• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Bindallı için geç mi kaldım sizce?

ecos1

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Nisan 2026
Mesajlar
6
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
23
düğünüm 19 haziranda ev eşya bilmem ne derken anca halledebildik ve benim gelinliğime ve bindallıma mayısta ancak bakabileceğim sizce geç mi kaldım gelinliği büyük ihtimalle alacağım ama bindallıya millet kaç ay önceden kira günü randevusu almış:( şu an acaba bulamam mı diye telaş başladı abla tavsiyelerine ihtiyacım var sanırım :(
 
düğünüm 19 haziranda ev eşya bilmem ne derken anca halledebildik ve benim gelinliğime ve bindallıma mayısta ancak bakabileceğim sizce geç mi kaldım gelinliği büyük ihtimalle alacağım ama bindallıya millet kaç ay önceden kira günü randevusu almış:( şu an acaba bulamam mı diye telaş başladı abla tavsiyelerine ihtiyacım var sanırım :(
yaşadığın şehire ve baktığın bedene göre değişir bence, ama geç değil gibime geliyor daha 2 ay var
 
düğünüm 19 haziranda ev eşya bilmem ne derken anca halledebildik ve benim gelinliğime ve bindallıma mayısta ancak bakabileceğim sizce geç mi kaldım gelinliği büyük ihtimalle alacağım ama bindallıya millet kaç ay önceden kira günü randevusu almış:( şu an acaba bulamam mı diye telaş başladı abla tavsiyelerine ihtiyacım var sanırım :(

Kiralıkla satılık fiyatları nerdeyse aynı istanbul'da. Kilo sorunun yoksa, kolayca üzerine uyan bir şey bulabilirsin. Ama tabi çok çeşit var, karar vermek zor.
 
cok kisa, cok uzun, cok sisman, cok zayif degilseniz standart beden size uyar zaten, hic kasmaya gerek yok
nisanim icin gidecegim yere carsamba cikmistim, nisan elbisem pazartesi gelmisti. cok da guzel, peri gibi olmustum. kina elbisemi yine internetten aldim, oldu.
gelinlinligimi de netten aldim, gogus kismi biraz bol geldi, nikahtan birkac gun once kkdaki arkadasimin tanidigi gelinlik terzisine gittim, birkac saatte halletti, aldik ciktim.
cok da kasmaya gerek yok:)
ne model istedigini - sana ne modelin yakisacagini bil yeter
 
gelinliği alacağım ama bindallıyı kiralayacağım ankaradan bakacağım bulurum diye düşünüyorum:(
kiralayana kadar dolaptan gardroptan satin al. millet alip bir kere kullanip ilan aciyor. giyinir satarsin:)
 
cok kisa, cok uzun, cok sisman, cok zayif degilseniz standart beden size uyar zaten, hic kasmaya gerek yok
nisanim icin gidecegim yere carsamba cikmistim, nisan elbisem pazartesi gelmisti. cok da guzel, peri gibi olmustum. kina elbisemi yine internetten aldim, oldu.
gelinlinligimi de netten aldim, gogus kismi biraz bol geldi, nikahtan birkac gun once kkdaki arkadasimin tanidigi gelinlik terzisine gittim, birkac saatte halletti, aldik ciktim.
cok da kasmaya gerek yok:)
ne model istedigini - sana ne modelin yakisacagini bil yeter
benim nişanlığımda da aynısı olmuştu tek günde halletmiştim ama bindallıyı birkaç yeri takip ediyorum herkes tarihlerini doldurmus bile ben de acaba geç mi kaldım diye düşündüm üzüldüm
 
ay onlara da baktım ama bedenleri olur mu bilemedim
bedenin kaç? dedigim gibi cok sisman cok zayif degilsen sikinti yok
ben dolaptan aldim, hem cok uygun fiyatliydi hem de tam benim tarzimdi, etnik birseydi. ayakkabisi bile vardi icinde. cok icime sindi.
ben s bedenim, butun sler bana uyar. boyum da ortalama, o yuzden hic dert etmedim alirken. sen de almadan mesaj at ölcsunler omuzdan bitise kac cm vs vs diye. hatta senin sehrindeyse gidip deneyip almayi teklif edebilirsin, bir avmde bulusabilirsiniz. ben benimkileri de saticam usenmedigim bir gün, "xyz metrosu yakininda evim var dileyen deneyip alabilir" yazacagim, girer bir dukkan kabinine dener alir :) benim gibi dusunen baskalari da vardir.
he aldin biryeri bol geldi , uzun geldi vs. iyi bir terzi bulur kisalttirirsin
 
bedenin kaç? dedigim gibi cok sisman cok zayif degilsen sikinti yok
ben dolaptan aldim, hem cok uygun fiyatliydi hem de tam benim tarzimdi, etnik birseydi. ayakkabisi bile vardi icinde. cok icime sindi.
ben s bedenim, butun sler bana uyar. boyum da ortalama, o yuzden hic dert etmedim alirken. sen de almadan mesaj at ölcsunler omuzdan bitise kac cm vs vs diye. hatta senin sehrindeyse gidip deneyip almayi teklif edebilirsin, bir avmde bulusabilirsiniz. ben benimkileri de saticam usenmedigim bir gün, "xyz metrosu yakininda evim var dileyen deneyip alabilir" yazacagim, girer bir dukkan kabinine dener alir :) benim gibi dusunen baskalari da vardir.
he aldin biryeri bol geldi , uzun geldi vs. iyi bir terzi bulur kisalttirirsin
1.60 boy 58 kilodayım ne olur bilemedim
 
düğünüm 19 haziranda ev eşya bilmem ne derken anca halledebildik ve benim gelinliğime ve bindallıma mayısta ancak bakabileceğim sizce geç mi kaldım gelinliği büyük ihtimalle alacağım ama bindallıya millet kaç ay önceden kira günü randevusu almış:( şu an acaba bulamam mı diye telaş başladı abla tavsiyelerine ihtiyacım var sanırım :(
Ben bir yerden beş dakikada seçip kiralamistim bindallı. Zor beğenen biri değilseniz bulursunuz. Gelinlik işi daha zor ve ce kendinize uygun bulamazsanız diktirmeniz gerekir belki. Şimdiden fikir olsun diye bir iki yer gezebilirsiniz
 
1.60 boy 58 kilodayım ne olur bilemedim
begendigin modellerden birkac tane atar misin? gardropsta resimle arama var oradan bakayim.
ayrica urun sahibine sorabilirsiniz "siz giydiginizde kac kiloydunuz boyunuz kac" diye
 
düğünüm 19 haziranda ev eşya bilmem ne derken anca halledebildik ve benim gelinliğime ve bindallıma mayısta ancak bakabileceğim sizce geç mi kaldım gelinliği büyük ihtimalle alacağım ama bindallıya millet kaç ay önceden kira günü randevusu almış:( şu an acaba bulamam mı diye telaş başladı abla tavsiyelerine ihtiyacım var sanırım :(
Kesinlikle geç kalmadın tam zamanı çok önceden seçilen gelinlikler genelde pişmanlıkla sonuçlanıyor
 
begendigin modellerden birkac tane atar misin? gardropsta resimle arama var oradan bakayim.
ayrica urun sahibine sorabilirsiniz "siz giydiginizde kac kiloydunuz boyunuz kac" diye
ben birkaç yer buldum kaydettim eğer gerçekten bulamazsam onlarla iletişime geçicem
 
Back
X