• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Canim sikiliyor.

İşte siz o kişiyi beğenmiyorsunuz, o kişi size kafanızdaki wow kişi gibi geliyor ama aslında onu böyle erkek olarak ilgi duymuyorsunuz.
Dayak yedikten sonra nasil ilgi duyabilirdim.yapamadim.bana bunlari yapan adama saygi da duyamadim.hep bor tartisma.olduk.ona hic guvenmwdim ve sevgisine hic inanmadim
 
Bilmiyorlar ki önceleri saf saf güzel eleştiri yapıyoruz , üzülüyoruz , akıl veriyoruz sarıyoruz sarmalıyoruz. Ama her konu böyle saçmasapan şeylere verilince bizlerde de kayış kopuyor yıllar içinde.ponçik ponçik yazamıyoruz artık. Bizler de insanız ya hani. Akli melekelerimize sahip çıkmamız lazım🙈
Yavrum bırak ! a sorusuna b-c bile degil bak o bile olsa razıydık ama alfabenin z harfi ile tutup cevap veriyorsa biraz da yeniler delirsin, hep bana Rabbena olmaz jajadjs
Banane onlar da tanısın, öğrensin.
 
Ben o evlilige devam ettim.hep bir guvensizlik suphe vardi.guvenemedim.kendime saygim.kalmamisti.100 kiloya ciktim.kendime.bakmadim.giyim kusam cok bakimsizdim.hep yaptiklari geliyordu aklima.hep sorguladim.degisti mk degosmedi mi diye
 
Simdi bekar olsa evlensek ben diken ustunde olurdum.ya da o evlilik devam etse bosanmasaydim belki aramizda uzun vadede bir guven olabilirdi belki beni karisi olarsk kabul etse sevse kabul etse korusa
 
Simdi bekar olsa evlensek ben diken ustunde olurdum.ya da o evlilik devam etse bosanmasaydim belki aramizda uzun vadede bir guven olabilirdi belki beni karisi olarsk kabul etse sevse kabul etse korusa
Adam evli evli . Adamla boşandın ya hani 7 yıl önce . Hatırladın mı pamuğum?👀🧐
 
Mesela diyorum.her halukarda olmazdi bu is.iyi ki evli, bitti yani
Sağlıklı düşünceler değil işte . Çoğumuz evlenmeden başkaları ile de görüştük . Durup durup e keşke şöyle yapsaydık yok ne yapıyor şimdi yok evlendi mi yok boşandı mı yok çocukları var mı yok eşiyle mutlu mu vs desek tımarhaneye tıkarlar bizi . Geçmişe aşırı takık olmak sağlıklı insanın yapacağı şeyler değil.
 
Konu sahibi yorumlarımı hiç okumuyor bile. Hayalet oldum da bundan haberim yok galiba. 👻işine gelen sorulara cevap veriyor sadece.

Onlara da başka başka şeyler anlatıyor, kimsenin sorusuna cevap vermiyor , üzülme yani ☺️
 
Dayak yedikten sonra nasil ilgi duyabilirdim.yapamadim.bana bunlari yapan adama saygi da duyamadim.hep bor tartisma.olduk.ona hic guvenmwdim ve sevgisine hic inanmadim
Bir de dayak mı yediniz? Ben sizin konularınızdan hiçbir şey anlamıyorum, ÖSYM paragraf sorusu yanınızda hiç o derece anlaşılmaz.
 
Konunun başında eski kocasını unutamayan, " Güzel günlerimiz, tatillerimiz oldu. Zor zamanımda yanımda oldu, 11 yıldır hayatımda o var. Çok seviyorum, unutamiyorum. Çok büyük acı cekiyorum." diyen Pamuk aydınlanma mı yaşadın ne oldu. Bir anda adamı b.klamaya başlamışsın. Daha ilk zamanlarda bile kötüydü diyorsun. Ne oldu o mutlu unutulmayan anlara. Biz seni dövdü bu adam derken sen ısrarla ama mutlu anlarımız diye yırtınıyordun.
Her seferinde yazmayayım diyorum ama valla tez konusu olacak vakasın gerçekten.
 
Onlara da başka başka şeyler anlatıyor, kimsenin sorusuna cevap vermiyor , üzülme yani ☺️

Hepimiz aynı kaderi yaşıyoruz guzummmm üzülme 😢
Ben ısrarla konu sahibinin anlattığı şeylere inanmak istemiyorum. Pamuk'un konularını her okuduğumda duygudan duyguya giriyorum. Bizimle dalga geçmiş olmasını canıgönülden diliyorum. Şimdi gelip itiraf etse dalga geçtim diye içim rahatlar o derece.
 
Konu sahibi ya fake ya da akıl sağlığı iyice bozulmuş. Daha da kötüsü çocuğun da ruh sağlığını bozacak.
Fake değil . Biz ne yapabiliriz ki kafasının dikine gidene? Herkes psikoloğa git psikiyatra git diyor dinliyor mu?
 
Fake değil . Biz ne yapabiliriz ki kafasının dikine gidene? Herkes psikoloğa git psikiyatra git diyor dinliyor mu?
Bu hanımefendiye kimse bir şey yapamaz ki. Bunca şeye rağmen adamı övmesi, iyi günlerimiz demesi, evlenmesine üzülmesi.. Takıntıyı da aşmış durumda.
 
Simdi bekar olsa evlensek ben diken ustunde olurdum.ya da o evlilik devam etse bosanmasaydim belki aramizda uzun vadede bir guven olabilirdi belki beni karisi olarsk kabul etse sevse kabul etse korusa
ARKADAŞIM ADAM SENİ DÖVMÜŞ, YETMEMİŞ BABANI DÖVMÜŞ, PARANI ALMIŞ. NE GÜVENİ NE SEVMESİ? BIRAK ARTIK ŞU ADAMI. Ya tedavi ol ya da çocuğu devlete ver senin yanında ruh sağlığından olmasın. Nasıl bir kafa yapısı? Kadınlar senin yaşadığının yarısını yaşamıyor, kocalarını bırakıp önlerine bakıyorlar.
 
Dayak yedikten sonra nasil ilgi duyabilirdim.yapamadim.bana bunlari yapan adama saygi da duyamadim.hep bor tartisma.olduk.ona hic guvenmwdim ve sevgisine hic inanmadim
Ama artık ya.
Eski eş kurtulmuş sizden kusura bakmayın ama çekilecek bir tarafınız yok.
Sizin olduğunuz hiç bir yerde huzur da yok.
Herkes sorunlu,herkes kötü bir siz iyisiniz.
Hayır.Sorunlu olan sizsiniz.İş yerindekileri bile çıldırtıyorsunuz kim neden çeksin sizi.
Adam evlenmiş çok iyi yapmış.
Sürekli melankolik melankolik takılmalar,yok şöyle iyiyim yok ben çok çalışıyorum lafları.
Çekilmez bir insansınız önce bunu anlayıp kendinize çeki düzen verin.Vermezseniz büyüdüğünde bu enerji emen haliniz yüzünden evladınız bile gelmeyecek yanınıza.
İnsanlar her konunuzda size fikirler verdi , bildiğinizi okudunuz .
Çok sıktı artık bu haliniz.İlk okuyanlarda sanacak ki bütün dünya size karşı.
 
Back
X