Aralıklı Oruç İle Beraber Zayıflayalım Mı?

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
Dünkü menü
Biber sote
Haslanmis yumurta
Peynir
Zeytin
Yeşillik
Bir sürü dilim kepekli ekmek 🙈
Öğlen
Tavuk sote
Acı biber turşusu
Ekmek

Spor 1 saat eliptik su 1.5 lt

Üstüne bide bu saatte acıktım kalktım badem atıştırdım uyku semesi . Sonra bi baktım badem yiyorum eee dedim kendime oruç ne oldu 😂😂 galiba ekmekten dolayı bu kadar acıktım ben . Normalde saat 9 10 a kadar gidiyordu.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
Uzun oruç diye niyetlendm dün 28 saat içindeyim 30. Saatte açarım heralde daha uzun yapcktım ama boğazımda hafiften başlayan Bi agrı var yutkunurken ilaç içmem lazım malum daha tam düzelmedm

Afiyet olsun 🥰
Uzun oruç sonrası bu kadar yüklenmemek lazım hafif açmaya ( sebze çorbası az taze sıkılmış meyve suyu bir kaç parça meyve olabilir et pilav karbonhidrat süt yoğurt azaltarak tüketmekte fayda var pasta pilav vs zaten olmasın 🙈)

İyi olmanıza sevindim 💐
Ok sonrasında güncelleyeceğim 🥰

Rica ederim not ettim teşekkürler 🥰

Kahve metabolizmayı hızlandırıyor ve esas vücutta açlık tetiklemiyor insülin salgılatmıyor bilakis tokluk yaratıyor
mesela kalorisiz sakız salya salgılattığı için aralıklı oruçta açlık tetiklenir O sebeple tüketilmez aynı şekilde meyve içeren bitki çayları vs de 🥰
Umarım yanıt sorularını aydınlatmıştır

Canım aman dikkat
Biraz kendini meşgul edecek yemek dışı şeylere odaklan insallah bol su iç yemek isteği gelince 🙏
o kadar emek ettin kuzum, yemek istiyorsan yine ye ama hepsini aynı gün değil 🥰



Merhaba 🥰
Menü çok karbonhidrat agırlıklı çok acıktırır ve kilo vermeyi kolaylaştıracak besinleri daha fazla eklemekte fayda var( yoğurt ayran kefir salata et süt balık tavuk sebze )

Afiyet olsun
Mısır nişasta ve karbonhidrat yoğunluğu sebebi ile çok acıktırır insülini zıplatır dikkat 🥰

Canım çok teşekkür ederim 😍
Seninki de az mı 15 kilo 🤩👏
Devamını da getireceksin zaten 🏆❤️

Hiç böyle planlar yapmadım 😂🙈
planım sporu mümkün olduğunca bırakmamak ve diyet düzenini çok fazla bozmamak yani diyette yediğimi %30 gibi fazla yapacağım gerisini gidişata göre karar vereceğim 🥰


oluyor canım regl çok etkiliyor haftaya tartıldıgında normal kilo çıkacaktır 🥰


Biraz karbonhidrat yoğun tavsiyem az yiyorsan mutlaka yoğurt ayran kefir veya sağlıklı diğer proteinleri tüketmek çünkü yap yakımını bunlar sağlayacak
Afiyet olsun 🥰
Yani az değil tabi arada 2 beden fark var şimdi 😂 ama maşallah sana ben senden çok çok fazla ama kendi potansiyelime göre az kacamak yaptım 😂😂😂
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Sağol canım🥰 Sadece kısır yerim o da şişirir zaten diye düşünmüştüm ama arkadaş 2 seferde bana 5 kişilik kısırı yedirdi sanırım🤭🤦‍♀️ Onun dışında da 1 dilim kakaolu bir tatlı ve 1 kurabiye yedim. O kadar kısırı yeyince tabi. Arkadaş da hala hiçbir şey yemedin diyor😅😅 Bizim milleti yedirme huyu acilen yok olmalı.
ahh ahhh bu sabahta benim bi arkadaş sen niye ne versem yemiyosun hep diyettesin dedi. bende kilo verme sürecindeyim deyince ben anlayamıyorum nasıl kilo alıyorsun ben gece 11 de bile hamurişi yaparım hafta sonu kahvaltımız hep hamurdur, yediğim pasta börekleri bi görsen diyo anlattıda anlattı.. benlede aynı kiloda.... ben dedim sen gibi yesem kapılardan sığmam... valla bizi biz anlarız gerisi yalan :KK50:
 


asliogretmen

🐝 Güçlü Kadınlar Zayıflıyor!!! 🐝
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2016
2.491
12.763
ahh ahhh bu sabahta benim bi arkadaş sen niye ne versem yemiyosun hep diyettesin dedi. bende kilo verme sürecindeyim deyince ben anlayamıyorum nasıl kilo alıyorsun ben gece 11 de bile hamurişi yaparım hafta sonu kahvaltımız hep hamurdur, yediğim pasta börekleri bi görsen diyo anlattıda anlattı.. benlede aynı kiloda.... ben dedim sen gibi yesem kapılardan sığmam... valla bizi biz anlarız gerisi yalan :KK50:
Onların şansı metabolizması 😕 benimde çevremde var . Devamlı yer ama tığ gibi maşallah. Evet, bizi biz anlarız . Hep dikkat edeceğiz . Yapacak başka bir şeyimiz olsa keşke 🤷‍♀️
 


birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Onların şansı metabolizması 😕 benimde çevremde var . Devamlı yer ama tığ gibi maşallah. Evet, bizi biz anlarız . Hep dikkat edeceğiz . Yapacak başka bir şeyimiz olsa keşke 🤷‍♀️
evet sır bu HEP dikkat etmek.. çünkü bizde durum hep şu kendi adıma söyleyim... zayıflayıp ideal kiloma kavuşuyorum. 1 ay diyetten çıkmanın verdiği hisle NORMAL İNSANLAR KADAR yiyorum. bakmışım kilo almışım. sonraki takip eden aylardada alışkanlığa dönüyo bir bakmışım 4 ay geçmiş ben 15 kilo almışım. Ama allah biliyo normal yerim asla çok fazla değil...

Koruma döneminde, haftada 2 gün istediğim şeyi yemeyi düşünüyorum. 5 gün yine dikkat ve spor. bunu başarırsam korurum yoksa bunca çekilen çile başa saracak... Koruma dönemindeki arkadaşlara da fikir olabilir isterlerse.
 


asliogretmen

🐝 Güçlü Kadınlar Zayıflıyor!!! 🐝
Kayıtlı Üye
11 Şubat 2016
2.491
12.763
evet sır bu HEP dikkat etmek.. çünkü bizde durum hep şu kendi adıma söyleyim... zayıflayıp ideal kiloma kavuşuyorum. 1 ay diyetten çıkmanın verdiği hisle NORMAL İNSANLAR KADAR yiyorum. bakmışım kilo almışım. sonraki takip eden aylardada alışkanlığa dönüyo bir bakmışım 4 ay geçmiş ben 15 kilo almışım. Ama allah biliyo normal yerim asla çok fazla değil...

Koruma döneminde, haftada 2 gün istediğim şeyi yemeyi düşünüyorum. 5 gün yine dikkat ve spor. bunu başarırsam korurum yoksa bunca çekilen çile başa saracak... Koruma dönemindeki arkadaşlara da fikir olabilir isterlerse.
Evet canım olurda olursa , bende ideal kiloma kavuşursam 🤲🏻 hafta içi tedbirli, hasta sonu serbest ile korumaya geçerim. Yaklaşık 8 sene önce 5 ayda 20 kilo verdim . 90’dan 70’e düştüm. Bıraktığım an yarısını aldım 😕 bu sefer o şekilde olsun istemiyorum. Artık yaşımızda ilerliyor. Sebep o mudur bilmiyorum ama beni bir telaş aldı. Kesinlikle bu yıl bu işi halletmem lazım. Çok hırslandım yine şimdi 🥰🤭
 


mervecelikmii

Boy: 173. B.K: 75 - Güncel: 62 - Hedef: 55
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2020
142
594
26
Günaydın güzel hanımlaarr. 🥰
Ay ben bugün tartıltım ve de ne zamandır gitmemekte ısrar eden kilodan 100 gr daha gittiğini görerek mutlu uyandım. 🤲🏼
64.5 oldum şükür.
Ne gelgitli bir kilo verme süreci, motivasyonum hiç düşmüyor buna çok seviniyorum. Biraz daha hızlı gitse iyi olur tabi ama olsun bu yaptığımız diyet olmadığı için beklentiyi hızlı tutmak mantıksız sanırım. 😅
 


mervecelikmii

Boy: 173. B.K: 75 - Güncel: 62 - Hedef: 55
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
21 Eylül 2020
142
594
26
Bazlama ve tavuk çorbası menüm biraz da bal 🙃
 


Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
evet sır bu HEP dikkat etmek.. çünkü bizde durum hep şu kendi adıma söyleyim... zayıflayıp ideal kiloma kavuşuyorum. 1 ay diyetten çıkmanın verdiği hisle NORMAL İNSANLAR KADAR yiyorum. bakmışım kilo almışım. sonraki takip eden aylardada alışkanlığa dönüyo bir bakmışım 4 ay geçmiş ben 15 kilo almışım. Ama allah biliyo normal yerim asla çok fazla değil...

Koruma döneminde, haftada 2 gün istediğim şeyi yemeyi düşünüyorum. 5 gün yine dikkat ve spor. bunu başarırsam korurum yoksa bunca çekilen çile başa saracak... Koruma dönemindeki arkadaşlara da fikir olabilir isterlerse.


Sanırım ben 72 kiloda sıkışıp kalcam koruma günleri hiç gelmicek gibi hissediyorum 😂😂😂
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
Sanırım ben 72 kiloda sıkışıp kalcam koruma günleri hiç gelmicek gibi hissediyorum 😂😂😂
al bendende o kadar 65 in altına inemedim 65-67 arasıyım hep... ama suç kimin suç benimmmmm:dondurma::kk77:
 


birbeste

🌹🌻🌹🌻🌹🌻 Çiçeğin açtığı yerde umut vardır!!!
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Ocak 2015
3.714
14.547
menüm canlar :kk77:
Saat 12:00
bir avuç kuruyemiş ve kefir (kahvaltım hep bu oldu bu ara)
yarım kase maşuka çorba

akşam 19:00
bir tabak etli patates (patatesi az yerim)

30 dk yürüyüş
1 saat leslie
 


Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
al bendende o kadar 65 in altına inemedim 65-67 arasıyım hep... ama suç kimin suç benimmmmm:dondurma::kk77:
Ben suçu anneme atıyorum, beni bu metabolizma bu iştahla dogurmaya ne hakkin vardı ha ne hakkin vardı diyorum o da yaptık bi hata işte diyo 😂😂😂😂😂
 
Son düzenleme:


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Sevincoz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2020
947
4.362
slm kizlar.bugünku menüm
saat 11.30 da
2 haş yum.
4 zeytin
kk kadar peynir
domates biber
1 dilim ekmek
sekersiz cay

saat 14.10 da ara
1.5 bardak sütlu tarcinli kahve
minik bi tabakta (kuru üzüm kuru dut,2 dilim muz)

saat 17.30 da
3 yk barbunya
firinda 4 köfte patates
1 tabak zeytinyağli sebze (patlican domates biber soğan)
2 bardak ayran


ilk defa bugün aclik cekmedim.doydum baya.bundan sonra da 2 ana 1 yada 2 ara seklinde gidecem.sapitmamak icin.
2 lt su
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 55 Kg. ile 74 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 172 cm. Başlangıç Kilom :81.5 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

Amanedenolmuyo

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2018
1.637
5.557
Bugünkü menü
Sabah haşlanmış yumurta 3 sosis domates salatalık peynir 1 dilim ekmek
Oğlan 1 hamburger birazda patates . Hayatımda uzun bi aradan sonra ilk defa 1 hamburgerle bıraktım hala şoklardayım birazdan da eliptik ve egzersiz yapcam diye umuyorum inşallah 😂😂
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 49 Kg. ile 66 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 163 cm. Başlangıç Kilom :87.7 Kg. Şimdiki Kilom :78.3 Kg.

-DOLUNAY-

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
11 Kasım 2018
332
1.284
27
Günün menüsü
15:00 yoğurt kürü
17:30 döner dürüm, kola 🤭
19:00 çay, kuruyemiş
Bol su