bir sonbahar ya da kış düğününde...bu gelinlik için yorumlarınız nedir?

peridot

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2009
87
0
35
böyle uzun kollu bir gelinlik nsl durur...1,66 ya 48 kiloyum..bu tarz kabarık bir gelinlik kötü durmıcaktır diye düşünüyorum...ayrıca bu modele ek olarak gelinliğin arkasının biraz derin bir sırt dekoltesiyle daha güzel duracaktır..ne dersiniz ?
 

Eklentiler

  • $wedding_dress1[1].jpg
    $wedding_dress1[1].jpg
    56,3 KB · Görüntüleme: 143

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2706 gün geçti.

madamcocomo

***
ÜZGÜN
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2008
12.379
1.400
bıraz sıcak olur..

çünkü o an heyecandan ,ortamın sıcaklıgından ve oynamaktan epey sıcak basıyor..

terlıyorsun..uzun kollu bır gleınlık daha da sıkıntı yapabılır..

benım dugum ekimin sonlarına doğru ıdı ..straplez bır gelınlık gıymıstım..

ama yıne de yanında şal fılan bulundur ,gece bır yerlere gıdersenız uzerıne alırsın :)
 

orchidea

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Aralık 2008
4.410
7
gelinlik çok güzel,ben bayıldım ama kullanılılık açısından evliler(yani düğün atmosferini bilenler) kullanışlılık açısından fikir verse daha iyi olur.
 

Asmin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
11 Temmuz 2008
7.812
208
etek kismi harika kocaman etekleri olan bi gelinlik istemissiniz belli ki
ama ust kismi hic hos degil..
gupur mu deniliyor ona bilmiyorum ama islemeleri felan cok kaba..
daha kibar daha sk birsey daha iyi durabilir bence.
dekoltesi dahi guzel durmuyo bana kalirsa..
 

peridot

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2009
87
0
35
bu arada düğünüm 7 kasımda..tam sonbahar ayında yani...çok terleyen biri değilimdir öyle damlalar süzülmez hiç bi zaman ama streste bu tarz bi gelinlik içinde daralır mıyım bilmiyorum :)))
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2706 gün geçti.

busra58

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Ağustos 2009
241
1
uzun kollu tercih etme bence..gelinliğin etekleri fln guzel ama kollarını bidaha düşün..
 

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
seyyy başka modeller baksakyerimseniben
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1333 gün geçti.

gxuxlsu

sifaa nın yazdığından :)
Kayıtlı Üye
5 Ekim 2007
3.465
4
gelinliğin alt kısmı güzel ama güpür dantel çok sevmeme rağmen üst kısmını beğenmedim hoş durmamıi bence gelinlikte ööle bir göğüs dekoltesine gerek yok asil olmalııı
 

pinkaya87

varlığın öyle bi sevinçki
Kayıtlı Üye
25 Ağustos 2009
1.424
7
bence kabarıklığı çok güzl ama kollarının uzun olması sıkıntı yaşatabilir gerçekten.
 

kadifegul

tatlı kızıma kavuştum...
Kayıtlı Üye
6 Ağustos 2009
2.996
8
benim özellikle özelliklei işlemeleri çok hoşuma gitti ama altı kullanırken sana çok zorluk çıkarır. gelinliğin güzelliği kadar kullanımıda çok önemli hayatta bir kez düğünün oluyor mesela ama gelinlik yüzünden ne güzelce oynayabiliyorsun nede dans edebiliyorsun kamerada sürekli gelinliğiyle uğraşırken çıkıyorsun:)
model gerçekten güzel ama alt kısımı aşırı uzun yaptırma ve altı o kadar kabarık olması zorluk yaratır gibi geliyor. dans ederken hem zor oluyor hem birbirine yanaştığın için gelinlik arkaya doğru kalkıyo çok çirkin duruyo. hayırlı olsun şimdiden
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 3301 gün geçti.

Beyondparadise

Az İnsan Çok Huzur ;)
Kayıtlı Üye
12 Temmuz 2006
2.736
629
Bu modelin dikilmiş hali inan hiç o mankendeki gibi durmuyo benim nişanlım kollu diye tutturduğundan bi hayli gelinçi gezip kolluların tamamını denedim biz göğüsleri o şekilde çıkaramayacağımızdan pek iç açıcı bir görüntü çıkmıyor.
 
Son düzenleme:
E

EU3

Ziyaretçi
alt tarafı güzel kabarık olması da bence bi artı ama üstü fazla çıtı pıtı daha ağır ve gösterişli bi şey olabilirse üst taraf güzel olur