• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Beta HCG

nag2000

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
Katılım
10 Şubat 2026
Mesajlar
4
Emoji Skoru
0
Puanlar
1
Yaş
26
Kizlar beta HCG ayın 3nde 178 çıktı ayın 6sinda 551 son adetim 8 Ocak olucak adetim 5 subatti Perşembe doktora gidicem 5 haftalık olmuş oluyor kese görür müyüm birde beta artışım nasıl sizce
 
Kizlar beta HCG ayın 3nde 178 çıktı ayın 6sinda 551 son adetim 8 Ocak olucak adetim 5 subatti Perşembe doktora gidicem 5 haftalık olmuş oluyor kese görür müyüm birde beta artışım nasıl sizce
Beta artışın kötü değil ama kese görünürmü bilemedim şimdi
 
5+4’lerde görmüştüm ben de karından ama betam daha yüksekti sanki. Karından görünmese de vajinal görünebilir. Beta 1500 civarı vajinal, 3000 civarı karından görünüyor.
Değer artışlarınız çok güzel, sağlıkla gelsin minik
 
5+4’lerde görmüştüm ben de karından ama betam daha yüksekti sanki. Karından görünmese de vajinal görünebilir. Beta 1500 civarı vajinal, 3000 civarı karından görünüyor.
Değer artışlarınız çok güzel, sağlıkla gelsin minik
Son açtığım beta konusuna bakabilir misiniz 🙏🏼
 
Yarın 6 gün olcak yine beta vercem insallah güzel yükselmiştir adet geçeli 7 gün oldu
 
5+4’lerde görmüştüm ben de karından ama betam daha yüksekti sanki. Karından görünmese de vajinal görünebilir. Beta 1500 civarı vajinal, 3000 civarı karından görünüyor.
Değer artışlarınız çok güzel, sağlıkla gelsin minik
Bugün kontrolüm vardı tam 5 haftalık ve karından keseyi gördük çok şükür
 
Kızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
 
Kızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
son adete göre hesaplayacaksın.
 
Ama beta hcg dün kan verdiğimde 500 çıkmıştı normalde kalp atışlarını 6. Haftada dıyuluyor ya bende de öyle olur mu ki
ben 6+6da duydum kalp atısını. olabilir de olmayabilir de. dün 500 çıktıysa, siz haftaya pazartesiye falan randevu alın. beklerim diyorsanız cumaya alın 😂 bi ihtimal aynı muayenede kalp atısını da duyabilirsiniz
 
ben 6+6da duydum kalp atısını. olabilir de olmayabilir de. dün 500 çıktıysa, siz haftaya pazartesiye falan randevu alın. beklerim diyorsanız cumaya alın 😂 bi ihtimal aynı muayenede kalp atısını da duyabilirsiniz
Ben dün ramdevu almıştım çok heyecanlanmıştım duramadım belki keseyş görürüz diye ama nerdee 😂 biraz sabırsızım sizin şuan kaç haftalık
 
Kızlar ben çatlatma iğnesi vurularak hamile kaldım 31 ocakta da çatlatma iğnesi vuruldum gebeyim fakat gebeliğimi nasıl hesaplıcam son adete göre hesaplarsam 5 haftalık gösteriyor ama o kadar değil bence
Canım aynı gün iğne yapmışızz bende gebeyim 🥰
Keseni görebildin mi
 
Back
X