..
Bu kızın kardeşi köşede tek başına özgür ilişkiler yaşamıyor, başka ülkede bile arayıp arayıp kızı kendi sorununun icine çekiyor. İntiharla tehdit edip ilgilenmesini istiyor. Bu kızdan para istiyor. Ailesine yalan söyleyip para istiyor. Korunmaktan habersiz. Muhtemelen ciddi bir psikolojik rahatsızlığı ve atak dönemleri var ve yanlis kararlarının sonucunu yillar sonra internetten asla kaldıramayacağı videolarla çekebilir. Sen ben kendimizi videoya isteyerek en azından aldırmayız ama buradaki çocuk tam da böyle bir durumun içine düşecekti. Bence gerçekten haksızlık ediliyor bu konuda.
Olayları ayırt edemediğini düşünüyorum. Sonuçta sen de ben de bir sürü kisi de özgürce ilişki yaşamış insanlarız ama Ferhansla bir miyiz mesela?uzgunum, ulke degistiren insanlarin arkadasliginin ayni kaldigini dusunmuyorum
erkeklerin belki, ama kadinlarin zor.
onlari artik "en yakin arkadasim"dan "cok seviyorum onu yilda bir gorusur harika zaman geciririz" moduna cekmekte yarar var.
cunku ne o biraktigin yerde ne sen.
bahsettigin ornek - yani çüklü çüklü adamlarin resmini cizmek vs ortalama bir turk insanina gore uç bir örnek. yasadigin yerde normaldir, olabilir. o zaman onlarla konus. ama iste onlara da cok normal oldugundan nisanlinin neden dert ettigini anlamazlar.
ortada kalmis gibisin - tr sartlarinda fazla uç ab sartlarinda fazla normal.
cogu göcmenin yasadigi bir durum.
ama bu etkinligi uc bulan birine kezo demen de dogru degil. elin erkek organini inceleyip cizmek de modernlik belirtisi degil.
ayrica madem bu modernlik , madem açık ilişkiye okeysiniz o zaman neden resit kiz kardesin elin erkeklerinin organlariyla fazla haşır neşir diye babani doldurup onun egitim hakkini almasi icin uyarmak istiyorsun?
Bu kızın kardeşi köşede tek başına özgür ilişkiler yaşamıyor, başka ülkede bile arayıp arayıp kızı kendi sorununun icine çekiyor. İntiharla tehdit edip ilgilenmesini istiyor. Bu kızdan para istiyor. Ailesine yalan söyleyip para istiyor. Korunmaktan habersiz. Muhtemelen ciddi bir psikolojik rahatsızlığı ve atak dönemleri var ve yanlis kararlarının sonucunu yillar sonra internetten asla kaldıramayacağı videolarla çekebilir. Sen ben kendimizi videoya isteyerek en azından aldırmayız ama buradaki çocuk tam da böyle bir durumun içine düşecekti. Bence gerçekten haksızlık ediliyor bu konuda.