asşldk

Canım benim bunun ergenlikle alakası olmadığını düşünüyorsun ama ben bi eğitimciyim ve yaşadığın tamamen "ergen benmerkezciliği" sorunlarını gözünde büyütmen üstesinden gelemeyeceğini düşünmen tamamen yaşınla ilgili. Sana tavsiyem kendini içine kapatıp böyle şeyler düşünmek yerine psikolojik yardım al. O zaman hayatını olduğu gibi kabullenmen daha kolay olacak
 
Mehmet pişkin modası başlamış bulunmakta :)
Mehmet Pişkin giderken intihara teşebbüs oranımızla oynadı da gitti gibi geliyor bana... keşke videoyu yayınlamadan önce videoyu izleyeceklerin yaş seviyesini düşünseydi...
Moda mı? O zaman Mehmet Pişkin ateist diye bende ateist olmalıyım. Ne dersiniz? Hem daha fazla dikkat çekmiş olurum. Güzel fikir...
 
17 yaşında intiharı düşünmeyen var mıdır ki

Ben 17 yaşında başlamıştım sigaraya. Peş peşe iki sigara içmekten çok keyif alırım. "İntihar edecek olsam içtiğim sigaraya doyamadığımdan yapamam herhalde" derdim kendi kendime

Dur hele, daha aşık olacaksın. Bir de onun dramını yaşayacaksın

Harika bir yaştasın; her şeyi dibine kadar yaşa, tamam mı?
 
geçen senede tükenmişlik sendromu modaydı de mi
 
Yazıyı tamamlamadan yolladım. Hakaret etmek gibi bir amacım yok. Hani derler ya kızlar babaya düşkün olur, babalar kızlarına. İşte bizde böyle bir durum yok. Pek görmüyorum zaten kendisini.
eee babanla pek gorusmuyosun derslerın ıyı degıl annen de hasta ve sen olecek dıye korkuyosun
mehmet pişkine özenmiişin gıbı geldı bana o adam ınancsız dı ve hayatta yasayabılecegı herturlu

zevkı tatmıstı her merak ettıgını yapmıstı bence doyumsuzluktan intihar etti bıdaha dusun

ıstersen özel okulda okuduguna gore maddı olarak baya ıyı dururmdasınız bence senın de her

ıstedıgın olmus bugune kadar ama daha kucuksun bence yasayabılecegın daha bıssuru heyecan
var
hayatında onları da yasa sonra yaparsın şimdi daha çok işin var
 
ahhh ahhh keşke 17 yaşında olsam,ergenlik sendromuna girsem

sen büyüdükçe dertlerde büyüyecek ve bu günleri mumla arayacaksın
 
Bu düşünceyle ile günaha giriyorsun... Herşey Düzelir yeter ki sabretmesini bil....
 
Canim benim beni iyi dinle.. Sorun ergenlik değil demissin ya aslinda tek sorun ergenlik. Şuan gözüne görünen şeyler evet kotu ve uzucu ancak intihar edilebilir gorunmesinin tek sebebi ergen yaşta olman. Hayir deme senin gectigin yollardan seneler oldu ben geceli. Ben neler yasadim biliyor musun.. Ailevi ilişkilerim çok kotu benimde annem hasta ve bu hasta haliyle ev işlerine gidiyor bbeni okutmak icin , üniversite ogrencisiyim. Nasil icim aciyor bir bilsen. Babamla ne zaman sarildik demissin ya benim bir babam yok bile diyebilirim. Ablamla iliskilerimde çok kotu ve bunun nedenini dahi bilmiyorum. Arti hayatima giren erkekler beni hep yıktı darmadagin etti. Psikolojik ve fiziksel olarak hasta hanelerde yattim ne tedaviler gördüm. Ama hicbir zaman asla ölümü düşünmedim. Çünkü asla unutmadim su sözü; en aydinlik sabahlar en karanlık gecelerden hemen sonra gelir. Nitekim öyle de oldu. Hayatima bana el bebek gül bebek bakan bir erkek girdi o bana Allahin mukafati. Şuan öyle mutluyum ki. Eğer intihar etseydim bu mutlulukları tadabilecek miydim. Tek elime gecen cehennemde yanmak olacaktı. Bugünlerin ggeçeceğini güzel günlerin ggeleceğini sakin unutma. Belki bu süreçte çok kotu şeyler yasayacaksin hic bitmeyecek gibi gelecek ama güven bana bitecek ve mutlu günler gelecek. Allah annecigine Saglik sihhat versin. Yüzünü güldür sahip olduklarinin değerini bil boyle şeyler dusunme :)
 
Çok saçma düşüncelere kapılmışsın ama özel hayatın ve aile durumun gerçekten sorunluymuş, hissettiklerin yanlış ya da aşırı değil.

Fakat babasıyla ya da annesiyle sorun yaşayan ilk kişi sen değilsin. Lütfen böyle düşünme. Ben neler çektim babam yüzünden, aylar sonra aradım ilk defa, 1 ay bile sakin, akıllı uslu duramadı adam, bin pişman etti aradığıma, artık görüşmüyorum bile.

Kendine gel, önceliklerini belirle, bu hayata bir kere geliyoruz ve ne yaparsak kendimize yapıyoruz. İntihar etsen ne olacak? Kime ne zararı olacak kendinden başka?

İşin günah boyutunu bir tarafa bırakalım. Bu dünyaya bu bedenle ve bu ruhla bir kere gelme şansına sahipken, sen bu şansı elinle çöpe mi atacaksın? Yaşayabileceğin güzellikleri düşün. Bugün hayat kötüyse, yarın güzel olabilir. Bu da senin elinde.
 
Son düzenleme:
Amin. İçimden inkar etmek gelsede sanırım haklısınız. Çok teşekkür ederim.
 
Aklın mi yok diyeceğim.
Zaten olsa intihari düşünmezsin.
Dur daha hayat yeni başlıyor!
SEVGİLER;:)
 
İntihar hiç düşünmedim, hayat her şeye rağmen güzel gelmiştir bana.
6 kardeşle 10 kişilik evde, her kafadan bir ses içinde yaşadım.
Dertsiz kalmayan bir evdi kalabalıktan ötürü.

Özel okul gibi çiçek gibi ortamlarda okumadım.
50 kişinin içinde farkedilmek için bilmediğim soruya parmak kaldırırdım

Ağzını dağıttığımın derslerini yapacak bir masam da yoktu odamda.
Herkesin çenesinin yanında yerde ya da minder üstünde yapardım ödevlerimi :)

Babama sarılmak mı ben de hatırlamıyorum. En küçüğümüze sarılırdı bazen küçük diye galiba.
Ama bizi sevmediğini hiç düşünmedim.

Annem kalabalık hizmetinden, yaşlı dırdırından, dertlerden bunalır bizi azarlardı.
Az terlik de yemedik.

Yine de ölmek istemedim.
Yaşamak ne kadar güzel. Allah sağlık versin, içimizden ona inancımızı eksik etmesin.

Pozitif hissettiren kitaplar oku, komedi filmleri izle.
Sana iyi gelen arkadaşlarınla takıl, birbirinizde kalın. Pijama partileri yapın.:)
Ahh ahhh en güzel yaşların..

Bu düşüncelerle kendini üzüp annene haksızlık edeceğine kadına bir çorba, bir kek
pişiriver de o da mutlu olsun sen de iyi hisset..
 
Sen şimdi sanıyosun ki en büyük dertler sende, diger herkesin cok guzel bi hayatı var. Eminim bende dahil pek cok kisi yasamıstır bunları. Bi gun dersler diyosun obur gun ask acısı diyosun bi gun ailenle anlasamyosun bi gun arkadasınla tartısıyosun baska bi gun benim buram niye boyle diyosun.. emin ol dertler hic bitmiyo. Hic kimsenin hayatı 4 4luk değil. Zaten önemli olan da mukkemmel ve sorunsuz bi hayat yasamak değil, herseye ragmen hayattan zevk alabilmek, sıkıntılar karsısında pes etmemek. Böyle çirkin dusunceleri aklından cıkar lutfen. Allah uzun omurler versin daha onunnde uzun bi hayat var doya doya yasayacagın acısıyla tatlısıyla tadını cıkaracagın.. hem insan acıyı ve mutlulugu hissetmesse yasadıgını nasıl anlar?
 
Moda mı? O zaman Mehmet Pişkin ateist diye bende ateist olmalıyım. Ne dersiniz? Hem daha fazla dikkat çekmiş olurum. Güzel fikir...

Canım çok tatlısın öncelikle :) bak adamın inancını bile öğrenmişsin, bence o video asla yayınlanmamalıydı.. dikkat çekmek isteyip istemediğini bilmiyorum ama seni etkilemediğini söyleme bana lütfen :)

12 sene önce ben de 17 idim, o yaşın duygularını, etkileneceği durumları gayet iyi bilirim...
 
Şükürsüzlüktür belki de benim yaptığım. Varlık içinde olup mutsuz olmak hangi akla hizmettir değil mi? Sorun şu ki ben en güzel yaşımda evin karşısındaki parka gidemiyorum. Ya da yaşıtlarım gibi ordan oraya gezip eğlenemiyorum. Metroyu kullanmayı bilmediğimi söylesem fazla mı rezil olurum? Anlayacağınız ben altın kafeste yaşıyorum. Yorumunuz için çok teşekkür ederim :).
 
Yapmayınız Allah aşkına . İntihar etme düşüncem uzun zamandır kafamda dolaşıp duruyor. Videoyu dün izledim. Kendimi suçlanıyormuş gibi hissediyorum :/.
 
`