'Aydi tatile bea'


Mapıs nasıldı ayolll söylesene zalim mune varya attı buz gibi taşların üzerine kitledi kapıyıda aç bıraqktı
 
Mapıs nasıldı ayolll söylesene zalim mune varya attı buz gibi taşların üzerine kitledi kapıyıda aç bıraqktı
taşların üstünü bırakta aç kaldım açç. dedim niye girdim mapusa polemik yapmakta suçmuşş.. naparsan yapsınn kurtulamaz mune bendenn o kovsun ben bacadan girerim ayoll..
 
taşların üstünü bırakta aç kaldım açç. dedim niye girdim mapusa polemik yapmakta suçmuşş.. naparsan yapsınn kurtulamaz mune bendenn o kovsun ben bacadan girerim ayoll..

Polemikten güme gittim bende,hadi ben alışkınım mapıslara
 
otobüsler boşalacak trafik azalacak en çok buna seviniyorum okullar açıkken felaket trafik oluyordu
Ama evde çocukları dövüşen anneler çıldırma noktasına gelecek
Tek çocuklularda böyle bir sıkıntı olmaz ama 2 ve üzeri çocuklular ay bunlar yine bir araya geldi kavga ediyorlar serzenişleri başlar, Allah annelere kolaylık versin.
 


evet orasıda var ama inanki işten 6 da çıkıyorum eve geliş saatim 8 i buluyor..ve yazın bu yol 1 saate düşüyor bencilik gibi olacak ama ben sevinmeyeyim de kim sevinsin.. hem öğrencilere de yazık tatile ihtiyacı var yavruların :)
 
Orası doğru canım, okul dönemi trafik çok yoğun oluyor, insan dur kalk dur kalk yapmaktan sinir krizi geçirecek duruma geliyor.
Yaşasın tatil diyelim o zaman, gerçi bende okul tatili kavramı kalmadı, velilikten emekli oldum, Maaş için yaşı bekliyorum ama olsun
 
`