- Katılım
- 10 Şubat 2026
- Mesajlar
- 4
- Emoji Skoru
- 0
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 26
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Beta artışın kötü değil ama kese görünürmü bilemedim şimdiKizlar beta HCG ayın 3nde 178 çıktı ayın 6sinda 551 son adetim 8 Ocak olucak adetim 5 subatti Perşembe doktora gidicem 5 haftalık olmuş oluyor kese görür müyüm birde beta artışım nasıl sizce
Son açtığım beta konusuna bakabilir misiniz5+4’lerde görmüştüm ben de karından ama betam daha yüksekti sanki. Karından görünmese de vajinal görünebilir. Beta 1500 civarı vajinal, 3000 civarı karından görünüyor.
Değer artışlarınız çok güzel, sağlıkla gelsin minik
Bugün kontrolüm vardı tam 5 haftalık ve karından keseyi gördük çok şükür5+4’lerde görmüştüm ben de karından ama betam daha yüksekti sanki. Karından görünmese de vajinal görünebilir. Beta 1500 civarı vajinal, 3000 civarı karından görünüyor.
Değer artışlarınız çok güzel, sağlıkla gelsin minik
Bugün keseyi gördük çok şükürBeta artışın kötü değil ama kese görünürmü bilemedim şimdi
Gözün aydınBugün kontrolüm vardı tam 5 haftalık ve karından keseyi gördük çok şükür
Gözünüz aydın sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallahBugün keseyi gördük çok şükür
son adete göre hesaplayacaksın.Kızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
Ama beta hcg dün kan verdiğimde 500 çıkmıştı normalde kalp atışlarını 6. Haftada dıyuluyor ya bende de öyle olur mu kison adete göre hesaplayacaksın.
ben 6+6da duydum kalp atısını. olabilir de olmayabilir de. dün 500 çıktıysa, siz haftaya pazartesiye falan randevu alın. beklerim diyorsanız cumaya alınAma beta hcg dün kan verdiğimde 500 çıkmıştı normalde kalp atışlarını 6. Haftada dıyuluyor ya bende de öyle olur mu ki
Ben dün ramdevu almıştım çok heyecanlanmıştım duramadım belki keseyş görürüz diye ama nerdeeben 6+6da duydum kalp atısını. olabilir de olmayabilir de. dün 500 çıktıysa, siz haftaya pazartesiye falan randevu alın. beklerim diyorsanız cumaya alınbi ihtimal aynı muayenede kalp atısını da duyabilirsiniz
ben 5 aylık oldumBen dün ramdevu almıştım çok heyecanlanmıştım duramadım belki keseyş görürüz diye ama nerdeebiraz sabırsızım sizin şuan kaç haftalık
Maşallah inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınızben 5 aylık oldum![]()
Canım aynı gün iğne yapmışızz bende gebeyimKızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
Aa ne güzel beraber takip edelimCanım aynı gün iğne yapmışızz bende gebeyim
Keseni görebildin mi
Ben cuma günü gittim ama göremedim beta aldılar 1080 çıktı oda inşallah haftaya görürümAa ne güzel beraber takip edelimben dün kesemi gördüm çok şükür haftaya tekrar çağırdı bakalım sen gördün mü
Sen de ovitrelle mi kullandınBen cuma günü gittim ama göremedim beta aldılar 1080 çıktı oda inşallah haftaya görürüm![]()