- Katılım
- 22 Şubat 2016
- Mesajlar
- 4.513
- Emoji Skoru
- 4.201
- Puanlar
- 53
- Konu Sahibi hippotalamus
-
- #41
cep kitapları var çok ucuzlar en pahalısı 7₺-11₺ falan.
medeni kanun var gerekçeli ceza kanunları var anayasa var sonra borçlar kanunu var:) kitapları da var. bigün sınavlar için okumak da nasip olur inş (;
.
Bu moruklarin derdi ne
Neyin arayisi bu artik herseyden elini etegini cekip torun sevecek yastalar ne aksiyonu ariyolar antropoza 5 kala
ayyy düşünmen yeter be :) sen atan da ben kitap almasam da olur:)Hadi insallah o gunleride goruruz kiz ben atanirsam o zamana kadar o kitaplari ben alir yollarim ki sana :)
Ayyy minisim varya hepimiz ne cekiyorsak su babalardan cekiyoruz
Beraber atanaydik iyiydi kiz keske atanaydimda senden mi esirgeyecektim kitabiayyy düşünmen yeter be :) sen atan da ben kitap almasam da olur:)
sorma.....
bakıcam inşallah olurBeraber atanaydik iyiydi kiz keske atanaydimda senden mi esirgeyecektim kitabi
Allah hakkimizda hayirlisini nasip etsin ama belki atansan bunlarin serrinden kurtulmus olurduk
Atanirsak ben sen bocuq gezmelere cikicaz tamam mibakıcam inşallah olur
tamammm kız:) hadi inşallah:)Atanirsak ben sen bocuq gezmelere cikicaz tamam mi
Annemin babası annem doğduktan 2 gün sonra ölmüş. Annemde 16 yaşında (o zamanlara annemin yaşadığı yerde 18 yaşında kıza evde kalmış muamelesi yaparlarmış) halasının oğluyla evlenmiş. Babam için namazlı abdestli,maddi durumu iyi hemde halasının oğlu vermişler. 19 yaşında 3 çocuğu varmış bile. Cehalet. . Annem hep der baban tam boşanılacak adam ama eğer ondan boşansaydım bir daha sizin yüzünüzü göstermezdi. Sizi yetiştiremezdim annem bizim için gerçekten çok büyük fedakarlık yaptı bizi babamın eline bırakmadıAnnem yetim dedin o yüzden mi boşanmadı bunca sene çekti
Neden bu adamdan bunca çocuk doğurmuş
Ne diyeeğimi bilemedim çok üzüldüm .
Annemin babası annem doğduktan 2 gün sonra ölmüş. Annemde 16 yaşında (o zamanlara annemin yaşadığı yerde 18 yaşında kıza evde kalmış muamelesi yaparlarmış) halasının oğluyla evlenmiş. Babam için namazlı abdestli,maddi durumu iyi hemde halasının oğlu vermişler. 19 yaşında 3 çocuğu varmış bile. Cehalet. . Annem hep der baban tam boşanılacak adam ama eğer ondan boşansaydım bir daha sizin yüzünüzü göstermezdi. Sizi yetiştiremezdim annem bizim için gerçekten çok büyük fedakarlık yaptı bizi babamın eline bırakmadı
Amin Teşekkürler. ..Allah yardımcın olsun canım..