• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Cimri erkek sorunu???

Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Biz buna maymun gözünü açtı diyoruz :)
 
ilk ibanini neden attin, sana para yollamasini istemiyorsan?
o kadar sevgilim oldu, ayni eve masraf yaptigimiz doneme girene kadar kimseye iban atmadim
Kesinlikle, eşimle evlilik sürecinde ibanlarımız birbirimizde oldu.
Millet nasıl bu kadar rahat olabiliyor anlamıyorum.
 
Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum)

1. Son 1 sene de hediye alma sayısı düştü
2. Başlık cimri erkek
3. Mahcup oluyorum ben ayakları
4. Harcamasını istemiyorum (yersen)

Adam sana sürekli hediye almak zorunda değil sende azalınca tabi bi noluyor dedin derdin de azaldığı için adamın cimriliği falan değil konu .
 
Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor.

5. Ve son olarakta ayrıca sen kendine sevgili değil ihtiyaçlarını karşılayacak bi godoman arıyorsun .
 
Başlığı cimri erkek sorunu yerine beleşçi kız sorunu olarak güncellemek lazım.
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Erkekler sizin cüzdan yada sponsorunuz değil. İsterken utanmıyorsunuz bide almıyor diye dile getiriyorsunuz püh yani
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
bu nası bi ilişki ya sana ne tavsiye verelim canım ne istersin iş bulalım mı
 
Dilenci misin? Senin ihtiyaçları karsılamak zorunda mı? Aman istemiyorum ayakları altında öyle bi istiyosun ki kız 1-2 kere istesen anlarım da doymadın mı be 🤣 dilenci gibi habire istemissin dkdkd sevgilin cimri değil maymun gözü acıldı..
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
belki şu anda ödemeleri vardır
borçları birikmiştir
başta yatırım yapmıştır ama sonrasında baymıştır
hem o yurt dışında siz neredesiniz
uzaktan ilişki mi?
 
Kızlar iki yıldır sevgilim var kendisi yurtdışında calısıyor cok iyi maası var iliskimizin ilk yılı bana uygun olmayan ama para kazanmak icin calısmam gereken bir işte calısmak istediğim icin izin vermemisti ben ikimiz icin calısıyorum diyerek beni hediyelere boğardı sürekli para atardı ben istemediğim halde para yollardı favorilerimde ne varsa siparis ederdi. Son 1 senede hediye alma sayısı cok düstü doğum günümde ve sevgililer gününde aldı sadece bende bana harcamasını istemediğim icin (ben ona alamadığım icin mahcup oluyorum) ona cok kızıyordum o da ciddiye aldığı icin sen kızıyosun bana almak istediğim bir sey varsa da alamıyorum diyor bende kızmıyorum falan dedim ama elemana korku salmısız eskiye dönmüyor. Ne para atıyor ne hediye alıyor. Özellikle bazen bir sey almak istiyorum ama param yok diyorum olunca alırsın diyor. Bu nasılmıs diyip kıyafet linki atıyorum güzelmis al diyor. Gercekten cok sıkıldım ben alayım mı diye teklif bile etmiyor. Geçen aramızda bi takı konusu gecti halhal takmayı cok sevdiğim icin biliyor dedi ki sana halhal alayım bende bu sefer yok mok yerine tamam al dedim, bir iki halhal linki atmıs (en ucuz modeller 150 tl) cok kaba olduklarını daha zarif model bakabilir misin diye sordum sen bul bana link at alayım dedi benim beğendiklerim 1.5k falandı bende bahsetmedim bile sen istediğini al severek takarım dedim ve ne oldu bilin en kötüsünü bile almadı???? geçen yine konusu açılınca 2 hafta sonra alıcam sana dedi gerek yok ben alırım dedim ve yine almadı :) bu oğlanı eski bonkörlüğe getirebilirim kendimi kötü hissediyorum artık eskisi gibi değer vermiyor gibi hissediyorum cimriliği ile
Başta yok demişsin sonradan istiyorsun bu ne celişki calış kendi paranla istediğini al sevgiliyken erkeklerken para almama taraftarıyım hediyeler ve veya zor durum hariç sen değeri değil parayı istiyorsun
 
bu nasıl bir ilişki yaaa dilenci gibi
sizin ibanınız ilk nasıl geçti ama

benim anlamadığım hiç yüzyüze gelmediği bir insana insan neden bu kadar yağdırır?
@melodikal konunuzla ilgilenseniz
 
Başka bir keriz bulun derim bunun süresi bitmiş gözünü açmış bu. Bir arkadaşım var bu işin piri böyle m*lın birine 10 sene kirasını ödetip ağzına geleni saymışlığı var onunla tanıştırayım sizi birbirinize akıl verirsiniz. Cimri erkek diyor bir de güler misin ağlar mısın.
 
Back
X