• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Arkadaşımla yaşadığım saççma sapan kavga ve farklı hayat değerleri

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

niamh12

Kullanıcı üyeliğini pasifleştirmiştir.
Üyelik İptali
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Haziran 2024
Mesajlar
364
Emoji Skoru
554
Puanlar
23
Yaş
31
Merhaba, bir arkadaşlık meselesi hakkında dışarıdan görüş almak istiyorum öncelikle uyarayım saçma salak bi konu ve çok da büyük dert değil ve herkes beni anlamayabilir ama yine de kendi jenerasyonuma yakın insanlardan görüş almak istedim çünkü artık kimin ne kadar haklı olduğunu ben de ayırt edemiyorum.

Çok eski ve yakın bir kız arkadaşım var. Senelerdir arkadaşız ama ilişkimiz son yıllarda biraz inişli çıkışlı ama hiçbir zaman tamamen kopmadık. Karakter olarak oldukça sert biri ve genelde kendi doğrularına çok inanır. Ben de çok yumuşak biri sayılmam ama o daha keskin bir karakter.

Sonra hayatlarımız farklı yönlere gitti. O doğduğumuz küçük şehre geri döndü. Ben ise yurtdışına taşındım, sevgilimle yaşamaya başladım ve sonrasında evlendim. O da bu sırada bir ilişkiye başladı. Ama ilişkisinin başından beri bayağı kıskanç bir tavrı vardı. Mesela sevgilisinin Instagram takipçilerini her gün kontrol etmek, “bu kızı niye takip ettin” gibi şeyler sormak gibi durumlar oluyordu. Hatta en son bildiğim kadarıyla sevgilisinin Instagram’ını kapattırdı. Ben de o zamanlar kendisine “bence bu kadar kıskanç ve kontrolcü davranmak iyi değil” gibi şeyler söylüyordum.

Bir süre önce başka bir konu yüzünden tartıştık. Ben birkaç kez sohbet sırasında şu tarz bir şey söylemiştim: Açık ilişki yaşayan insanlar var ve eğer iki taraf da buna rızalıysa kimseye yargılamak düşmez. Yani ben “ben açık ilişki yaşarım” demiyorum ama insanların farklı ilişki modelleri olabileceğini ve bunun şeytanlaştırılmaması gerektiğini düşünüyorum.

Neyse, asıl olay şu şekilde başladı: Bir bekarlığa veda etkinliğine gitmek istiyordum yaşadığım ülkede. Bu etkinlikte çıplak bir erkek model oluyor ve insanlar tuvallere resmini çiziyor. Yani aslında bir sanat etkinliği, resim hocası falan da var. Biraz komik ve eğlenceli bir etkinlik buradaki yabancı arkadaşlarım gitmeyi teklif etti. Burada yurtdışında oldukça normal görülen bunu yapan ve çok eğlendiğini söyleyen çalışma arkadaşım var.

Ama nişanlım (o zaman nişanlıydık) buna pek sıcak bakmadı ve gitmemi istemediğini söyledi. Ben de biraz canım sıkıldığı için arkadaşımla konuşurken bu konuyu açtım. Ona “sence bu büyütülecek bir şey mi?” gibi sordum.

O da bana direkt “sen zaten açık ilişki yaşamaya okeysin (ne alaka?? Böyle bir şey demedim bile), çok değiştin, çok geniş düşünüyorsun, aile kurumu böyle bir şey değil” gibi şeyler söylemeye başladı. Hatta “ben böyle bir şeye asla izin vermezdim” dedi. Ben de “izin vermezdim ne demek, ortada izin meselesi yok ki, bu sadece bir bekarlığa veda etkinliği ve profesyonel bir ortamda gerçekleşiyor” dedim.

Sonra konu büyüdü. Bana “çok Avrupalılaştın, çok medenileştin, çok genişsin” gibi şeyler söyledi. Ben de sinirlendim ve “o zaman sen de bayağı kezolaştın” dedim. Yıllar önce kıskançlığa gram tahammülü yokken gayet rahat bi tipken şimdi sevgilisinin Instagram’ını kapattıracak seviyeye gelmişti. Ayrıca eskiden profil fotoğrafıma sevgilime foto koydum diye çift profil fotoğrafı koyanlarla dalga geçerken şimdi kendisi sevgilisiyle profil fotoğrafı koymuştu. :D

Sonra bu konuyu kapattık gibi oldu. Ama birkaç gün sonra tekrar açıldı. Bana yine “çok geniş düşünüyorsun” gibi şeyler söyleyince ben de “aynı şeyi tekrar tekrar söyleme” dedim. Tartışma tekrar büyüdü.

“Ben sana nişanlımla yaşadığım bir şeyi anlatıyordum dertleşiyordum. Sen bana gelip hayata bakış açım seninle aynı değil diye yargılıyorsun” dedim. O da bana “açıkçası buradan bakınca bu bana dert gibi görünmedi” dedi. En son tartışma iyice büyüdü ve konuşmayı kapattık. :D ikimiz de regl olacağız galiba bu gerginliğin başka açıklaması olamaz.

Şimdi merak ettiğim şu: Bu durumda sizce kim daha haksız? Ben mi fazla tepki verdim yoksa arkadaşım mı fazla yargılayıcı davrandı?
 
İkiniz de haklı değilsiniz.

Siz bakış açısının sizden farklı olduğunu bildiğiniz halde herkesin kolay kolay olumlu bakmayacağı bir konuyla ilgili zorlayarak fikir istediğini için haksızsınız.

Arkadaşınız da sizi kendi yaşam tarzı ve bakış açısı ile yargıladığı ve konuyu sizin yaşam tarzınızı eleştirmeye vardırdığı için haksız.

Ama fitili ateşleyen siz olduğunuz için sizin haksızlık oranınız biraz daha fazla sanki.
 
Insanlara bir sey anlatiyorsaniz ne yazik ki elestiri ortami da yaratiyorsunuz. Fikirleri sizinle uyusmuyorsa da bazen sertce tepki verebiliyorlar. Yakin arkadaslar arasinda bu olmamali. Yani bence dunyanin en yanlis seyini de yapsak yakin arkadas dediginiz insan elestirmeden, yargilamadan fikrini soylemeli. Arkadasiniz kantarin topuzunu biraz kacirmis, muhtemelen sizin oncesinde kendisine yaptiginiz elestirilerden dolayi dolmus, firsatini bulunca da yapıştırmış.

Etkinlik konusunda fikir sorduysaniz bence gereksiz bir etkinlik. Ama siz gitmek istiyorsaniz bu sizin kararinizdir. Ben speed datingle dalga gecerdim, en yakin arkadasim "gel seni doğum gunu hediyesi speed datinge göndereyim" dedi ve ben dogum gunu hediyesi olarak speed datinge gittim :D arkadasimin asla böyle seylerle alakasi yoktur, benim eğlenecegimi dusundugu icin kendisine uymayan bir seyi bana hediye etti. Yani her etkinligi, zevki, hobiyi sadece kendimize gore degerlendirmiyoruz.

Ikiniz de fevri davranmissiniz, dilinize karsilikli hakim olmamissiniz. Her anlattiginiza itiraz edecek, sizi devamli kendi kararlarinizi veya zevklerinizi savunma durumunda birakacak insanlara bir sure sonra bir sey anlatmak içinizden gelmiyor zaten. Bence arkadasliginiz buna evrilmis artik. Karsilikli paylasim ve fikir alisverisinden ziyade birbirinize laf sokmak icin firsat kollama noktasina gelmis gibi gorunuyor. Ki aslina bakarsaniz siz de iliskisi icinde yaptigi seylerden oturu icten ice onu yargılıyorsunuz. Cok vazgecilmez bir insan degilse basit duzeyde devam edin iliskinize.
 
Arkadaşınızin haklı tek bir sözü yok kendisi oldukça yobaz ve kıskanç bir karakter sizinle aynı şartlara sahip olsa kendisi geniş dediği kavramdan daha geniş olur çünkü böyle tiplerin hareketleri asla şaşmaz. Size gelince sizde arkadaşınıza anlattığıniz en ufka bir olayı size sonradan kullandığı halde siz hem onunla arkadaşlık etmeye devam ediyorsunuz hemde görüş ve hayat tarzınızi ona anlatıyorsunuz. Son olarak açık ilişki yaşayan insanların hoş bakmam arkadaşlıkta gerekmedikçe yapmam ama hayat tarzılari beni ilgilendirmez dediğiniz gibi
 
Tam bulmuşsunuz anlattığınız konuda fikir danışacak kişiyi yani. Bana biraz kaşımak için maksatlı yapmışsınız gibi geldi. Hayat yollarınız zaten çok ayrılmış. Bu kadar kafa farklılığıyla arkadaşlık , saygılı olsanız bile yürümez ki zorlama olur. Çocukluktan beri tanıdığımız herkesle arkadaşlık devam etseydi o hoo.
 
Nü modeli ben okulda senelerce çizdim erkek arkadaşım buna karışamaz bile bu arada bir de bu iş bekarlığa vedaya mı döndü artık orayı anlayamadım bu çok normal bir durum bu arada be 5 vakit namazında biriyim yani inançlıyımdır da ailemde inançlıdır resimlerim odamda dururdu burada ben hiç garip bir durum görmedim. Arkadaşlıklar artık çok yüzeyselleşti açık açık derdini açan sizinle hadi diyince gelen evine sormadan bile gidebildiğin dost gibi dostsa alttan al fazla, kırmayın birbirinizi devir yalnızlık devri inan arkadaşlıklarınızı böyle saçma konularda harcamayın. O öyle düşünsün sen böyle düşün zaten öyle daha da eğlenceli hepimiz aynı şeyleri düşünsek robot gibi birbirimizden ne öğrenebilirdik ? Denizin ortasında hayat yoktur ama kıyılarda öyle canlılık çeşitliliği varki asıl hayat kıyılardadır farklılıklarımız bize bir şeyler öğretir zenginlik katar senin ondan onun senden öğreneceği çok şey var.
 
Merhaba, bir arkadaşlık meselesi hakkında dışarıdan görüş almak istiyorum öncelikle uyarayım saçma salak bi konu ve çok da büyük dert değil ve herkes beni anlamayabilir ama yine de kendi jenerasyonuma yakın insanlardan görüş almak istedim çünkü artık kimin ne kadar haklı olduğunu ben de ayırt edemiyorum.

Çok eski ve yakın bir kız arkadaşım var. Senelerdir arkadaşız ama ilişkimiz son yıllarda biraz inişli çıkışlı ama hiçbir zaman tamamen kopmadık. Karakter olarak oldukça sert biri ve genelde kendi doğrularına çok inanır. Ben de çok yumuşak biri sayılmam ama o daha keskin bir karakter.

Sonra hayatlarımız farklı yönlere gitti. O doğduğumuz küçük şehre geri döndü. Ben ise yurtdışına taşındım, sevgilimle yaşamaya başladım ve sonrasında evlendim. O da bu sırada bir ilişkiye başladı. Ama ilişkisinin başından beri bayağı kıskanç bir tavrı vardı. Mesela sevgilisinin Instagram takipçilerini her gün kontrol etmek, “bu kızı niye takip ettin” gibi şeyler sormak gibi durumlar oluyordu. Hatta en son bildiğim kadarıyla sevgilisinin Instagram’ını kapattırdı. Ben de o zamanlar kendisine “bence bu kadar kıskanç ve kontrolcü davranmak iyi değil” gibi şeyler söylüyordum.

Bir süre önce başka bir konu yüzünden tartıştık. Ben birkaç kez sohbet sırasında şu tarz bir şey söylemiştim: Açık ilişki yaşayan insanlar var ve eğer iki taraf da buna rızalıysa kimseye yargılamak düşmez. Yani ben “ben açık ilişki yaşarım” demiyorum ama insanların farklı ilişki modelleri olabileceğini ve bunun şeytanlaştırılmaması gerektiğini düşünüyorum.

Neyse, asıl olay şu şekilde başladı: Bir bekarlığa veda etkinliğine gitmek istiyordum yaşadığım ülkede. Bu etkinlikte çıplak bir erkek model oluyor ve insanlar tuvallere resmini çiziyor. Yani aslında bir sanat etkinliği, resim hocası falan da var. Biraz komik ve eğlenceli bir etkinlik buradaki yabancı arkadaşlarım gitmeyi teklif etti. Burada yurtdışında oldukça normal görülen bunu yapan ve çok eğlendiğini söyleyen çalışma arkadaşım var.

Ama nişanlım (o zaman nişanlıydık) buna pek sıcak bakmadı ve gitmemi istemediğini söyledi. Ben de biraz canım sıkıldığı için arkadaşımla konuşurken bu konuyu açtım. Ona “sence bu büyütülecek bir şey mi?” gibi sordum.

O da bana direkt “sen zaten açık ilişki yaşamaya okeysin (ne alaka?? Böyle bir şey demedim bile), çok değiştin, çok geniş düşünüyorsun, aile kurumu böyle bir şey değil” gibi şeyler söylemeye başladı. Hatta “ben böyle bir şeye asla izin vermezdim” dedi. Ben de “izin vermezdim ne demek, ortada izin meselesi yok ki, bu sadece bir bekarlığa veda etkinliği ve profesyonel bir ortamda gerçekleşiyor” dedim.

Sonra konu büyüdü. Bana “çok Avrupalılaştın, çok medenileştin, çok genişsin” gibi şeyler söyledi. Ben de sinirlendim ve “o zaman sen de bayağı kezolaştın” dedim. Yıllar önce kıskançlığa gram tahammülü yokken gayet rahat bi tipken şimdi sevgilisinin Instagram’ını kapattıracak seviyeye gelmişti. Ayrıca eskiden profil fotoğrafıma sevgilime foto koydum diye çift profil fotoğrafı koyanlarla dalga geçerken şimdi kendisi sevgilisiyle profil fotoğrafı koymuştu. :D

Sonra bu konuyu kapattık gibi oldu. Ama birkaç gün sonra tekrar açıldı. Bana yine “çok geniş düşünüyorsun” gibi şeyler söyleyince ben de “aynı şeyi tekrar tekrar söyleme” dedim. Tartışma tekrar büyüdü.

“Ben sana nişanlımla yaşadığım bir şeyi anlatıyordum dertleşiyordum. Sen bana gelip hayata bakış açım seninle aynı değil diye yargılıyorsun” dedim. O da bana “açıkçası buradan bakınca bu bana dert gibi görünmedi” dedi. En son tartışma iyice büyüdü ve konuşmayı kapattık. :D ikimiz de regl olacağız galiba bu gerginliğin başka açıklaması olamaz.

Şimdi merak ettiğim şu: Bu durumda sizce kim daha haksız? Ben mi fazla tepki verdim yoksa arkadaşım mı fazla yargılayıcı davrandı?
Kız sen bu kadar rahat medeni avrupaisinde neden kız kardeşinin hayatı için bin tane konu açıp kızı ailene kötülüyorsun sjsjsjs sitede hepimiz seni kız kardeşinin hayatını eleştiren, kendı fıkırlerını dayatmaya calısan biri olarak tanıyoruz açıkcası. Madem böyleydin ne diye kızı kafana takıp kıza dar edıyosun hayatını hahshshshshs
 
uzgunum, ulke degistiren insanlarin arkadasliginin ayni kaldigini dusunmuyorum
erkeklerin belki, ama kadinlarin zor.
onlari artik "en yakin arkadasim"dan "cok seviyorum onu yilda bir gorusur harika zaman geciririz" moduna cekmekte yarar var.
cunku ne o biraktigin yerde ne sen.
bahsettigin ornek - yani çüklü çüklü adamlarin resmini cizmek vs ortalama bir turk insanina gore uç bir örnek. yasadigin yerde normaldir, olabilir. o zaman onlarla konus. ama iste onlara da cok normal oldugundan nisanlinin neden dert ettigini anlamazlar.
ortada kalmis gibisin - tr sartlarinda fazla uç ab sartlarinda fazla normal.
cogu göcmenin yasadigi bir durum.
ama bu etkinligi uc bulan birine kezo demen de dogru degil. elin erkek organini inceleyip cizmek de modernlik belirtisi degil.
ayrica madem bu modernlik , madem açık ilişkiye okeysiniz o zaman neden resit kiz kardesin elin erkeklerinin organlariyla fazla haşır neşir diye babani doldurup onun egitim hakkini almasi icin uyarmak istiyorsun?
 
uzgunum, ulke degistiren insanlarin arkadasliginin ayni kaldigini dusunmuyorum
erkeklerin belki, ama kadinlarin zor.
onlari artik "en yakin arkadasim"dan "cok seviyorum onu yilda bir gorusur harika zaman geciririz" moduna cekmekte yarar var.
cunku ne o biraktigin yerde ne sen.
bahsettigin ornek - yani çüklü çüklü adamlarin resmini cizmek vs ortalama bir turk insanina gore uç bir örnek. yasadigin yerde normaldir, olabilir. o zaman onlarla konus. ama iste onlara da cok normal oldugundan nisanlinin neden dert ettigini anlamazlar.
ortada kalmis gibisin - tr sartlarinda fazla uç ab sartlarinda fazla normal.
cogu göcmenin yasadigi bir durum.
ama bu etkinligi uc bulan birine kezo demen de dogru degil. elin erkek organini inceleyip cizmek de modernlik belirtisi degil.
ayrica madem bu modernlik , madem açık ilişkiye okeysiniz o zaman neden resit kiz kardesin elin erkeklerinin organlariyla fazla haşır neşir diye babani doldurup onun egitim hakkini almasi icin uyarmak istiyorsun?
Sadece ben modern olayım diyor sanırım. Dur eski konulara bir bakayım 😬
 
Hayata çok farklı bakıyorsunuz çok derin konulara girmeyin bence. Arkadaşın tam bir Anadolu irfanı örneği 😂

Ayrıca kızın yurtdışında sevgilisiyle yaşamasıyla kardeşinin saçma sapan hayat tarzını onaylamaması ne alaka?
Neden kardeşinden vuruyorsunuz?
Kendi ayakları üzerinde duran olgun bir insan istediği hayatı yaşar. Sizce kardeşi öyle mi?
 
Kız sen bu kadar rahat medeni avrupaisinde neden kız kardeşinin hayatı için bin tane konu açıp kızı ailene kötülüyorsun sjsjsjs sitede hepimiz seni kız kardeşinin hayatını eleştiren, kendı fıkırlerını dayatmaya calısan biri olarak tanıyoruz açıkcası. Madem böyleydin ne diye kızı kafana takıp kıza dar edıyosun hayatını hahshshshshs
Ben o konularda da diyodum dar görüşlü biri değilim diye. Kardeşimin hayat tarzını da kardeşim olduğu için üstümdeki sorumluluk nedeniyle eleştiriyodum dürtüsel yaşaması alkole ve uyuşturucuya yatkınlığı cinsel hastalıklar konusundaki bilgisizliği ve yanlış insanlarla yanlış yaşaması yüzünden. Öyle yaşayan bir sürü arkadaşım da var hiçbirini eleştirmiyorum/yargılamıyorum bana düşmez bunun farkındayım

Açıkçası o konuda da hala terapi alıyorum artık kardeşimle aram çok daha iyi şimdi.
 
uzgunum, ulke degistiren insanlarin arkadasliginin ayni kaldigini dusunmuyorum
erkeklerin belki, ama kadinlarin zor.
onlari artik "en yakin arkadasim"dan "cok seviyorum onu yilda bir gorusur harika zaman geciririz" moduna cekmekte yarar var.
cunku ne o biraktigin yerde ne sen.
bahsettigin ornek - yani çüklü çüklü adamlarin resmini cizmek vs ortalama bir turk insanina gore uç bir örnek. yasadigin yerde normaldir, olabilir. o zaman onlarla konus. ama iste onlara da cok normal oldugundan nisanlinin neden dert ettigini anlamazlar.
ortada kalmis gibisin - tr sartlarinda fazla uç ab sartlarinda fazla normal.
cogu göcmenin yasadigi bir durum.
ama bu etkinligi uc bulan birine kezo demen de dogru degil. elin erkek organini inceleyip cizmek de modernlik belirtisi degil.
ayrica madem bu modernlik , madem açık ilişkiye okeysiniz o zaman neden resit kiz kardesin elin erkeklerinin organlariyla fazla haşır neşir diye babani doldurup onun egitim hakkini almasi icin uyarmak istiyorsun?
Sadece ben modern olayım diyor sanırım. Dur eski konulara bir bakayım 😬

Yukarıda yazdım. Bu konuda yorumlara cevap vermeyeceğim konu kardeşim değil şu an

Ben o konularda da diyodum dar görüşlü biri değilim diye. Kardeşimin hayat tarzını da kardeşim olduğu için üstümdeki sorumluluk nedeniyle eleştiriyodum dürtüsel yaşaması alkole ve uyuşturucuya yatkınlığı cinsel hastalıklar konusundaki bilgisizliği ve yanlış insanlarla yanlış yaşaması yüzünden. Öyle yaşayan bir sürü arkadaşım da var hiçbirini eleştirmiyorum/yargılamıyorum bana düşmez bunun farkındayım

Açıkçası o konuda da hala terapi alıyorum artık kardeşimle aram çok daha iyi şimdi.
 
ayrica madem bu modernlik , madem açık ilişkiye okeysiniz o zaman neden resit kiz kardesin elin erkeklerinin organlariyla fazla haşır neşir diye babani doldurup onun egitim hakkini almasi icin uyarmak istiyorsun?
Hmm sanırım arkadaşı da bu 'ben şöyleyim, kafam böyle modern, şu kadar geliştim' sözlerinin eylemle uyuşmadığını fark edince gıcık olup doğru ifade edememiş, adını koyamamış belli ki.
Ben koyayım, görgüsüzlük.
 
Hayata çok farklı bakıyorsunuz çok derin konulara girmeyin bence. Arkadaşın tam bir Anadolu irfanı örneği 😂

Ayrıca kızın yurtdışında sevgilisiyle yaşamasıyla kardeşinin saçma sapan hayat tarzını onaylamaması ne alaka?
Neden kardeşinden vuruyorsunuz?
Kendi ayakları üzerinde duran olgun bir insan istediği hayatı yaşar. Sizce kardeşi öyle mi?

Aynen bu konuda cevap yazmak istemiyorum lütfen konuyu kardeşime getirip bu konuyu dağıtmayın kaldı ki çok daha iyiyiz şimdi

Teşekkür ederim yorumunuz için. Şu son olaydan sonra bi daha konuşursak derin konulara girmeyiz hahsha
 
Insanlara bir sey anlatiyorsaniz ne yazik ki elestiri ortami da yaratiyorsunuz. Fikirleri sizinle uyusmuyorsa da bazen sertce tepki verebiliyorlar. Yakin arkadaslar arasinda bu olmamali. Yani bence dunyanin en yanlis seyini de yapsak yakin arkadas dediginiz insan elestirmeden, yargilamadan fikrini soylemeli. Arkadasiniz kantarin topuzunu biraz kacirmis, muhtemelen sizin oncesinde kendisine yaptiginiz elestirilerden dolayi dolmus, firsatini bulunca da yapıştırmış.

Etkinlik konusunda fikir sorduysaniz bence gereksiz bir etkinlik. Ama siz gitmek istiyorsaniz bu sizin kararinizdir. Ben speed datingle dalga gecerdim, en yakin arkadasim "gel seni doğum gunu hediyesi speed datinge göndereyim" dedi ve ben dogum gunu hediyesi olarak speed datinge gittim :D arkadasimin asla böyle seylerle alakasi yoktur, benim eğlenecegimi dusundugu icin kendisine uymayan bir seyi bana hediye etti. Yani her etkinligi, zevki, hobiyi sadece kendimize gore degerlendirmiyoruz.

Ikiniz de fevri davranmissiniz, dilinize karsilikli hakim olmamissiniz. Her anlattiginiza itiraz edecek, sizi devamli kendi kararlarinizi veya zevklerinizi savunma durumunda birakacak insanlara bir sure sonra bir sey anlatmak içinizden gelmiyor zaten. Bence arkadasliginiz buna evrilmis artik. Karsilikli paylasim ve fikir alisverisinden ziyade birbirinize laf sokmak icin firsat kollama noktasina gelmis gibi gorunuyor. Ki aslina bakarsaniz siz de iliskisi icinde yaptigi seylerden oturu icten ice onu yargılıyorsunuz. Cok vazgecilmez bir insan degilse basit duzeyde devam edin iliskinize.
En eski arkadaşım diye aslında anlattım yoksa özel hayatımı çevremde öyle çok kimseye anlatmıyorum hayat fikirlerimiz farklı olsa da benim yerimden bakım yorum yapabileceğini düşünmüştüm. Ama haklısınız anlatınca yoruma açık hale getiriyorsunuz

Aslında o bana kıskançlık krizlerini analtırken onu hiçbir zaman yargılamıyordum ben onunla aynı kafada olmasam da sakinleştirmeye çalışıyordum.

Speed dating’i de çok duydum ve eğlenmenize sevindim :D
 
Tam bulmuşsunuz anlattığınız konuda fikir danışacak kişiyi yani. Bana biraz kaşımak için maksatlı yapmışsınız gibi geldi. Hayat yollarınız zaten çok ayrılmış. Bu kadar kafa farklılığıyla arkadaşlık , saygılı olsanız bile yürümez ki zorlama olur. Çocukluktan beri tanıdığımız herkesle arkadaşlık devam etseydi o hoo.

Ya aslında buradaki yabancı arkadaşlarıma anlatsam anlamayacaklardı çünkü türk değiller o yüzden ona anlattım. Ve kendisinin aynı kafada olmadığını biliyordum ama benim açımdan bakabilir diye düşnümüştüm
 
Hayata çok farklı bakıyorsunuz çok derin konulara girmeyin bence. Arkadaşın tam bir Anadolu irfanı örneği 😂

Ayrıca kızın yurtdışında sevgilisiyle yaşamasıyla kardeşinin saçma sapan hayat tarzını onaylamaması ne alaka?
Neden kardeşinden vuruyorsunuz?
Kendi ayakları üzerinde duran olgun bir insan istediği hayatı yaşar. Sizce kardeşi öyle mi?
sence bahsettigi avrupada acik iliski yasayan insanlar ekonomik ozgurlugunu eline alip cesitli insanlarla acik iliski yasayan insanlar mi? 25+ mı basliyorlar birileriyle yatmaya?
pekala üni yillarini coskuyla, partiyle, daldan dala geciren insanlar.
kardesi de onlardan biri.
elin gavuru yapinca; ooh yeah
kardesi yapinca; benim bacim kötü yola düştü yetiş buba
 
sence bahsettigi avrupada acik iliski yasayan insanlar ekonomik ozgurlugunu eline alip cesitli insanlarla acik iliski yasayan insanlar mi? 25+ mı basliyorlar birileriyle yatmaya?
pekala üni yillarini coskuyla, partiyle, daldan dala geciren insanlar.
kardesi de onlardan biri.
elin gavuru yapinca; ooh yeah
kardesi yapinca; benim bacim kötü yola düştü yetiş buba

Konuyu dağıtmakta neden ısrarcısınız?
 
uzgunum, ulke degistiren insanlarin arkadasliginin ayni kaldigini dusunmuyorum
erkeklerin belki, ama kadinlarin zor.
onlari artik "en yakin arkadasim"dan "cok seviyorum onu yilda bir gorusur harika zaman geciririz" moduna cekmekte yarar var.
cunku ne o biraktigin yerde ne sen.
bahsettigin ornek - yani çüklü çüklü adamlarin resmini cizmek vs ortalama bir turk insanina gore uç bir örnek. yasadigin yerde normaldir, olabilir. o zaman onlarla konus. ama iste onlara da cok normal oldugundan nisanlinin neden dert ettigini anlamazlar.
ortada kalmis gibisin - tr sartlarinda fazla uç ab sartlarinda fazla normal.
cogu göcmenin yasadigi bir durum.
ama bu etkinligi uc bulan birine kezo demen de dogru degil. elin erkek organini inceleyip cizmek de modernlik belirtisi degil.
ayrica madem bu modernlik , madem açık ilişkiye okeysiniz o zaman neden resit kiz kardesin elin erkeklerinin organlariyla fazla haşır neşir diye babani doldurup onun egitim hakkini almasi icin uyarmak istiyorsun?
kardeşiyle ilgili konuya çok yanlış bir yerden bakıyorsunuz bence

kardeşi 1- para yönetiminde çok sorunlu birisiydi hatırladığım. bu kız ise aksine birisi. alakasız bir bölümü (iş sahibi filan olmayacak) zorla özel okuyan filan bir kız kardeşi... çok dürtüsel yaşıyordu
2- kardeşin çok sayıda cinsel ilişkisi olması değildi konu. konu kızın nasıl gebe kalınacağından filan habersiz olmasıydı. yani başına bela alması aşırı olasıydı. açık ilişki başka şey, Türkiye gibi ülkede kendini cinsel meta haline getirmek, hastalık ya da manyak sapık adam bulmak ayrı şey...polise bile derdini anlatamazsın bu ülkede bi köşede ölür gidersin...yalan mı? (Allah korusun)
3- açık ilişki yaşıyorum diyen insan dürüsttür. (yemişim öyle dürüstlüğü demeyin) her naneyi yiyip (buna maddi menfaat, "sponsorluk" gibi şeyler için ilişki yaşamak da dahil) bakire rolü yapmaktan bence daha dürüst...

bu etkinligi uc bulan birine kezo da demiyor sanki, instagram kapattıran her dakika sevgilisinin takibini ypana vs. birine diyor. yoksa evet, nü resim bu ülkede cidden de marjinal kalıyor yani. herşeyi herkesle paylaşmak akıllıca değil. buna katılıyorum.

kalan kısma sadece katılmıyorum direkt yaşıyorum bunu:
ülkeler, seneler araya girince arkadaşlıklar aynı kalamıyor
benim tüm lise üniversite ve epeyce de çalışma yıllarıma ait arkadaş çevrem y.dışında yani tüm 14-32 yaş çevrem y.dışında
kaldı ki bende türkiyede kalan "anadolu irfanı" örneği değilim yani ona rağmen koptuk gitti.
 
Yani ben kıskanç değilim bence ama eşimin böyle bir etkinliğe gitmesini istemem. Kadinlar gidince daha bi normal ve komik oluyor evet o yüzden ona daha acik olsam da eşime sordum istemezdim dedi. Sonra dedim ama herkes gidiyormuş arkamdan böyle böyle mi desinler dedim falan iyi lanet olsun git, ama 1 kişi bile gitmezse sen de gitme dedi😂 bana bile uç geldiyse arkadaşınıza tuhaf gelmesi normal ama gülüp ustune dalga geçmeniz gerekirken laf sokması baska. Eski lafınıza karşılık can acıtmak istemiş.
Neyse ben uzak mesafe arkadaşlığa inanmıyorum. Oyle kırk yilda bi görüşürüm, reels atarım falan da bence baska ülkeye hatta baska şehre gidince her 3 5 senede bir arkadaş güncellemesi gerekiyor. Zaten fikirleri farkli olanların uzun süre arkadaşlığı devam ettirmesini de zor ve gereksiz buluyorum. Birlikte eğlenirim ama arayıp dertleşmem bu kadsr farkli düşündüğüm biriyle.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Back
X