Arkadaşımın ilişkileri

Cokokuyanbilir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2020
1.236
2.181
28
Herkese merhaba
Benim kanım canım bir arkadaşım var. Kendisi çocukluğumdan beri sürekli iletişimde olduğum biri. Ve çok severim.
Bu arkadaşım sevgili seçiminde çok başarısız. Düzgün tipler denk gelmiyor ve kendisi de bu konuda epey dolu. Ama şöyle bir handikap var ki arkadaşım düzgün tipler bulabilecek ortamlarda aramıyor sevgili adayını.. Oyundan, swarmdan, instagramdan vs buluyor ve sonu hep hüsran. Gelip bana dert yanıyor ve ben de haliyle onun adına tedirgin oluyorum. Öncelikle iyi niyetli biri olduğunu biliyorum ve çok seviyorum. Ama oyundan bulduğu ve konuştuğu kişi evli çıkıyor, arkadaşım da kanka ayağına konuşmaya devam ediyor. Benim için çok ters bu durum. Veya biri ile görüşüyor iç çamaşırı mağazam var diyor konuşma biraz ilerleyince karşı taraf ben bakınca hangi beden sutyen kullanılır anlarım diye belaltı konuşmaya geçmek istiyor. Bunları bana öfkeli anlattığı için ben de böyle insanlarla görüşmesen mi sosyal medyaya güvenmiyorum diyorum ama sosyal bi ortamım yok başka nereden bulacağım diye aynı şekilde takılmaya devam ediyor. Ben çok müdahil olmuyorum anlatırsa dinliyorum sadece bu kadar çünkü hayat görüşlerimiz aynı değil.
Dün çalıştığı yere biri gelmiş, biraz konuşma sonrası telefon numarasını istemiş ve akşam görüşmeye başlamışlar. Tesadüfen görüştüğü kişi de bugün bulunduğumuz ortama uğradı. O kadar irite oldum ki. Sanki yıllardır tanışıyorlar gibi davranıyordu adam. " sen çok şanslısın ben her ortama girdim artık uğramıyorum, cokokuyanbilir sen de çok sessiz cıktın ya, akşam erken yat uykunu alamayacaksın ha " gibi laubali şekilde konuşmalar.. Kalkarken arkadaşımın omzuna sarılır gibi dokunmalar.. Bana tekrar oturalim yaa demeler.. Hiç bana göre değil. Arkadaşım fikrimi sorduğunda buna zamanla sen karar vereceksin dedim. Ama içim içimi yiyor. Bana hiç sağlam ayakkabı gelmedi adam. Ama ya iyi biriyse sadece üslubu böyleyse diye de iyi gidebilecek bi ilişki ihtimalini engellemek istemiyorum. Arkadaşıma karşı da yalan söylemek istemiyorum. Arkadaşım bu sevgili konusunu epeyce kafasına takmış durumda. Bi dönem benim sevgilimin arkadaşlarından uygun varsa tanıştırmamı istemişti. Tabi bu olabilecek birşey ayıplamıyorum. Ama sanki sırf biri olsun diye olmasını istiyor. Inanın görüştüğü kişilerden sağlam ayakkabı çıkmayanları o kadar çok gördüm ki. Hem onu korumak hem de onun hayatının akışına mudahele etmemek istiyorum.
Siz olsanız bu kadar yakın bi arkadaşınıza samimi duygularınızdan bahseder misiniz yoksa kendisinin yaşayıp görmesini mi sağlarsınız?
 

Justalittlebityourheart

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
13 Kasım 2020
1.071
2.215
Sizinle aynı yaşlardayız. Tecrübe ettiğim kadarıyla, böyle mızıldanan ama yine de aynı yerlerde sevgili adayı arayan insanları ne kadar uyarsan, ne söylesen yine de anlamamak için diretiyor, sonra da ağızları yanınca gelip yine dert yanıyorlar. Akıllanma sıfır yani. Ben olsam duramam yine söylerim ama akıllanmayacağını bilirim artık üzmem yormam kendimi şahsen.
 

NilMeSeKer

Rüzgar Saçlı Kız
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
30 Kasım 2010
8.758
15.713
Arizona kertenkelesi bu... Nerde olsa tanırım. 🤣

Evet evet ne yazik ki benim de ayağıma dolanmışlıkları oldu.🤣
 

Processes

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
17 Şubat 2015
3.582
8.901
Yetişkin bir birey, başına gelecekleri kestirebilecek kadar tecrübesi var, hayatına müdahale edilmesi bence doğru değil. Senle konuşup sana anlatıyor olması paylaşması güzel, eğer çok tehlikeli bir şey sezersen güzelce öngördüğün tehlikeyi ona anlatırsın bunun dışında ebeveyni gibi müdahil olmak bence doğru değil. O insanlarla aynı ortama girmek istemezsen bunu söyleyebilmelisin sonuçta senin hayatına müdahale edemez. Anlaşamazsanız yollarınızı ayırırsınız.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 66 gün geçti.

kedilinick

Ve dünya haykırır 'insanoğlu aykırı'
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ocak 2020
17.364
24.697
Herkese merhaba
Benim kanım canım bir arkadaşım var. Kendisi çocukluğumdan beri sürekli iletişimde olduğum biri. Ve çok severim.
Bu arkadaşım sevgili seçiminde çok başarısız. Düzgün tipler denk gelmiyor ve kendisi de bu konuda epey dolu. Ama şöyle bir handikap var ki arkadaşım düzgün tipler bulabilecek ortamlarda aramıyor sevgili adayını.. Oyundan, swarmdan, instagramdan vs buluyor ve sonu hep hüsran. Gelip bana dert yanıyor ve ben de haliyle onun adına tedirgin oluyorum. Öncelikle iyi niyetli biri olduğunu biliyorum ve çok seviyorum. Ama oyundan bulduğu ve konuştuğu kişi evli çıkıyor, arkadaşım da kanka ayağına konuşmaya devam ediyor. Benim için çok ters bu durum. Veya biri ile görüşüyor iç çamaşırı mağazam var diyor konuşma biraz ilerleyince karşı taraf ben bakınca hangi beden sutyen kullanılır anlarım diye belaltı konuşmaya geçmek istiyor. Bunları bana öfkeli anlattığı için ben de böyle insanlarla görüşmesen mi sosyal medyaya güvenmiyorum diyorum ama sosyal bi ortamım yok başka nereden bulacağım diye aynı şekilde takılmaya devam ediyor. Ben çok müdahil olmuyorum anlatırsa dinliyorum sadece bu kadar çünkü hayat görüşlerimiz aynı değil.
Dün çalıştığı yere biri gelmiş, biraz konuşma sonrası telefon numarasını istemiş ve akşam görüşmeye başlamışlar. Tesadüfen görüştüğü kişi de bugün bulunduğumuz ortama uğradı. O kadar irite oldum ki. Sanki yıllardır tanışıyorlar gibi davranıyordu adam. " sen çok şanslısın ben her ortama girdim artık uğramıyorum, cokokuyanbilir sen de çok sessiz cıktın ya, akşam erken yat uykunu alamayacaksın ha " gibi laubali şekilde konuşmalar.. Kalkarken arkadaşımın omzuna sarılır gibi dokunmalar.. Bana tekrar oturalim yaa demeler.. Hiç bana göre değil. Arkadaşım fikrimi sorduğunda buna zamanla sen karar vereceksin dedim. Ama içim içimi yiyor. Bana hiç sağlam ayakkabı gelmedi adam. Ama ya iyi biriyse sadece üslubu böyleyse diye de iyi gidebilecek bi ilişki ihtimalini engellemek istemiyorum. Arkadaşıma karşı da yalan söylemek istemiyorum. Arkadaşım bu sevgili konusunu epeyce kafasına takmış durumda. Bi dönem benim sevgilimin arkadaşlarından uygun varsa tanıştırmamı istemişti. Tabi bu olabilecek birşey ayıplamıyorum. Ama sanki sırf biri olsun diye olmasını istiyor. Inanın görüştüğü kişilerden sağlam ayakkabı çıkmayanları o kadar çok gördüm ki. Hem onu korumak hem de onun hayatının akışına mudahele etmemek istiyorum.
Siz olsanız bu kadar yakın bi arkadaşınıza samimi duygularınızdan bahseder misiniz yoksa kendisinin yaşayıp görmesini mi sağlarsınız?
Siz bu çok yakın arkadasinizla kus degilmiydiniz.
Mayistan beri sizi aramiyordu sanki
 

yenGEnC

Nirvana
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2011
9.932
44.577
Milletin derdiyle dertlenmeye bir son ver bence. Herkes kendine yakistirdigi ilişkileri yaşıyor. Benim çok hareketli, çoğu zaman romantik komedi tadında ama başroldeki erkeklerin her sezon değiştiği bir aşk hayatım var mesela. Hoşuma gidiyor,mutluyum böyle. çook yakin bir arkadaşım var, ister istemez (hepsine olmasa da belli başlı kişilere) tanık oluyor, ilişki neden bitti, ne oldu da bitirme kararı aldım, neye sinirlendim falan. Yani en yakın arkadaş bu bahsettiğim kişi, birini anlatmıyorsam birini elbet anlatmıyosun. Sonuç olarak bir gün kız benim için 'uff sen de bir mutlu olamadin' dedi (içtenlikle dedi,laf sokmak için değil) .
Yani aslında ben çok mutluyum aşk hayatımdan,mutlu olduğum için de bunu sürdürüyorum. Ama öyle anlatmıştım ki kiza , zannediyor ki ben her sezon ona buna aşık oluyorum,sonra kalbimi kirip beni ortada birakiyorlar, her iliskimde hüsran yaşıyorum 😂
O yüzden siz de sizin arkadaş için üzülmeyin. 27 yaşında kız,bilmiyor mu swarmdan sevgili bulunmayacagini? Kaç kere aynı şeyi yasamis,üzülmüş. Hala daha aynı şekilde iliskiler kurmaya çalışıyorsa kendi derdine yansın.
Benim de bir arkadaşım vardı,erkek. Evlenmek,çoluk çocuğa karışmak arzusundaydi. Tinder'dan sevişip ikinci buluşmaya çağıran herkesle ciddi düşünürdü 😂 yani o da mesela anlatırdı, şöyle manyak çıktı, böyle olay çıkarttı falan diye üzücü hikayelerini. Ama yani tinderdan buluştugun insan. İlk beşi seni üzdü madem,neden altıncı kişiyi de tinderdan buluyorsun da yine hayallere daliyorsun?
İşte boyle bitip duran ilişkileri olduğu halde hala devam eden insan bence söylense de halinden memnun insandır. Memnun olmasa devam etmez..
O yüzden siz de bu kadar empati yapmayın,dinleyin geçin kızı.
Adamı begenmediyseniz de söyleyin 'lavugun birine benziyor' diye. Merak etmeyin, kendisinin ilgi alanına girdiyse değil siz ailesi bile beğenmese yine bırakmaz adamı. Siz söyleyin, en azından kötü biterse 'ben demistim' dersiniz.
Arkadaşınız belli ki erkeğe,ilişkiye aç. Sizin bir lafinizla sogumaz adamdan,merak etmeyin
 

Cokokuyanbilir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2020
1.236
2.181
28
Arkadaşın erkeksiz kalırsa ölücek hastalığına yakalanmış Allah şifa versin. Bu kadar ilgi budalası insana ne yapsan fayda etmez. Ama sen yine de samimi duygularından bahset rahatsız olursa kendi bileceği iş.
Seçimlerine karışmam saygı da duyarım sonuçta yetişkin bir insan. Ama karşısına çıkan tipler gerçekten endişe verici.
 

Cokokuyanbilir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2020
1.236
2.181
28
Sizinle aynı yaşlardayız. Tecrübe ettiğim kadarıyla, böyle mızıldanan ama yine de aynı yerlerde sevgili adayı arayan insanları ne kadar uyarsan, ne söylesen yine de anlamamak için diretiyor, sonra da ağızları yanınca gelip yine dert yanıyorlar. Akıllanma sıfır yani. Ben olsam duramam yine söylerim ama akıllanmayacağını bilirim artık üzmem yormam kendimi şahsen.
Ben başına birşey gelmesinden korkuyorum. Sanki insan ayırt etmede filtreleri düzgün çalışmıyor gibi geliyor bana. Kendisini çok seviyorum. Ama çok tehlikeli sularda yüzüyor gibi geliyor.
 

Cokokuyanbilir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2020
1.236
2.181
28
Milletin derdiyle dertlenmeye bir son ver bence. Herkes kendine yakistirdigi ilişkileri yaşıyor. Benim çok hareketli, çoğu zaman romantik komedi tadında ama başroldeki erkeklerin her sezon değiştiği bir aşk hayatım var mesela. Hoşuma gidiyor,mutluyum böyle. çook yakin bir arkadaşım var, ister istemez (hepsine olmasa da belli başlı kişilere) tanık oluyor, ilişki neden bitti, ne oldu da bitirme kararı aldım, neye sinirlendim falan. Yani en yakın arkadaş bu bahsettiğim kişi, birini anlatmıyorsam birini elbet anlatmıyosun. Sonuç olarak bir gün kız benim için 'uff sen de bir mutlu olamadin' dedi (içtenlikle dedi,laf sokmak için değil) .
Yani aslında ben çok mutluyum aşk hayatımdan,mutlu olduğum için de bunu sürdürüyorum. Ama öyle anlatmıştım ki kiza , zannediyor ki ben her sezon ona buna aşık oluyorum,sonra kalbimi kirip beni ortada birakiyorlar, her iliskimde hüsran yaşıyorum 😂
O yüzden siz de sizin arkadaş için üzülmeyin. 27 yaşında kız,bilmiyor mu swarmdan sevgili bulunmayacagini? Kaç kere aynı şeyi yasamis,üzülmüş. Hala daha aynı şekilde iliskiler kurmaya çalışıyorsa kendi derdine yansın.
Benim de bir arkadaşım vardı,erkek. Evlenmek,çoluk çocuğa karışmak arzusundaydi. Tinder'dan sevişip ikinci buluşmaya çağıran herkesle ciddi düşünürdü 😂 yani o da mesela anlatırdı, şöyle manyak çıktı, böyle olay çıkarttı falan diye üzücü hikayelerini. Ama yani tinderdan buluştugun insan. İlk beşi seni üzdü madem,neden altıncı kişiyi de tinderdan buluyorsun da yine hayallere daliyorsun?
İşte boyle bitip duran ilişkileri olduğu halde hala devam eden insan bence söylense de halinden memnun insandır. Memnun olmasa devam etmez..
O yüzden siz de bu kadar empati yapmayın,dinleyin geçin kızı.
Adamı begenmediyseniz de söyleyin 'lavugun birine benziyor' diye. Merak etmeyin, kendisinin ilgi alanına girdiyse değil siz ailesi bile beğenmese yine bırakmaz adamı. Siz söyleyin, en azından kötü biterse 'ben demistim' dersiniz.
Arkadaşınız belli ki erkeğe,ilişkiye aç. Sizin bir lafinizla sogumaz adamdan,merak etmeyin
Herkes hayatı aynı şekilde yaşamak zorunda değil. Ben kendi doğrularımla sürdürüyorum ilişkilerimi, siz de kendi doğrularınızla. Ben size de saygı duyuyorum. Arkadaşım sizin gibi olsa flörtlerine güler geçerdik. Ama arabasında kesici alet taşıyan adamla takıldığı da oldu. Elbette ki bi gün başına birşey gelmesinden korkuyorum.
Arkadaşım kimseye cinsel anlamda yakınlık kurmak için yapmıyor bu ilişkileri. Kendisi bu konuda katıdır da. Ama karşı tarafların neredeyse hepsi bu beklentide olarak başlıyor konuşmaya. Amaan konuşurum olursa olur kafasında. Bi yere kadar haklı da bence. Ama tipler normal tipler değil. Arkadaşım salak biri de değil. Ama bu konu onu aptallaştırıyor sanırım.
Ya daha dün tanıdığı adam omzuna dokunuyor, akşam geç yatma, sen çok şanslısın ben ortama doydum gibi sözler sarfediyor. Ben arkadaşımım kolay manipüle edilebileceğini gördüm dün. Ama gerçek fikirlerimi de çok paylaşmak istemiyorum çünkü belki de güzel gidebilecek bir ilişkiyi engelleyeceğim
 

Cokokuyanbilir

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2020
1.236
2.181
28
Siz bu çok yakın arkadasinizla kus degilmiydiniz.
Mayistan beri sizi aramiyordu sanki
Süpersiniz hafızanız ne kadar iyi :)
Yok, bu o arkadaşım değil. Onu 3 yıldır tanıyordum bu arkadaşım 15 senelik.
O arkadaş hala aramadı biliyor musunuz :) Geçenlerde storyme kalp atmış bu kadar. Demek ki bu mesafeyi korumayı istiyor benim de bir şikayetim yok artık. 2 ay oldu görüşmeyeli. Kendi bilir hayatım değişmedi :)
 

yenGEnC

Nirvana
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
17 Ağustos 2011
9.932
44.577
Herkes hayatı aynı şekilde yaşamak zorunda değil. Ben kendi doğrularımla sürdürüyorum ilişkilerimi, siz de kendi doğrularınızla. Ben size de saygı duyuyorum. Arkadaşım sizin gibi olsa flörtlerine güler geçerdik. Ama arabasında kesici alet taşıyan adamla takıldığı da oldu. Elbette ki bi gün başına birşey gelmesinden korkuyorum.
Arkadaşım kimseye cinsel anlamda yakınlık kurmak için yapmıyor bu ilişkileri. Kendisi bu konuda katıdır da. Ama karşı tarafların neredeyse hepsi bu beklentide olarak başlıyor konuşmaya. Amaan konuşurum olursa olur kafasında. Bi yere kadar haklı da bence. Ama tipler normal tipler değil. Arkadaşım salak biri de değil. Ama bu konu onu aptallaştırıyor sanırım.
Ya daha dün tanıdığı adam omzuna dokunuyor, akşam geç yatma, sen çok şanslısın ben ortama doydum gibi sözler sarfediyor. Ben arkadaşımım kolay manipüle edilebileceğini gördüm dün. Ama gerçek fikirlerimi de çok paylaşmak istemiyorum çünkü belki de güzel gidebilecek bir ilişkiyi engelleyeceğim
Yaaa, arkadaşın 'sevgilinin boşta kankasi yok mu?' diye soracak yoklukta bir kız. Sen kötü dedin diye mustakbel sevgili adayına kötü gözle bakacak,soğuyacak biri değil. O yüzden sen arkadaşı olarak söyle içinden geleni.
Ayrıca bir insan defalarca kez aynı yola sapiyorsa bence o yolu seviyordur. Arkadaşın belki de birlikte olmaya karşı olsa bile erkekler tarafından arzulanmaktan , bunun dile getirilmesinden kendince bir haz alıyordur. Kimsenin derdiyle kendini üzme bence^^
 

Lady bug

Popüler Üye
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
22 Ekim 2013
3.698
5.565
Bu kadar rahatsiz olsam konusurum baktim olmuyor gorusmem.O boyle mutluysa bende mutlu olurdum.Derdine yandigim
 


giggles

Shady's back.🥴
Kayıtlı Üye
30 Mayıs 2020
9.126
37.291
Böyle insanların gözüne de soksanız bi şey değişmiyor bence
Ergenlik heyecanıyla alınan riskler değil bunlar
Yaşı gayet olgun bi yaş
Ama bilerek ve isteyerek bu tarz ilişkilere girmeyi tercih ediyor
Zaten çok kısıtlamaya veya söylenmeye başlasanız adım gibi eminim ki sizinle arasına da mesafe koyar

Bi de evli biriyle görüşmeye başladı
Evli olduğunu öğrenince kanka ayağına konuşmaya devam etti dediniz ya
Benim arkadaşım olsa anında mesafe koyardım
Böyle insanların çok ahlak anlayışı olduğunu düşünmüyorum
En azından benimkine yakın bi ahlak anlayışı yok
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 16-12-2021

Hamileliğimin 32. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 56 gün kaldı.

Son birkaç hafta içinde bebeğinizin beynindeki büyüme sebebiyle bebeğinizin başının çevresi yaklaşık 9-10 mm artmıştır. Gelişmekte ve büyümekte olan beyin kafatasını dışarı doğru iter ve aynı zamanda beyin kıvrımlarını oluşturmak için kendi üzerine katlanır. Çeşitli bölgelerinizdeki şişilik ve ödem toplanması normaldir. Erken doğum ihtimaliniz varsa yatak istirahati önerilebilir.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 1780 gr. - Yaklaşık boyu : 42.4 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın