• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Cimri erkek sorunu???

melodikal

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
30 Ağustos 2025
Mesajlar
29
Emoji Skoru
24
Puanlar
3
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
 
Hay allah yazık olmuş.
 
calısmak istediğim icin izin vermemisti
sürekli para atardı , para yollardı
favorilerimde ne varsa siparis ederdi.
Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor
kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor.
halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :)
ben okurken utandim sen dilenirken utanmiyor musun?
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile

İlk kez açılan bir konuya ne yazacağımı bilemedim. Normal zamanda çok çabuk laf yetiştirirm ama şuan tıkandım, şaşırdım, oha oldum.
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Eski bonkörlüğüne dönmez muhtemelen başkasına alıyor artık hediyeleri

Sana işe girme yolu göründü maalsf cnm…
 
yeni bilgi; sevgilim dedigi - para aldigi adami reelde görmemis bile
erkek arkadasım yurtdısında (Avustralya) yasıyor 2 yıldır, ////ama o ülkenin vatandaslığını almak istediğini bu nedenle 5 yıl cıkıs yapmadan yaşaması gerektiğini, cıkıs yaparsa tekrardan girememe ihtimali olduğunu ve işini vs kaybedeceğini, geleceğimiz icin orda kalması gerektiğini anlattı. ///1 yılı askindir beraberiz ama uzak iliskisi malsf, ben gidemiyorum o gelemiyor. //Böyle devam ederse 3 yıl hic reel olmadan onun vatandaslık alıp buraya gelmesini bekleyeceğiz
 
Adam yolunduğunu fark etmiş ve durmuş. Hiç mi gurur yok sizde de hala adamdan para ve hediye bekliyorsunuz? Ayrıca bu cimrilik değil, gözünü açmak. Adam anlamış sizin adamın etinden, kemiğinden faydalandığınızı kesmiş musluğu. Çalışın kendiniz alın isteklerinizi bir zahmet. Kendinizi ne durumlara sokuyorsunuz, pes...
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
kızz yazarken hiç utanmadın mı bence arsız olan sensin. çocukta cimri değil canım gözü açılmış veya artık başkasını hediyelere boğuyor. geçmiş olsun her anlamda , iş ara bence artık
 
Mülteciyle sevgili olmuş.
bilemem multeci mi muhendis mi insan insandir ama adami gormemis bile
adam da nasil yokluktaysa tanimadigi birine para atiyor. bizim koyde teee cep telefonu bile yokken "ben gurcuyum dulum evlenmek istiyorum para gonder bilet alayim" diyen birine para gonderip dolandirilan bir amca vardi sevgili onla yarisiyor:)
ayrica belki adam evli oraya calismaya gitti. bilemezsin ki esi de burada bizi yanina alsin diye gün sayiyirdur
 
bilemem multeci mi muhendis mi insan insandir ama adami gormemis bile
adam da nasil yokluktaysa tanimadigi birine para atiyor. bizim koyde teee cep telefonu bile yokken "ben gurcuyum dulum evlenmek istiyorum para gonder bilet alayim" diyen birine para gonderip dolandirilan bir amca vardi sevgili onla yarisiyor:)
ayrica belki adam evli oraya calismaya gitti. bilemezsin ki esi de burada bizi yanina alsin diye gün sayiyirdur

Adamın cüzdanını paracıklarını görmesi yetmiş. :rolleyes:
 
Back
X