- Katılım
- 1 Haziran 2024
- Mesajlar
- 5
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 27
- Konu Sahibi Kalben yorgun
- #1
Kızlar hayırlı geceler , öncelikle ilk defa buraya içimi döküyorum çünkü artık için içinden kendim bile çıkamıyorum. Öncelikle 9 yıllık birliktelik sonucu 5 yıllık evliyim. 2.5 yaş ve 4 yaşlarında dünya güzeli kızlarım var. 27 yaşındayım. Kamuda çalışıyorum. Başlıktan da anlayacağınız üzere ben defalarca kez boşanmak istediğimi öne sürsem de malesef ki boşanamıyorum. 9 yılın içinde defalarca aldatma , şiddet , psikolojik şiddete maruz kaldım. 2 sene önce boşanmak üzere aile evine gittim. Ailem destek olmadı bir şekilde barıştırma yollarına girildi. Bu çocuklar hep böyle ağlayacakmı dendi ve kararımdan haklı olmama rağmen vazgeçtim. Fakat o günden sonra ben asla eski ben olamadım. O günden beridir asla eşimle olan hiçbir resmimi paylaşmam , eskiden ailem diye gururla paylaşırdım. Yuvam derdim vs... Cinsellik de heo ben istekli taraftım ama artık hiçbir hissim yok. Asıl mesele 9 yıldır borçlarını ödüyorum. İkimizde çalışıyoruz. Lakin buna rağmen ben kendime en ufak sütyen bile alamıyorum. Ev içi huzursuzluk yok lakin mutluluk da yok. Dışarıdan bakıldığı vakit hiçbir problem yokmuş gibiyiz lakin iç kısmına girince bende işler öyle değil. Bunun sebebini de kendimde bulmuyorum. Hep emek veren kendinden fedakarlık eden sürekli gururunu kenara iten bendim. Evet iyi bir baba ilgili bir baba ve kızlarım babalarını çok seviyor. Ama anne mutsuz. Bir de kahve alışkanlığı da var. İster istemez bu gerginliğim ve ruh halim çocuklarıma yansıyor. Çocuklarım büyüdü ve tek düşüncem kimse istemez ama bu çocuklar öyle de böyle de hep ağlayacaklar. Tek sıkıntım şu ki , anlaşmalı yanaşmıyor. Çocukları vermem diyor klasik erkek. Lakin benim savaşacak bir gücüm yok. Maddi olarak da yok. Anlaşmalıya da eşimi ikna edemiyorum. Her şeyin cevabını kendim biliyorum , bende bu dünyaya bir kez geliyorum daha 27 yaşındayım. Tek korkum kızlarım. Tek vicdanımı sızlatan konu. Lakin çok çok acılar çektim. Şimdi bakmayın çok güçlüyüm çok sağlıklıyım. Tek kalmaktan veya sıfırdan başlamaktan hiç korkmuyorum. Lütfen akıl verin. İzmirdeyim. Anlaşmalı olmasa bile çekişmeli olsun ama nerden başlamalıyım nereye başvuru yapılır kime danışılır hiç bir bilgim yok