yahu ön koltukla ne alakası var. beni de iş yerinden durağa vs bırakılar, eve bıraktıkları da oldu. napayım belki ellerler beni diye arkaya mı geçeyim? ya da öne oturdum diye ben mi suçlu oluyorum? bu kafaya nasıl erişiyosunuz ya?
siz belki beni eller diye düşünürken konu sahibi taciz yaşadıgını aöylüyor.
ozaman kendimizi böyle adamlardan korumayalım mı? diyorsunuz.
siz bu kafaya nasıl erişiyorsunuz sizin gb konuşayım bend
Sizin bu cevapta garip değil mi şimdi?
Neden arka koltuğa otursun.Bu adam her öne oturanı elleyecek mi ?
yapmasın edebiyle araba kullansın terbiyesiz adam
bende isterim bu tip adamları edepli ahlak sahibi yapmayı ama gerçek ler ortada.
böyle insanlara ana babası terbiye etmeyince bizim tek yapabilecegimiz kendimizi korumak.
siz belki beni eller diye düşünürken konu sahibi taciz yaşadıgını aöylüyor.
ozaman kendimizi böyle adamlardan korumayalım mı? diyorsunuz.
siz bu kafaya nasıl erişiyorsunuz sizin gb konuşayım bend
kadın ön koltuğa oturmuş. ki her normal insanın yapacağı şey. adam da bacağına ellemiş. siz de diyorsunuz ki neden ön koltuğa oturdun diyosunuz. bu şey gibi. mini etek giyip tacize uğrayan kadına neden mini etek giydin demek gibi bişey. bakış açısı yanlış.
Babanızın öyle demesine üzüldüm doğrusu... Ben böyle bir şeyi anlatsam, çalışmak istiyorum işsiz kalmak istemiyorum desemde babam işi zorla bıraktırırdı böyle bir durumda. Babanız durumun ciddiyetini anlamadı mı ki ben anlayamadım..
kadın ön koltuğa oturmuş. ki her normal insanın yapacağı şey. adam da bacağına ellemiş. siz de diyorsunuz ki neden ön koltuğa oturdun diyosunuz. bu şey gibi. mini etek giyip tacize uğrayan kadına neden mini etek giydin demek gibi bişey. bakış açısı yanlış.
konuya başlarken adamın nekadar saçma bir insan oldugunu daha öncede sıkıntılar yaşadıgını yazarak konu anlatılmış.
bunun için bu adamın yanında oturmayın hatta araca binmeyin dedim.
kusura bakmayın erkekler tarafından tacize ugrayanlar mini etek giyenler degil tesettürlü yaşlı çocuk diye gider.
benim yorumlarım bukadar.
konuya başlarken adamın nekadar saçma bir insan oldugunu daha öncede sıkıntılar yaşadıgını yazarak konu anlatılmış.
bunun için bu adamın yanında oturmayın hatta araca binmeyin dedim.
kusura bakmayın erkekler tarafından tacize ugrayanlar mini etek giyenler degil tesettürlü yaşlı çocuk diye gider.
benim yorumlarım bukadar.