Arkadaştan soğuma

Sansliymissiniz uzaklaştığı için
Evet hislerle alakalı gerçekten bana geldiğinde sorduğu sorularda hep bir şeyler ters gibi kıskançlık olduğunu düşünmek istemiyorum ama o benden gidince nedense hasta gibi oluyorum arayıp sana geleceğim dediğinde başlıyor modum düşmeye
 
Evet bundan korkuyorum hayatım boyunca kimseyle öyle söz dalaşına girmedim en iyisi soğuk yapıp uzaklaşmasını sağlamak. Çünkü sadece bir kere okuldan arkadaşlarım bize gelmişti bir story de gördü onu çağırmadim diye kinortak arkadaş değiller hemen laf sokmali gonderiler paylaştı storysinde görüşmek istemiyorum desem neler yapar
 

Niye bu kadar idare ettiniz ki ya? Kendinize hiç mi acımanız yok? Valla sinirlendim okuyunca.
Bundan sonra çıkmayın telefonlarına. Laf sokmalı story falan atarsa da silin sosyal medyada. Yesin kendini öfkeden
 
Benzer hayatlara ve benzer ilişkiye sahip olduğum 10 yıllık bir arkadaşım vardı. Kendisi benden 8 yaş büyüktü. O sürekli olayların karamsar kısmını, ben sürekli olumlu kısmını görürdüm. O sürekli başına bela alır, ben genelde garantici biri olduğum için pek sorun yaşamazdım.

Yıllar bu şekilde onun dertlerini dinleyerek, derdine ortak olarak geçti. Ben o dönem birlikte olduğum kişiyle evlendim. Çok şükür tüp bebek tedavisi ile çocuğum oldu. Kendisi bu süreçte bile asla bana destek olmadığı gibi üstüne hayatımın ne kadar mükemmel olduğunu(!) onun ise berbat bir hayatı olduğunu söyleyip duruyordu. Günde 10 kez beni arar, 2 kez açmasam kıyamet koparırdı.

Zamanla bu arkadaşımın telefonlarını zorunluluktan, azar işitmemek için açtığımı, görüşmeyi sırf onun triplerini çekmemek için kabul ettiğimi farkettim. Sonra uygun bir dille ama bana hissettirdiği tüm duygularımı ifade ederek arkadaşlığımı bitirdim.

4 sene oldu görüşmüyorum. İnanın görüşmeyi bitirdikten sonra üstümden kocaman bir yük kalktı. Bazen bitmesi gereken ilişkiler gerçekten bitmeli.
 
Aynı sıkıntı bende de var. Bir arkadaşımla hatta arkadaşlarımla görüşmek istemiyorum artık. Arada kavga vs olmadı ama onların yanında iyi hissetmiyorum, mutlu olmuyorum, aramak, görüşmek gelmiyor içimden ama yapamıyorum da.. Whatsapp grubumuz falan var. Diğerleriyle o arkadaş vesilesiyle tanıştım ama bence arkadaşlık süremiz sona erdi ama yapamıyorum işte suçluluk hissedeceğim diye.. Eşler de tanışıyor bu arada ve çok iyi anlaşıyorlar.
 
Darısı bana inşallah inanın aynı sürekli bulustugumuzda ailesinin dertlerini dinliyorum. Dert dinlenir tabiki bunda bir sorun yok. Ama bazı arkadaşlarla hayatin her halinden sohbet edersin bazen sacmalarsin gülersin ama hep dert hep kendi mutlulugumu saklama çabam gerçekten yorucu
 
Hayata başka pencereden baktiginizi anladiginiz insanlar oluyor gerçekten. Önce anlamiyor insan. Ama sonra karsina senin gibi kitap okuyan benzer filmler izlediğin benzer görüşlere sahip olduğun arkadaşlar çıkıyor. Onlarla geçen saatleri fark etmiyorsun bile Sonra digerleri ile ister istemez mukayese oluyor bu sefer gözün saatte zamanın geçmesini bekliyoruz. Bazen zorunluluktan bazen vefa borcundan. Mesela aynı durum benim için de olabilir diyorum bazen birini aramissam ama o beni o kadar da merak etmiyorsa birdaha kendimi hatirlatmam keşke herkes anlayabilse
 
Bu arada eşler demisken biz de ilk evlendigimizde eşim çocukluk arkadaşlarıyla bir araya geliyordu eşler de bulusuyordu ama o kadar farklıyız ki asla kucumsemek için söylemiyorum ama çocukları yetiştirme tarzımız bile çok farklıydı. Çok şükür devam etmedi erkekler kendileri buluşuyorlar bizi aradan cikardilar yoksa kesin araları bozulurdu. Bir keresinde birisinin eşi bana sen hala bu çocuğa Tuvalet eğitimi vermedin mi çocuk 2 yaşında olmuş bir de öğretmen olacaksin demişti eşim de en iyisi siz evde oturun bizi birbirimize düşürmeyin dedi
 
Niye bu kadar idare ettiniz ki ya? Kendinize hiç mi acımanız yok? Valla sinirlendim okuyunca.
Bundan sonra çıkmayın telefonlarına. Laf sokmalı story falan atarsa da silin sosyal medyada. Yesin kendini öfkeden
Siz nelere tahammül ettiğimi bir bilseniz. Aslında çok yanlış haklısınız kendimize acımıyoruz hiç başkalarının duygulari hep bizimkinin önünde. Galiba çocukluk travmalarimiz. Asacağım inşallah
 
Ben ghostlamaktan ya da yalan söylemekten ziyade açık iletişimden yanayım

Bu durumu yaşadığımda şöyle yapıyorum
O insanla görüşüyorum ama zaten görüşme sırasında ne diyeceğini bildiğim için hazır gidiyorum
Ve hoşuma gitmeyen şeylere cevap veriyorum

Mesela mal mülk konusu
“Canım neden mal mülk ve para konuşuyoruz ki sürekli” derdim ben olsam

Maaşını mı sordu
Ben bunun sorulmasını ayıp buluyorum derdim

Arabanıza tank mı dedi
“Bi dahakine de onu alırız canım” diyip gülerdim

Konu yine paraya mı geldi
“Bak yine para konusu açıyorsun, konuşacak başka bir şeyin yokmuş gibi, hadi son okuduğun kitabı anlat bize” derdim

O da bir zahmet kendisinin Kitap falan okumadığını ya da anlatacak bir şeyi olmadığını, ne kadar boş bir insan olduğunu fark ederdi
Bunu bilmeye hakkı var
 
Çok doğru bir yol inanın yapabilmeyi çok isterdim. 39 yaşındayım ama hala asamadigim en büyük sorunum bu benim sanırım bunu bir kez daha bu başlıkta fark ettim. Ben hadsize haddini bildiremeyip ustune onu kırmaktan çekiniyorum. İnşallah bir gün bunu aşarım gerekirse bu konuda kendini gelistirecegim. Yada yardım alacağım
 
gayet normal
size iyi gelmiyorsa bir insan hayatınızda artık yeri yoktur
ya açık açık söyleyin
ya da yavaş yavaş mesafe koyun, anlayacaktır.
 
Kadına mı dedi eşiniz
 
`