• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

benim gibi panik bozukluk yaşayan var mı gerçekten kafamda bir şey mi var bu baş ağrın benim normal midir kızlar ne olur sizde bir şey söyleyin

Ben hep şey diyorum ömür boyu ilaç tedavisi senelerdir kullanıyorum çünkü
 
Bu ilacın yanında panik anında yani atak geldiğinde de kullanabileceğiniz bir ilaç verdi mi doktor
 
Peki geçiyormuydu
Hiç kullanmadım onu biraz ağır hap olduğunu duymuştum bide çok uzun sürmüyordu atak gelince ama geçen akşam çok kötü oldum elimde de o ilaç var az daha içecektim ama içmedim tekrar öyle olmaktan korkuyorum
 
Back
X