- Katılım
- 14 Mart 2026
- Mesajlar
- 52
- Emoji Skoru
- 18
- Puanlar
- 3
- Yaş
- 31
- Konu Sahibi momandmommy
- #1
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..