• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bebeğim asla durmuyor

momandmommy

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
14 Mart 2026
Mesajlar
52
Emoji Skoru
18
Puanlar
3
Yaş
31
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
 
Ayrılık korkusu yaşıyor bebeğiniz, geçici bir dönem
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
Gebelik sonrasi yaklasik 2 yil saclar avuc avuc dokulur zaten, doktorunuzdan multivitamin yazmasini isteyin.

Bebeginizin huysuzluguda donemsel birkac ay sonra bagimsizlasmaya baslayinca rahatlayacaksiniz.

Saglicakla buyutun.💕
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
Kucağa fazla alıştırmış olabilir misiniz? Benim bebeğimde sürekli kucakta olmak isterdi uykuyu kucakta uyanıksa da sürekli kucakta gezmek yada oynamak isterdi. Sonrasında alıştırdım yavaşça şimdi bir kaç dakikadan fazla kucağımda kalmaz kendi ağlar. İlk günden beri her ağladığında kucaklıyorsanız alışmıştır. Kucağınıza almadan oyalamaya ilgisini çekmeye çalışın. Emzik kullanmıyorsa bi deneyin. Her ağladığında yanına gitmeyin yada almayın. Saçlarda doğumdan sonra dökülür çok normal. Benim ne normalde ne hamileyken dökülmezdi doğumdan sonra avuç avuç gelmeye başladı. Geçici bir süreç. İsterseniz kan verip eksik vitaminlerinizin takviyesini kullanabilirsiniz
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
Benim kızım 10 aylık. Anlattıklarınızın üstüne bir yerlere tırmanıp düşme eklendi bu ay.Kendimize yemek yapmayı bıraktım sadece kızıma yemek yapıyorum o arada da bütün mutfağı önüne seriyorum olmadı bir yandan çorba karıştırırken bir yandan kucağımda dans ediyoruz. Mama sandalyesini kepçe kaşık çekmecesinin yanına çekiyorum hepsini tek tek yere atıyor. Yine mama sandalyesini anahtarın yanına çekiyorum ışığı açıp kapatıyor. Benimki bunlarla oyalanmaz dediğinizi biliyorum benimki de her biriyle 30-40 saniye oyalanıyor. Dikkat süreleri şu anda çok kısa çünkü öğrenmeleri gereken çok şey var. Bakış açınızı bebeğim hiç durmuyordan bebeğim şu anda bir şeyler öğreniyora çevirirseniz daha az zorlanırsınız.
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
 
Benim de bebeğim sekiz aylık her zaman çok ilgi istiyordu zaten ama son zamanlarda daha da arttı. Üstelik artık uyumuyor da gece bile çok sorun yaşıyoruz. Geçici dönem diye düşünüyorum şuan bize çok ihtiyaçları var onu düşünsek daha iyi geçiririz diye düşünüyorum. Her şeyden korkuyorlar şuan tek dayanağı sizsiniz onlar için çok daha zor değil mi? Bir uygulama var kitabı da var aynı dönemlerde sorun yaşayan anneleri fln da anlatıyor. Sizi anlayan birileri olması belki size iyi gelecektir. Onu ne sevdiğinizi hatırlatın sık sık kendinize ne kadar güzel koktuğu, güldüğü, baktığı.. Daha kolay atlatacağınızı düşünüyorum bunlara dayanarak.
 
Benimki dün 12 aylık oldu. Her geçen gün rahatlıyoruz. Emekleyince biraz rahatladım şimdi yürümeye başladı iyice rahatladım. Bu rahatlık katlanarak devam edecek. Sabredin
 
Benimki dün 12 aylık oldu. Her geçen gün rahatlıyoruz. Emekleyince biraz rahatladım şimdi yürümeye başladı iyice rahatladım. Bu rahatlık katlanarak devam edecek. Sabredin
Konudan bağımsız bende birşey sormak istiyorum 1 hafta sonra 5 aylık olacak ve emmede sıkıntı yaşıyoruz kucak mevzusu bende de var uyandimi hemen kucak istiyor sonra kucakda da mizmizlaniyo kendi i sağa sola ceviriyo ayakalriyla yukarı itiyor kendini ve 4 ay kontrolde 1 ayda 280 gram aldı almiyo ve ek gıdaya başlasam erken mi sizce mesela siz kaçıncı ayda basldnz
 
Konudan bağımsız bende birşey sormak istiyorum 1 hafta sonra 5 aylık olacak ve emmede sıkıntı yaşıyoruz kucak mevzusu bende de var uyandimi hemen kucak istiyor sonra kucakda da mizmizlaniyo kendi i sağa sola ceviriyo ayakalriyla yukarı itiyor kendini ve 4 ay kontrolde 1 ayda 280 gram aldı almiyo ve ek gıdaya başlasam erken mi sizce mesela siz kaçıncı ayda basldnz
5buçuk aylıkken başladım ben. Sağım yapıyorsan uykuda ver uyanıkken içmiyorsa. Süt yetersizse mamayla destekle. 4.ay için 280 gr az gibi geldi bana
Şuan kaç kilo?
 
5buçuk aylıkken başladım ben. Sağım yapıyorsan uykuda ver uyanıkken içmiyorsa. Süt yetersizse mamayla destekle. 4.ay için 280 gr az gibi geldi bana
Şuan kaç kilo?
Sağım yapmıyorum emziriyorum uyurken emzirmeye çalışıyorum bende durterek yarı uykuda böyle emziriyom uyanıkken 5 8 dakika arası emiyor aslında bu sürede de son zamanlar biraz güçlü emmeye başladı aktif yutkunma sesi duyuyorum sütünde var göğüslerim doluuyo akiyo kendi emmiyo evet kilo az normal aylık en az 600 gramdan bahsediyorlar eve bebek tartisi aldım haftada bir ölçeğin dedim geçen salı 6 kilo dün tarttim yine 6 kilo kıyafetle tarttim 6.220 bı kıyafet 220 gram tutarım bilmiyorum eğer tutarsa hiç kilo almamış yine e kıyafetleri ayrı tarttim 22 50 gram arası çıkıyor valla anlamadım gitti canım çok sıkılıyor 1 hafta sonra zaten doktor kontrolümüz var ( farklı tartı farklı sonuç diyorlar ben dedim en azından bendeki tartiyla kilo alıp almadığını degerlendireyim hastanedeki daha sağlıklı tabi biliyorum ama gidiş kilo trendine bakayım dedim ) artık ben mi vovugu yerlestiremiuorum ki İnşallah budur
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
Birakin aglasin biraz. Sakinlestirip geri koyun yere.
Benimkiler mesela bebek arabasinda duruyorlardi. Turkiyede insanlar hayret ederlerdi ama ben genelde bebek arabasina koyup disari cikartirim. Bir uyku mutlaka arabada olurdu. Bir de ellerine kek, kurabiye falan veririrm mutlaka.
Kucuk rusvetlerle baslayabilirsiniz bence bu ise. 8 aylik ise muz falan verip yere koyabilirsiniz. hem muzunu yesin hem oyuncak falan oynasin iste ne bileyim.
Bir de dis cikariyor olabilir o yuzden de size yapisik ve huysuz olabilir. Eline buzlu dis kasiyici verip bir koyun bakalim yere ne yapacak.
 
Gebelik sonrasi yaklasik 2 yil saclar avuc avuc dokulur zaten, doktorunuzdan multivitamin yazmasini isteyin.

Bebeginizin huysuzluguda donemsel birkac ay sonra bagimsizlasmaya baslayinca rahatlayacaksiniz.

Saglicakla buyutun.💕
MErhaba Salon kadini :)
Benim saclarim kalmadi, kel kalacam yakinda. multivitamin ile cozuluyor mu ya konu?
 
Sağım yapmıyorum emziriyorum uyurken emzirmeye çalışıyorum bende durterek yarı uykuda böyle emziriyom uyanıkken 5 8 dakika arası emiyor aslında bu sürede de son zamanlar biraz güçlü emmeye başladı aktif yutkunma sesi duyuyorum sütünde var göğüslerim doluuyo akiyo kendi emmiyo evet kilo az normal aylık en az 600 gramdan bahsediyorlar eve bebek tartisi aldım haftada bir ölçeğin dedim geçen salı 6 kilo dün tarttim yine 6 kilo kıyafetle tarttim 6.220 bı kıyafet 220 gram tutarım bilmiyorum eğer tutarsa hiç kilo almamış yine e kıyafetleri ayrı tarttim 22 50 gram arası çıkıyor valla anlamadım gitti canım çok sıkılıyor 1 hafta sonra zaten doktor kontrolümüz var ( farklı tartı farklı sonuç diyorlar ben dedim en azından bendeki tartiyla kilo alıp almadığını degerlendireyim hastanedeki daha sağlıklı tabi biliyorum ama gidiş kilo trendine bakayım dedim ) artık ben mi vovugu yerlestiremiuorum ki İnşallah budur
Doktora gidin o size normal mi değil mi diye söyler. Kiloya da çok takılmamak lazım. Bebeğim 1 yaşında 9 kilo. Çokk zayıf bir bebek ama çok hareketli ve sağlıklı.
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
Ne yemek ne temizlik…. Paçama yapışır bırakmazdı. Geçici bir dönem merak etmeyin. Sağlıkla büyüsün. Dikkatini çekecek oyuncaklar bir nebze oyalar.
 
Merhaba hanımlar , dert yanmaya geldim. Benim bebeğim şuan 8 aylık oldu doğduğundan beri gece uykuları çok düzensiz ama uyanıp ağlamıyor sızlanıyor hafif uyanıyor meme veriyorum uyuyor. Benim asıl kabusum gündüzler .. Ne pusete biniyor ne bebek arabasına ne örümcek ne mama sandalyesi hiçbir şey yok. Sol kolum tamamen iptal oldu çünkü bebeğim sürekli kucakta olmak istiyor. Her işimi tek elimle yapmak zorunda kalıyorum evdeki her iş işkenceye dönüşüyor. Bir yere gitmek aşağı markete inmek bilr imkansız benim için. Çünkü üzerine değiştirirken , giydirirken , çıkarırken , bezini değiştirirken her şeyde ağlıyor. Ağlamak da değil istemiyor ve bağırıyor. Eşimle bir yere gidemiyoruz. Gitmeden önce yaşanan o stres sonrasında sürekli kucak istemesi artık çok bunaldım. Evin içinde beni görmese kıyametleri koparıyor kucağıma alıyorum bu sefer kucağımda da durmuyor oraya bakıyım buraya bakıyım bi yemek yapıyorum her şeye bakmak istiyor. Emeklemeye henüz bu yeni başladı ama onu da istemiyor sürekli ağlıyor yemin ediyorum yazarken bile içim daraldı. Anne olmayı hep istedim , hep hayalini kurdum. Ama asla böyle olacağını düşünmedim. Bebek arabasına binen çocuklara imrenerek bakacağım aklımın ucundan geçmezdi. Günden güne zayıflıyorum , eşimle kaç kez boşanma aşamasına geldik , saçlarım avuç avuç dökülüyor. Ne yapacağımı bilmiyorum artık. Herkes geçecek diyor , geçmiyor..
Benimki de 4 aylık benzer şeyler yaşıyoruz pusette falan duruyor tabi ama mesela kucakta uyur beşiğe yatıramıyorum hala uyanıyor :( Alıştırdın diyen tayfaya bakma öyl birşey yok ilk nir buçuk ay emer beşikte uyurdu sonra asla omuz dışında uyumadı. Beveğimizin tercihi ve karakteri bu yönde. Benimkide ne arabada ne bebek arabasında uyumaz ille omuzda pışpış uykuyuda seven bebek olmasına rağmen. Ben de kaç kere kavga ettim eşimle hatta konu açmıştım.şöyle hep iyi olan ailelere özendim. Her yolu denediysen kabullenmek zorundayız elbet büyüyecekler. Benimkide gece sancıya mırıldanıp uyanır saat başı sizin gece uykusu aynı mı hala?
 
Doktora gidin o size normal mi değil mi diye söyler. Kiloya da çok takılmamak lazım. Bebeğim 1 yaşında 9 kilo. Çokk zayıf bir bebek ama çok hareketli ve sağlıklı.
Ay muhtesemsin valla içimi rahatlattın çok şükür bizimkide canlılığı hareketi iyi mesela geçen ay çok güzel boy attı o 280 gram aldığı ay ama mesela genel hali iyi
 
Ay muhtesemsin valla içimi rahatlattın çok şükür bizimkide canlılığı hareketi iyi mesela geçen ay çok güzel boy attı o 280 gram aldığı ay ama mesela genel hali iyi
Bana doktorum bebek mutlu hareketli canlıysa boşver kiloyu demişti çünkü bende çok üzülüyodum 😂
 
Back
X