriz, diyor...
1 sene 2 sene 5 sene değil ki Allah ömür verdikçe birlikte mi yaşayacağız. Benim çekirdek ailemle birlikte yaşamak istemem suç mu şımarıklık mı ya. Kadının evinin olmaması da benim suçum mu. Ya da bir kızı olsaydı onda kalırdı belki. Eşim Kendimi suçlu hissettiriyor. Annesi de hiç demiyor ki oğlum sorun benle alakalı mı , nasıl yapalım, böyle de olmuyor..
Eşin annesini kırmak istemiyor fakat annesi de anladığım kadarıyla yapıcı davranmıyor. Bizden önceki nesiller bizlerle aynı fikirde olmayabilir fakat eşine bunu tatlı dille anlattığında annesini kırmak istemediği için ev üstüne ev yapma fikri karı-koca arasındaki dinamikleri malesef bozuyor. Umarım eşiniz bu kararından vazgeçer, gönlünüzce olsun her şey. Belki üçünüz beraber konuştuğunuzda sorun çözülebilir, annesine de tatlı dille hislerini anlatabilirsin diye düşünüyorum. Anlattıysan eğer konunun tüm yorumlarını okuyamadığım için fikir sahibi olamadım, kusura bakmayın. Dilerim gönlünüzce olur her şey.
 
Back
X