Ben şimdi ne yapayım ?

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
Seni cok iyi anliyorum cunku bende benzer pozisyondayim. Esler pasif kalinca kadinlarin uzerine boyle sacma bir yuk biniyor malesef. Boyle sacma seylere saygidan susulmayacagini ogrenemedi gitti bir cok kisi. Saygi bu degildir. Yanlis yanlistir. Kucucuk cocugun yaninda sigara icmek zalimliktir. Bile bile o kucucuk bedeni zehire maruz birakmaktir. Esin ve ailesi istedikleri kadar gerginlik cikarmaya calistigini dusunsunler. Bu konuda tepkini koy. Boyle birseye tolerans gostermeyecegini belirt.
Dün eşimi iyice haşladım sürekli sen haklısın sen haklısın bu modda peşimde geziyor o kadar yorucu oluyor ki sana anlatamam . Bizim evdeki tek sorun eşimin bu davranışları yeter diye bağırmak istiyorum artık . Yemesine içmesine kişisel gelişimine uykusuna gerçekten inanılmaz dikkat ediyoruz . Birde yüksek sesle hep oğlum benim bam telim diyorum hassasım .
 

tontriko

Rabbim sana emanetiz...
Pro Üye
1 Nisan 2011
32.267
60.300
Dün eşimi iyice haşladım sürekli sen haklısın sen haklısın bu modda peşimde geziyor o kadar yorucu oluyor ki sana anlatamam . Bizim evdeki tek sorun eşimin bu davranışları yeter diye bağırmak istiyorum artık . Yemesine içmesine kişisel gelişimine uykusuna gerçekten inanılmaz dikkat ediyoruz . Birde yüksek sesle hep oğlum benim bam telim diyorum hassasım .
Haklisin ama biraz abartiyorsun gibi geldi bana su yazin😐 ilk cocugun oldugu icin bu kadar hassassin diye dusunuyorum.. ha her evlat cok kiymetlidir.. ama zamanla istedigin herseyin istedigin gibi olmadigini gorunce bazi seylerde biraz daha esneklik kazaniyorsun. Mesela sigara konusunda vs bende cok hassasim.. eskiden bizim yanimzda fosur fosul icerlerdi😐🤮 ben cocuklarimin yaninda kapali alanda kimseye icirtmedim bugune kadar -ki kendimde sigara sevmem kokusu vs hic haz etmem.. ama uyku konusunu mesela bizler abartiyoruz biraz.. herseye cocugun duzeni bozlukcak bla bla.. 1-2 gun bozulsun yani ne olacak dunyanin sonu degil bu.. bunlari bence cocuk buyudukce anlayacaksin.
 

aysel kar

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2021
834
305
24
Herkese merhabalar
Geçen cumartesi ailemizin yanına yıllık izne geldik . Şuan Kv evindeyiz . Oğlum 20 aylık geçen sene tam bu zamanlar yine izindeydik . Kv ve görümcemin benim dedikodumu yaptıklarını yakalamıştım sonra olaylar çok büyümüş benim aileme kadar sıçramış eşimle boğaz boğaza gelmişti. Bu sene daha temkinli davranıyorum her duruma ani cvp vermiyorum vs . Mesela geldiğimiz gün kv kahvaltı masasında oğlum çay bardağını istiyor diye gidip çay doldurdu içine de 2 şeker atıp çocuğa içirdi sustum kp sürekli elinde sigara çocuğu kucağına alıyor içimden sus diyorum sus kavga çıkmasın çünkü geçen kavga sebebi de oğlumdu . Dün çarşıda 1 saat işimiz vardı oğlumu kv ye bıraktık eşim çok ısrar etti bırak bırak diye . Akşam kv anlatıyor komşu ile bahçede karşılaşmışlar çocuğu kucağına almış eve kadar çıkarmış sevmiş vs yine sus dedim kendi kendime içimden dua okuyorum ağzından birşey kaçmasın göz yumdum . Sabah kahvaltı bitti kv ben sağlık ocağına ilaç yazdırmaya gidiyorum diye gitti . Geldi ki boğazı ağrıyormuş öksürmeye de başladı . Dedim ki doktor sana ilaç mı verdi şimdi senden nasıl test yaptır demedi dedim kalp atışlarım inanılmaz yükseldi . Soğuk su içtim ondan dedi . Sonra oğlumu yatırmaya odaya geldim eşimde arkamdan geldi dedim ki ya bu ne sorumsuzluk? Tartıştık daha annesini koruyor kalp atışlarım hala öyle yüksek ki . Çocuğu kucağına aldı sabah saatlerce insan düşünmez mi acaba bulaşmış olabilir mi diye ? Herşeyi geçtim boğaz enfeksiyonu oldum hadi çocuğu öpmeyeyim demez mi ya delireceğim artık . Bu arada asla dikkat edilmiyor evde maske yok dışarıdan gel el yıkama yok . Bugün üniversiteden arkadaşlarıma kahve sözü vermiştim 2 saat sadece aylardır kendim için birşey yapmadım . Kavga etmemek için kendimi tutuyorum eşimin ve ailesinin boğazına yapışmak istiyorum bıktım çünkü bu ailenin cahilliklerinden 🤦🏻‍♀️
bence kv ile kesinlikle ters düşmeden eşinle tam tersi bütün olup anlayışlı dille annesini kötülermiş gibi degil de dertlesirmis gibi konuşman olur. yoksa annesini savunmaya geçip arada husumet olabilir
 

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
Haklisin ama biraz abartiyorsun gibi geldi bana su yazin😐 ilk cocugun oldugu icin bu kadar hassassin diye dusunuyorum.. ha her evlat cok kiymetlidir.. ama zamanla istedigin herseyin istedigin gibi olmadigini gorunce bazi seylerde biraz daha esneklik kazaniyorsun. Mesela sigara konusunda vs bende cok hassasim.. eskiden bizim yanimzda fosur fosul icerlerdi😐🤮 ben cocuklarimin yaninda kapali alanda kimseye icirtmedim bugune kadar -ki kendimde sigara sevmem kokusu vs hic haz etmem.. ama uyku konusunu mesela bizler abartiyoruz biraz.. herseye cocugun duzeni bozlukcak bla bla.. 1-2 gun bozulsun yani ne olacak dunyanin sonu degil bu.. bunlari bence cocuk buyudukce anlayacaksin.
Benim karakter yapım hep çok kuralcıyım okulda da öyleydim çalışırken de öyleydim . Eşim asker oda öyle mesela. Umarım herşey daha iyi olur
 

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
bence kv ile kesinlikle ters düşmeden eşinle tam tersi bütün olup anlayışlı dille annesini kötülermiş gibi degil de dertlesirmis gibi konuşman olur. yoksa annesini savunmaya geçip arada husumet olabilir
Eşim hiç bir konuda annesini savunmuyor sürekli benim haklı olduğumu bana söylüyor . Fakat ailesinin yaptığı hataları yanlışlıkları onlara söyleyemiyor sorunumuz bu 🥲
 

MutluBulut_

Popüler Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Ekim 2012
15.465
7.957
Bir anne olarak hic birine susmazdim. Kavga mi cikacak hay hay ciksin umrumda olmaz. Yazik degil mi o cocuga kavga etmeyeceksiniz diye susmak nedir
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 30 gün geçti.

aysel kar

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
17 Eylül 2021
834
305
24
Eşim hiç bir konuda annesini savunmuyor sürekli benim haklı olduğumu bana söylüyor . Fakat ailesinin yaptığı hataları yanlışlıkları onlara söyleyemiyor sorunumuz bu 🥲
onlarla kotu olmak istemiyor demekki sizde sıkıştırınca bu sefer tatsızlık oluyor zaten bir şey değişmiyorsa sizde akışına bırakın kendi kendine müdahale etmesini bekleyin o zaman savunma içgüdüsü ortaya çıkar belki
 

tontriko

Rabbim sana emanetiz...
Pro Üye
1 Nisan 2011
32.267
60.300
Benim karakter yapım hep çok kuralcıyım okulda da öyleydim çalışırken de öyleydim . Eşim asker oda öyle mesela. Umarım herşey daha iyi olur
Ilerde cocugunda bile goreceksin bazi seylere kural sokmedigini.. bende oyleyim cunku normalde.. ama kitap okur gibi cocuk buyutulmuyor. Esinde oyle diyorsun ama ailesi haric demek
 

Hayallerin sonu

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
19 Haziran 2019
148
279
1 haftalık süre için lütfen bu kadar takılmayın evet kesinlikle sigara içilmemeli ama kibar bir dille uyarın olmazsa sigara içerlerken çocuğu başka bir yerde meşgul edin göndermeyin. Bu kadar kafaya takarsanız bu evlilik yürümez yani. Boğaz enfeksiyonu için de doktora gitmiş sonuçta doktor gerek görse test yapardı zaten.
 

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
onlarla kotu olmak istemiyor demekki sizde sıkıştırınca bu sefer tatsızlık oluyor zaten bir şey değişmiyorsa sizde akışına bırakın kendi kendine müdahale etmesini bekleyin o zaman savunma içgüdüsü ortaya çıkar belki
Aslında ben diyorum ki kötü olacak birşey yok anne bak şekerli çay verme lütfen diyebilir zor değil ki 🥺 ama eşim bunu saygısızlık olarak görüyor .
 

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
Ilerde cocugunda bile goreceksin bazi seylere kural sokmedigini.. bende oyleyim cunku normalde.. ama kitap okur gibi cocuk buyutulmuyor. Esinde oyle diyorsun ama ailesi haric demek
Tabiki kural sökmüyor İnan ileriye hiç gerek yok şuan bile öyle biliyorum aslında .
 

sebnembeen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2021
621
1.111
30
Gitmeseniz olmaz mı geçen sene aranızda bi şeyler olduğu için bu sene de gıcık olmuşsunuz ama haklısınız biraz sorumsuzlar ben de sizin gibi olurdum
 

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
Gitmeseniz olmaz mı geçen sene aranızda bi şeyler olduğu için bu sene de gıcık olmuşsunuz ama haklısınız biraz sorumsuzlar ben de sizin gibi olurdum
Nasıl gitmeyeyim ki ailesi o zaman torunlarını ne zaman görecekler . Ben gitmek istemiyorum zaten ama mecbur oluyoruz
 

sebnembeen

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
28 Nisan 2021
621
1.111
30
Güzel bi dille konuşsanız anlamazlar mı bi de yaşlanınca da çocuklaşıyorlar artık böyle de bi durum var
 

tuce_tuce

💜26.03.2008💜 🤪 Abi bebeğin annesi 🤪
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
11 Mart 2013
29.513
48.309
29
Güzel bi dille konuşsanız anlamazlar mı bi de yaşlanınca da çocuklaşıyorlar artık böyle de bi durum var
Olay şöyle oluyor bir örnek vereyim size . Mesela birkaç gün önce şehir dışına gidiyoruz Kv arabada önce ben arkada oğlum da yanımda oto koltuğunda oturuyordu sıkıldı kalkmak istedi bende kucağıma aldım dışarı bakıyorduk . Oğlum mızıldanmaya başladı çünkü 1.5 saattir arabadaydık . Kv başladı gel yanıma gel demeye . Çocuk Kv kucağına önde oturabilir mi ? Hayır bence . Anne önde oturamaz allah korusun kaza olur hava yastığı patlar dedim sustu . Aradan bir gün daha geçti bu sefer yine başka bir yere gidiyoruz aynı olay yine aynı şeyi söylüyor eeee dün söyledik ya sana her seferinde uyarmam lazım oluyor ve sürekli herşeye itiraz eden kişi oluyorum sayelerinde . Ben kahvaltıdan vb öğünlerden önce ana yemeği yemeden çocuğa başka birşey vermem bunu kaç kez dile getirdim mesela . Dün sabah kalktık oğlumu giydirdim içeri gitti o ara da bende giyindim gittim yumurtasını yaptım masaya oturduk kahvaltı yapacak çok zorlandım kahvaltısında yapmak istemedi neyse bir şekilde yedi . En sonunda kp dedi ki neyse yedi biz sen gelmeden kek yedirdik eğer kahvaltısını yapmasaydı sana yedirdiğimizi söylemeyecektik dedi 🤦🏻‍♀️