- Katılım
- 11 Temmuz 2014
- Mesajlar
- 668
- Emoji Skoru
- 415
- Puanlar
- 158
Canım benim bunun ergenlikle alakası olmadığını düşünüyorsun ama ben bi eğitimciyim ve yaşadığın tamamen "ergen benmerkezciliği" sorunlarını gözünde büyütmen üstesinden gelemeyeceğini düşünmen tamamen yaşınla ilgili. Sana tavsiyem kendini içine kapatıp böyle şeyler düşünmek yerine psikolojik yardım al. O zaman hayatını olduğu gibi kabullenmen daha kolay olacakYaşım 17. Şuan olduğu gibi her gün mutlaka ağlıyorum. Sebebi ergenlik değil. Lise 3. sınıftayım. İnsanlara sorsanız çok neşeli bir insan olarak tanımlarlar beni. Özel okulda okuyorum ve ağzını dağıttığımın dersleriyle alakam yok. Babamla normal baba kız ilişkisi yok aramda. En son ne zaman sarıldık bilmiyorum. Belki yıllar önce. Annem rahatsız. Onu çok seviyorum ve sürekli ölme düşüncesiyle kendimi hırpalıyorum. Ama o bunu bilmiyor. O da beni seviyor sanırım ama durmadan kavga ediyoruz. Her neyse. İntihar etmek istiyorum. İntihar etmenin kabul edilebilir bir günah olduğunu gördüğüm an yaşamama son vereceğim sanırım. İnançsız olsam bir saniye beklemem. Bu yazdığım okunur mu onu bile bilmiyorum. Sadece içimi dökmek istedim.
Mehmet pişkin modası başlamış bulunmakta :)
Moda mı? O zaman Mehmet Pişkin ateist diye bende ateist olmalıyım. Ne dersiniz? Hem daha fazla dikkat çekmiş olurum. Güzel fikir...Mehmet Pişkin giderken intihara teşebbüs oranımızla oynadı da gitti gibi geliyor bana... keşke videoyu yayınlamadan önce videoyu izleyeceklerin yaş seviyesini düşünseydi...
eee babanla pek gorusmuyosun derslerın ıyı degıl annen de hasta ve sen olecek dıye korkuyosunYazıyı tamamlamadan yolladım. Hakaret etmek gibi bir amacım yok. Hani derler ya kızlar babaya düşkün olur, babalar kızlarına. İşte bizde böyle bir durum yok. Pek görmüyorum zaten kendisini.
Bence hicbisey yapnamaktan oluyor bunlar
Suan yapman gerekeni yap ve ders calis,kendine oyalanacak biseyler bul
Ergenlik demeyin diyorsun ama bu durumun ergenlikten kaynaklaniyor.kabul eymiyorsan tek secenek kaliyor simarikliktan
Gercekten olgunlasinca ve sorumluluklarin artinca kendi ayaklarinin uzerinde durmaya basladiginda su anki tavrinin nekadar yanlis oldugunu anlayacaksin
Amin. İçimden inkar etmek gelsede sanırım haklısınız. Çok teşekkür ederim.Canim benim beni iyi dinle.. Sorun ergenlik değil demissin ya aslinda tek sorun ergenlik. Şuan gözüne görünen şeyler evet kotu ve uzucu ancak intihar edilebilir gorunmesinin tek sebebi ergen yaşta olman. Hayir deme senin gectigin yollardan seneler oldu ben geceli. Ben neler yasadim biliyor musun.. Ailevi ilişkilerim çok kotu benimde annem hasta ve bu hasta haliyle ev işlerine gidiyor bbeni okutmak icin , üniversite ogrencisiyim. Nasil icim aciyor bir bilsen. Babamla ne zaman sarildik demissin ya benim bir babam yok bile diyebilirim. Anlamla iliskilerimde çok kotu ve bunun nedenini dahi bilmiyorum. Arti hayatima giren erkekler beni hep yıktı darmadagin etti. Psikolojik ve fiziksel olarak hasta hanelerde yattim ne tedaviler gördüm. Ama hicbir zaman asla ölümü düşünmedim. Çünkü asla unutmadim su sözü; en aydinlik sabahlar en karanlık hecelerden hemen sonradir. Nitekim öyle de oldu. Hayatima bana el bebek gül bebek bakan bir erkek girdi o bana Allahin mukafati. Şuan öyle mutluyum ki. Eğer intihar etseydim bu mutlulukları tadabilecek miydim. Tek elime gecen cehennemde yanmak olacaktı. Bugünlerin ggeçeceğini güzel günlerin ggeleceğini sakin unutma. Belki bu süreçte çok kotu şeyler yasayacaksin hic bitmeyecek gibi gelecek ama güven bana bitecek ve mutlu günler gelecek. Allah annecigine Saglik sihhat versin. Yüzünü güldür sahip olduklarinin değerini bil boyle şeyler dusunme :)
Moda mı? O zaman Mehmet Pişkin ateist diye bende ateist olmalıyım. Ne dersiniz? Hem daha fazla dikkat çekmiş olurum. Güzel fikir...
Şükürsüzlüktür belki de benim yaptığım. Varlık içinde olup mutsuz olmak hangi akla hizmettir değil mi? Sorun şu ki ben en güzel yaşımda evin karşısındaki parka gidemiyorum. Ya da yaşıtlarım gibi ordan oraya gezip eğlenemiyorum. Metroyu kullanmayı bilmediğimi söylesem fazla mı rezil olurum? Anlayacağınız ben altın kafeste yaşıyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :).İntihar hiç düşünmedim, hayat her şeye rağmen güzel gelmiştir bana.
6 kardeşle 10 kişilik evde, her kafadan bir ses içinde yaşadım.
Dertsiz kalmayan bir evdi kalabalıktan ötürü.
Özel okul gibi çiçek gibi ortamlarda okumadım.
50 kişinin içinde farkedilmek için bilmediğim soruya parmak kaldırırdım
Ağzını dağıttığımın derslerini yapacak bir masam da yoktu odamda.
Herkesin çenesinin yanında yerde ya da minder üstünde yapardım ödevlerimi :)
Babama sarılmak mı ben de hatırlamıyorum. En küçüğümüze sarılırdı bazen küçük diye galiba.
Ama bizi sevmediğini hiç düşünmedim.
Annem kalabalık hizmetinden, yaşlı dırdırından, dertlerden bunalır bizi azarlardı.
Az terlik de yemedik.
Yine de ölmek istemedim.
Yaşamak ne kadar güzel. Allah sağlık versin, içimizden ona inancımızı eksik etmesin.
Pozitif hissettiren kitaplar oku, komedi filmleri izle.
Sana iyi gelen arkadaşlarınla takıl, birbirinizde kalın. Pijama partileri yapın.:)
Ahh ahhh en güzel yaşların..
Bu düşüncelerle kendini üzüp annene haksızlık edeceğine kadına bir çorba, bir kek
pişiriver de o da mutlu olsun sen de iyi hisset..
Yapmayınız Allah aşkınaCanım çok tatlısın öncelikle :) bak adamın inancını bile öğrenmişsin, bence o video asla yayınlanmamalıydı.. dikkat çekmek isteyip istemediğini bilmiyorum ama seni etkilemediğini söyleme bana lütfen :)
12 sene önce ben de 17 idim, o yaşın duygularını, etkileneceği durumları gayet iyi bilirim...
Ben de belki gerçek huzura böyle kavuşulabiliceğini düşünüyorum ama...Mehmet pişkin modası başlamış bulunmakta :)
Sonunda!Ben de belki gerçek huzura böyle kavuşulabiliceğini düşünüyorum ama...
Ssus kız !Sonunda!