• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum

Üzüldüm yaşadıklarınıza ama lütfen yaşadığınız hastalıktan ders çıkartın, bu hastalık stresle , üzüntüyle gelir
Ben evi satın demeyeceğim, alınmış alınmıştır ve değerlidir, onları evden gönderin ve rahatınıza bakın
Elbet bir işte bulursunuz zaten çalışma geçmişiniz var
Hayat bundan sonra ne getirir ne götürür belli olmaz, mülkünüze sahip çıkın sakın satmayın çünkü bir daha almak olanaksız
Konunun soğumasına izin vermeyin, kardeşinizi alın karşınıza net konuşun, çok uzun zaman oldu artık yoluma bakmak istiyorum deyin, planlarınızı paylaşmayın, ailesini alıp çıksın. Hiç korkmayın kanser belasıyla savaşmış biri yalnız yaşamayı hayli hayli başarır, bundan sonrası çok güzel olsun inşallah
İnşaallah öyle olur..konuşmayla anlayacak kapasiteleri olsa o kadar laf soyledim anlarlardi..yuzsuzlukleri had safhada..söyleniyor ama dinleyen kim..ille curjeflesip cirkinlesecegim onlar için.
 
Maalesef hepiniz haklisiniz.benim kararımı kesin bir iradeyle uygulamam,acıma ve merhamet duygumu kaldırmam, sınırı çizmem kendi gücümu görmem gerekiyor.cok doğru söylüyorsunuz.
Duygusal oyunlara gelmeyin. Çok merhametlisiniz ben de maalesef öyleyim beni çok harcadılar sizi harcamalarına izin vermeyin. Anne baba kardeş yeğen herkes bir yere kadar. Ben bu hikayede en çok sığır erkek kardeşe sinir oldum. Son cümlem sizi düşünmeyeni siz hiç düşünmeyin.
 
Dubleks nerden aklına geldi de aldın ya bekar halinle
Alsaydın kutu gibi bir ev başına bela olamasaydı uyanıklar

Bir an önce bir bahaneyle yolla evden bunları
3+1 daireyle arasında o zamanlar 35 bin fark vardı.aldigim ev 6+1 çünkü..bilmem valla o an 35 bin daha verip diğerini alayım anam babam üstte Yaşar, ben altta yasarım , ilerdede nasip olursa bakarız diyordum herşeye...öyle almıştım..tabii nerden aldım böyle olcagini bilsem .
 
Ay gercekten, muhtemelen hic bir konunun devamini bu kadar görmek istemedim su ana kadar. O kadar sinir oldum ki yuzsuzlerine, konu sahibinin yeni konu acip gelismeleri ve kardesiyle annesinin evden olduklarini anladiklarindaki hallerini okumak istiyorum bir an once hayırlısıyla.
İnşaallah yapacağım..bütün yorumları okuyorum.Allah razı olsun herkesten destek olup fikir veren.. sizlere söz veriyorum dedikleriniz gibi yapıp sonucunda yazacağım.
 
başınıza ne geldiyse bu din sosundan gelmiş. hala aynısınız. valla siz adam olmazsınız
Din ile ne alakası var..dürüst merhametli olmamdan, aile kavramını anladığım gibi uygulamaktan geldi aslında.sizin dini gorusunuz farklı olabilir doğrudur. Ben bir muslumanim çok şükür..ben kendi görüşüm düşünceme hareket ederim.Peygamberimizin dediği gibi; iyilik yapmaya onlar layık olmayabilir,ama ben layigim..
 
3+1 daireyle arasında o zamanlar 35 bin fark vardı.aldigim ev 6+1 çünkü..bilmem valla o an 35 bin daha verip diğerini alayım anam babam üstte Yaşar, ben altta yasarım , ilerdede nasip olursa bakarız diyordum herşeye...öyle almıştım..tabii nerden aldım böyle olcagini bilsem .
6+1 evi satip kendinize 2+1 alirsiniz, ustune kiraya vermelik bir ev daha cok rahat alirsiniz.

Benim evim de 5+2, su an satsam normal buyuklukte uc ev alabiliyorum. Birinde oturur, birini kiraya verirsiniz. Ucuncu bir eve para yetmezse de bankaya yatirip ise girene kadar kendinizi idare edersiniz, araba alirsiniz vs. Her sekilde cok cok daha avantajli cikarsiniz.
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
Yarıya kadar okudum evinizi satmak istediğinizi söyleyin satın ve kendinize iki artı bir r ev alin kalanı ile de araba,kimsenin kahrını çekmiyor değmiyor kimse sonunda kanser olduğunuz ile kaliyorsunuz
 
Zaten şimdiden hakaretler,hakkını helal etmemeler keşke olmasaydın gibi sözler söyledi..onları dışarı atiyormusum hainmisim ben.saman altından su yürütmüşum.fesatlaniyormusum kardeşimi kiskaniyormusum. Benim evimemi kalmışlar...sabah devaminida dinlerim muhtemelen .😔 Bütün rahatlari bozulacak çünkü böyle olunca..bu hayatta ailemde olsa kimseye iyilik yapmaya almışsın..herkes kendini düşünüyormuş meğer ben hariç😞 bunu yüreğim kabullenmek istemesede, siz güzel insanların yorumlarını okuyunca, ne kadar değersizlestiğimi gördüm😔
Bak sakın ama sakın evi satmaktan vazgeçme manipüle edip vazgeçirmesinler..Aran iyide olsa kötü de olsa o evi sat..
 
Benim evimemi kalmışlar...
İnsan bu kadar nankör olur. Senin evine kalmadılarsa hadi yallah kendinize bir delik bulup gidin diyeceksin. Sen güçlü bir kadınsın, herkesin harcı değildir tek başına 10 sene kredi ödemek, kanseri yenmek. Kendine güven kız kardeşim. 37 yaşındasın, benden sadece iki yaş büyüksün. İnan hiçbir şey için geç değil, kendi aileni de kurarsın. Yeter ki iste. Ben daha 6 ay önce ilk kez doğum yaptım. Kendimi gencecik hissediyorum. Buradaki ilgili her konuya yazdım, kuzenim 41 yaşında evlenip anne oldu. Hani evlilik yap diye değil bunları hiçbir zaman hiçbir şey için geç değil diye söylüyorum. O evi sat, kendine 2-3+1 bir ev al. Herkes kendi başının çaresine baksın. Oğluşuna ve torunlarına da anan kendisi baksın.
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
Hayırlı bayramlar çok geçmiş olsun. Evinizi satın 1+1 ev alın arabanızı alın evinizi şıkır şıkır döşeyin bir de işe girin mis gibi çalışın kimse için hayatınızı heba etmeyin. Çok haksızlık ediliyor size siz ne kadar da iyi kalplisiniz. Allah işinizi gücünüzü rast getirsin. Siz hep başkaları için kendinizi heba etmişsiniz sonunda da hasta olmuşsunuz. Annenize bir şey olsa ne yapacaksınız. Kendinizi kullandırdığınızla kalacaksınız.
 
Aynen öyle düşünüyorlar muhtemelen..sürekli artık geçti evlenmez deyip duruyolar millete..bana soran yok.surekli benim adıma konuşuyorlar😏
Sessiz atın çiftesi pek olur derler. Umarım onlar da yakın zamanda bu sözün doğruluğunu hissederler konu sahibi. Hayattan ne istiyorsunuz ne bekliyorsunuz bilmiyorum ama umarım hayatınız hep istediğiniz gibi olur🌸
 
Konu sahibi ben oturduğum yerden kuruldum. Bu yaşınıza kadar niye beklediniz. Satın evinizi güzelde bir iş bulun üzerine koyar daha güzelini alırsınız. Bu kadar saf olmayın ya adam sizin üzerinizden üçüncü çocuğu yapıyo birde size dirsek gösteriyor. Ya inşaalah dediğinizi yapabilirsiniz
 
Hayırlı bayramlar çok geçmiş olsun. Evinizi satın 1+1 ev alın arabanızı alın evinizi şıkır şıkır döşeyin bir de işe girin mis gibi çalışın kimse için hayatınızı heba etmeyin. Çok haksızlık ediliyor size siz ne kadar da iyi kalplisiniz. Allah işinizi gücünüzü rast getirsin. Siz hep başkaları için kendinizi heba etmişsiniz sonunda da hasta olmuşsunuz. Annenize bir şey olsa ne yapacaksınız. Kendinizi kullandırdığınızla kalacaksınız.
Doğru söylüyorsunuz.ben birçok şey için geç kalmışım aslında..birgün annemde olmaz ve boşluğa duserdim aslında.kendime bir hayat kurmadigim için sanırım..sessiz sedasız para biriktirip ona göre yatırım yapmaliydim belkide..insanız işte yanlislarimoz oluyor umarım artık sizlerin dediği gibi gözümü açar, ders alırım.
 
Konu sahibi ben oturduğum yerden kuruldum. Bu yaşınıza kadar niye beklediniz. Satın evinizi güzelde bir iş bulun üzerine koyar daha güzelini alırsınız. Bu kadar saf olmayın ya adam sizin üzerinizden üçüncü çocuğu yapıyo birde size dirsek gösteriyor. Ya inşaalah dediğinizi yapabilirsiniz
İnşaallah yapacağım.isterse hiç gorusmesin konusmasinlar..ben duygusal hassas biriyim gerçekten.ama ne kadar uzulsem kirilsamda merhametsiz olup ona göre hamle seçeceğim teşekkür ederim desteğiniz için.
 
İnsan bu kadar nankör olur. Senin evine kalmadılarsa hadi yallah kendinize bir delik bulup gidin diyeceksin. Sen güçlü bir kadınsın, herkesin harcı değildir tek başına 10 sene kredi ödemek, kanseri yenmek. Kendine güven kız kardeşim. 37 yaşındasın, benden sadece iki yaş büyüksün. İnan hiçbir şey için geç değil, kendi aileni de kurarsın. Yeter ki iste. Ben daha 6 ay önce ilk kez doğum yaptım. Kendimi gencecik hissediyorum. Buradaki ilgili her konuya yazdım, kuzenim 41 yaşında evlenip anne oldu. Hani evlilik yap diye değil bunları hiçbir zaman hiçbir şey için geç değil diye söylüyorum. O evi sat, kendine 2-3+1 bir ev al. Herkes kendi başının çaresine baksın. Oğluşuna ve torunlarına da anan kendisi baksın.
Haklısınız, hala onlar çok değerli ben saygısız hain oldum şuan gözlerinde..kıskanç oldum..insan ailesini secemiyor😞
 
Doğru söylüyorsunuz.ben birçok şey için geç kalmışım aslında..birgün annemde olmaz ve boşluğa duserdim aslında.kendime bir hayat kurmadigim için sanırım..sessiz sedasız para biriktirip ona göre yatırım yapmaliydim belkide..insanız işte yanlislarimoz oluyor umarım artık sizlerin dediği gibi gözümü açar, ders alırım.
Hiç bir şey için geç kalmadınız bu arada dersinizi aldınız. 43 yaş hiçte geç bir yaş değil lütfen böyle düşünmeyin ama kendinizi düşünün lütfen anneniz de olsa kardeşiniz de olsa kendinizi kullandırmayın.
 
Maalesef hepiniz haklisiniz.benim kararımı kesin bir iradeyle uygulamam,acıma ve merhamet duygumu kaldırmam, sınırı çizmem kendi gücümu görmem gerekiyor.cok doğru söylüyorsunuz.
Pardon da 3 maaş alan anneye karı koca calisan kira vermeden yıllarca beleşe sizin evinizde yaşayan kardesinize mı merhamet edeceksiniz asıl merhamet edilmesi gereken sizsiniz yeminle kendinize gelin diye bir tokat atmak istiyorum şu an
 
Evi satın bunları da şutlayım kendinize göre bir ev alın, üzerine bir de araba keyfine bakın
 
İnşaallah yapacağım.isterse hiç gorusmesin konusmasinlar..ben duygusal hassas biriyim gerçekten.ama ne kadar uzulsem kirilsamda merhametsiz olup ona göre hamle seçeceğim teşekkür ederim desteğiniz için.
Ya siz bakmayın onlara gerçekten ben artık bazı ebeveynlerin özellikle üzerine çökeceği çocuğu böyle yetiştirdiğini düşünüyorum. Ne uzaklaşmasına izin veriyorlar ne %100 bağımsız olmasına ne de başka bir şeye. Belki de bu yaşınıza kadar gerçekten rest bile çekmediniz onlara. Şimdi size hakaret ederler bu işlemezse kuyruklarını sıkıştırıp gelip mağdur taklidi yaparlar. Vicdanınıza oynarlar. Sakın kanmayın nolur ya.
 
Back
X