• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Boşanıyoruz ve nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum

Kiralık evde ne düzen bozmamasi bacım? Al bebeni çık git ailenin evine. Ne güzel arkandalarmış. 3 aylık bebeği kimse annesinden alamaz. Ha bu herif alsa bile 3 gün sonra bakamaz geri getirir merak etme. Ayyaş işe yaramazın teki, sanki derdi evlat mi ki zorluğuna katlansın . Maksat sana eziyet etmek, korkutmak.
Milletin ne dediğini de umursama. Aldatan alkolik eşi boşadin diye sana laf eden nasıl bir kafa anlamak mümkün değil. İnsanların kendine saygısı yok, kendilerine kıymet vermiyorlar diye herkesi de öyle zannediyorlar.
 
3 yıllık evliyiz 3 aylık bebeğim var ve boşanma kararı aldım bitik durumdayım devam edemiyorum eşimde asla düzelme umudu yok çünkü hatalarını asla görmüyor günlerdir hatta aylardır deli gibiyim lohusalığım herşeyim zehir oldu ama boşanmak istediğim için ben suçluyum beni buna mecbur bırakanlar asla suçlu değil. Eşim artık kabul etti boşanmayı ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ailem arkamda gel diyorlar ama evimi düzenimi bırakmak istemiyorum eşim ben gitmem diyor boşanmak isteyen benmişim ben gidecekmişim çocuğu almak için de elinden geleni yapacakmış ailemin yanına gitsem ayrı dert tüm düzenimi bozacağım ama oda gitmiyor babama daha söylemedim 1 dakika tutmaz burda işler çirkinleşmesin bayramın ilk gününü çocuğuyla geçirsin istiyorum ama ben gitmek istemiyorum bu sefer sen gelme çocuğumu alırım diyor delirmek üzereyim
Aile mahkemesinden uzaklaştırma talep edebilirsiniz evde de sizin oturmak istediğinizi yazarsınız. Tabi geçerli nedenlerinin varsa. Eşinizi gönderir polis evden. Kilidi degistirirsiniz.
 
Kiralık ev ise tabiki ayrılın oradan. Kirayı kim ödeyecek, ayrıca boşanma evresi üç aylık bebek, ailenizin yanında olmak daha iyi olur. Bebekle yalnız kalmak sağlıklı evlilikte bile zor
 
3 yıllık evliyiz 3 aylık bebeğim var ve boşanma kararı aldım bitik durumdayım devam edemiyorum eşimde asla düzelme umudu yok çünkü hatalarını asla görmüyor günlerdir hatta aylardır deli gibiyim lohusalığım herşeyim zehir oldu ama boşanmak istediğim için ben suçluyum beni buna mecbur bırakanlar asla suçlu değil. Eşim artık kabul etti boşanmayı ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ailem arkamda gel diyorlar ama evimi düzenimi bırakmak istemiyorum eşim ben gitmem diyor boşanmak isteyen benmişim ben gidecekmişim çocuğu almak için de elinden geleni yapacakmış ailemin yanına gitsem ayrı dert tüm düzenimi bozacağım ama oda gitmiyor babama daha söylemedim 1 dakika tutmaz burda işler çirkinleşmesin bayramın ilk gününü çocuğuyla geçirsin istiyorum ama ben gitmek istemiyorum bu sefer sen gelme çocuğumu alırım diyor delirmek üzereyim
Çocuğu almak için herşeyi yapacak ta kendi mi emzirecek 3 aylık yavruyu.
 
3 yıllık evliyiz 3 aylık bebeğim var ve boşanma kararı aldım bitik durumdayım devam edemiyorum eşimde asla düzelme umudu yok çünkü hatalarını asla görmüyor günlerdir hatta aylardır deli gibiyim lohusalığım herşeyim zehir oldu ama boşanmak istediğim için ben suçluyum beni buna mecbur bırakanlar asla suçlu değil. Eşim artık kabul etti boşanmayı ama nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum ailem arkamda gel diyorlar ama evimi düzenimi bırakmak istemiyorum eşim ben gitmem diyor boşanmak isteyen benmişim ben gidecekmişim çocuğu almak için de elinden geleni yapacakmış ailemin yanına gitsem ayrı dert tüm düzenimi bozacağım ama oda gitmiyor babama daha söylemedim 1 dakika tutmaz burda işler çirkinleşmesin bayramın ilk gününü çocuğuyla geçirsin istiyorum ama ben gitmek istemiyorum bu sefer sen gelme çocuğumu alırım diyor delirmek üzereyim
Yahu 3 aylık çocuğu kaç saat alabilecek bu erkeklerin kendini bişey sanması 😑 bırakın alsın. Siz de kendinize iyi bir avukat bulun, haklarınızı öğrenin. Kontrat onun üstüne olsa dahi sizin o evde oturma hakkınız var bildiğim kadarıyla. Bunu teyit edin, atmanız gereken adımları avukat söyler. Anlaşmalıya ok ise zaten daha kolay, ama yokuş yapacaksa da tedbir nafakası talep edin yolunuza bakın. Lohusa karısına acımayan insan merhametsizdir, siz de hiç merhamet etmeyin. Eğer aileniz destekleyici yapıdaysa onların da desteğini alın. Şu güzelim günlerinizi zaten heba etmiş, daha fazla yıpratmayın kendinizi.
Sebeplerinizi bilmiyorum ama lohusayken yapıcı olmayan bir adamın haklılık payı olacağını sanmıyorum 🤷🏻‍♀️
 
Bence iyi düşünmüşsün düzenini bozma. Maddi durumum da var diyorsun.

Ailen yardımcı olacaksa gelip evde bebek bakımına yardım etsinler.
 
Çalışıyorum ev kira düzenimi bırakmak istemiyorum sadece ailem arkamda eşim de kabul etti boşanmayı istedi değil ama çünkü hatası olmadığını düşünüyor. Bayramı bebekle geçirmesini istemiyorum ben gelmezsem bile bayramda çocuğu yanında olacakmış düşman olmak istemiyorum çirkinleşmek istemiyorum eş olmayı beceremedik anne babalığımız kalsın istiyorum dediğiniz gibi o kadar çıkmazdayım ki

3 aylık bebeğin nesini alacakmış yanına, neyin velayetini alacakmış. Allah aşkına inanmayın şunlara ya, düzen bozmak zor ama eğer o gitsin istiyorsanız, açın davayı aile konutunun size özgülenmesini isteyin, adam için de uzaklaştırma alın olsun bitsin
 
Maalesef alkol hem geçmeyen hem de zamanla derecesi artan bir şey Ben 10 yıllık evliyim az az almadım alkol şimdi haftanın her günü alınıyor Normalde sinirli olan bir insan Alkol alınca 10 kat sinirli oluyor ama alkol almadığında sesini bile zor duyarsınız öyle bir insan ama alkol aldığında başka bir insan oluyor beni hep tutan o sesinin çıkmamış hali bana ve çocukların olan düşkünlüğü oldu ama çocukların yanında hakaret ve şiddet olması ve çocukların buna şahit olması beni mahvetti şu an boşanma aşamasındayım ve kendimi çok değersiz ne işe yaramaz hissediyorum bir işim gücüm yok Ben de nasıl bir yol çizeceğimi bilmiyorum ailem arkamda 10.000 nafaka veriyor eşim İki çocuğum var ikisinin de okul masraflarını karşılayacak oturduğumuz ev kendimizin o evde omurilik oturabilirsin evlenirsen satarım yarısını alırım diyor Ama ben bu evde durmayı hiç istemiyorum ailemin yanına gitmek istiyorum bir yandan da sizin gibi düzenimi bozmak istemiyorum çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum arkadaşım😔
 
Maalesef alkol hem geçmeyen hem de zamanla derecesi artan bir şey Ben 10 yıllık evliyim az az almadım alkol şimdi haftanın her günü alınıyor Normalde sinirli olan bir insan Alkol alınca 10 kat sinirli oluyor ama alkol almadığında sesini bile zor duyarsınız öyle bir insan ama alkol aldığında başka bir insan oluyor beni hep tutan o sesinin çıkmamış hali bana ve çocukların olan düşkünlüğü oldu ama çocukların yanında hakaret ve şiddet olması ve çocukların buna şahit olması beni mahvetti şu an boşanma aşamasındayım ve kendimi çok değersiz ne işe yaramaz hissediyorum bir işim gücüm yok Ben de nasıl bir yol çizeceğimi bilmiyorum ailem arkamda 10.000 nafaka veriyor eşim İki çocuğum var ikisinin de okul masraflarını karşılayacak oturduğumuz ev kendimizin o evde omurilik oturabilirsin evlenirsen satarım yarısını alırım diyor Ama ben bu evde durmayı hiç istemiyorum ailemin yanına gitmek istiyorum bir yandan da sizin gibi düzenimi bozmak istemiyorum çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum arkadaşım😔
Mecburen geldim ailemin yanına 20 gün oluyor 20 gün boyunca ne eşim ne ailesinde bi adım olmadı sadece 1 gün önce ailesi geldi dön diye ve eşim ondan sonra çocuk için barışalım dedi 20 gündür adım atmadı özür dilemedi ama bende tamamen bitti geri dönüşü yok avutkatla görüştüm
 
Maalesef alkol hem geçmeyen hem de zamanla derecesi artan bir şey Ben 10 yıllık evliyim az az almadım alkol şimdi haftanın her günü alınıyor Normalde sinirli olan bir insan Alkol alınca 10 kat sinirli oluyor ama alkol almadığında sesini bile zor duyarsınız öyle bir insan ama alkol aldığında başka bir insan oluyor beni hep tutan o sesinin çıkmamış hali bana ve çocukların olan düşkünlüğü oldu ama çocukların yanında hakaret ve şiddet olması ve çocukların buna şahit olması beni mahvetti şu an boşanma aşamasındayım ve kendimi çok değersiz ne işe yaramaz hissediyorum bir işim gücüm yok Ben de nasıl bir yol çizeceğimi bilmiyorum ailem arkamda 10.000 nafaka veriyor eşim İki çocuğum var ikisinin de okul masraflarını karşılayacak oturduğumuz ev kendimizin o evde omurilik oturabilirsin evlenirsen satarım yarısını alırım diyor Ama ben bu evde durmayı hiç istemiyorum ailemin yanına gitmek istiyorum bir yandan da sizin gibi düzenimi bozmak istemiyorum çok zor bir durum seni çok iyi anlıyorum arkadaşım😔
Ne işiniz var iki çocukla ailenizin yanında adam düzeni size bırakmış sıkıntısız bu çok iyi bakın konu sahibine, çocukların alıştığı düzen var,kendi düzenin varken neden bir evin bir odasına mahkum olasın ki
 
Eş evlilik sorumluluğunu hala alamadı şöyle özetleyeyim 3 senedir duş başlığı kırık bu kadar alakalı yani yoruldum düzeltmeye çalıştıkça çocuk oldu yine bi değişiklik yok daha önceden yaptıklarını hazmedemiyorum hala asla arkamda durmuyor
sen de gittin üstüne böyle bi adamdan çocuk yaptın afferriiinn sanaaaa
 
Ne işiniz var iki çocukla ailenizin yanında adam düzeni size bırakmış sıkıntısız bu çok iyi bakın konu sahibine, çocukların alıştığı düzen var,kendi düzenin varken neden bir evin bir odasına mahkum olasın ki
Oğlum biraz küçük bir iş bulamadım diye atanmaya çalışıyorum Bir de o sebeplerden ötürü
 
Back
X