Nişan Bilgisi olan varmı ?

Nişan Adetleri, Nişan Bohçası, Nişan Tepsisi

AGGELOS

Şans Meleğim Gel Bebeğim
Kayıtlı Üye
23 Mayıs 2009
203
1
Arkadaşlar merhabalar ağustosta nişanım ve yine aynı ayda düğünü olan ben kaydirigubbakcemile3 nişanımda yüzükleri koymak için (nişan salonda olacak bu arada ) büyük içi kırmızı kadife kumaşla döşenmiş istiridye kabuğu arıyorum bunun için yakın zamanda İstanbula'da gidicem ... nerden ve nasıl bulabilirim bilgisi olan vaarmı fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim :dance:
 

bntkn

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2009
130
0
hayırlı olsun...fikir çok güzel,hazır olarak bulabilirmisin bilmiyorum ama aklıma şöyle bi fikir geldi.
hani söz ,nişan çikolatası yapan büyük şekerlemeci dükkanları oluyo ya ,nikah şekeri falan da yapıyolar.öyle yerlerle görüşsen belki yapabilirler,sonuçta onlar istediğin çikolata kutusunu tasarlıyolar ya, olabilir belki...
hadi bakalım kolay gelsin..
 
X