Canım hormonlarımız ve ultrason bulgularımız normaldi. Genetiklerde temiz çıkmıştı.. 45 günlük tedaviye başladıktan sonra hormon değerlerimiz 3e katladı ve vücut sd2 aşamasındaki bloğu kırarak sd3 oldu. Bu bizi baya mutlu etti. Şimdi yeniden aynı ilaçlar ile devam ediyoruz ve yaklaşık 40 gün sonra yeniden test vereceğiz. Umudumuz tam. Hastanede birçok kişiyle sohbet etme imkanımız oldu, en umutsuz vakalardan bile çıkış yapıldı ve donduruldu :) hatta biri eşinin 3. Tese sinde sperm bulunup gebe kalmıştı