• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum

Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..
Sen bütün hayatın boyunca tek yaşamışsın esasen. Sırtındaki kamburlardan kurtul artık derim. Senin kıymetini hiçbir şey yapmana gerek olmadan kendiliğinden bilmeleri gerekirdi çünkü değer/sevgi koşulsuz olur. Sana bunu koşulsuz veremeyene ne yapsan yaranamazsın, yaranabilecek olsan zaten en baştan sürekli bir şey yapmana gerek olmazdı. Anne de silinir kardeş de silinir sana faydası olmayıp zararı olan herkes silinirrr.
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
O kadar iyi anlıyorum ki sizi bende de benzer bir anne var oğluna anne olan kızlarına düşman olan ne yapsam bende asla yaranamadım sevilmediğimi hep bildim. Sen çok kıymetlisin çok değerlisin doğru bir karar vermişsin kendine güven. Çok geçmiş olsun Allah bir daha böyle hastalık vermesin çok iyi ol İnşaAllah
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
Öncelikle aşırı güçlü bir kadınsın, o p*is hastalığı yenmişsin allah bidaha göstermesin hiç kimseye yaşatmasın gelmiş geçmiş olsun.. Herşeyin başı sağlık❤️

seni okadar iyi anlıyorum ki benim annemde erkeklik egemenliği taşıyan ve manipüle etmesini seven bir kadın. Kontrolcü bir anne olunca çok zor oluyor. Evi satma kararı almışsın hakkındır. Bence kardeşini anneni de bir araya topla konuşma yap ben bu şekilde yaşamak istemediğime karar verdim de. Emeklerim gözünüze görünmüyor, yaptıklarımın karşılığını verdiğim değerin emeğin karşılığını hiç bir zaman alamadım. Bu yüzden evi satmadan önce herkes kendine bir düzen kursun, sonrasında bu ev satışa çıkcak diyebilirsin veya alıcıyı buldum anlaştım bizleri bekliyor diyerek kesinleştirebilirsin.

Muhtemelen evde kıyamet kopucak, varsın kopsun zorda mı kaldılar ? arabalarını satsınlar ozaman. Annen çokmu sıkıntıda ? Az yedirsin yanındakilere ( çocuklara değil lafım) çocuklar masum onlar yeğenlerin küçükler. Bence
Çok haklısın. Şuan hastalığını yeni atlattın ,lütfen sakın tekrar tekrar kendini aynı üzüntüye stresse sokma sadece yapacağını yap ve biraz mesafe koy. Bu sana iyi gelcektir kendine yep yeni ferah bir hayat kurarsın.. bu senin hakkın ve herşey senin emeğinle oluyor diğerleri de keyfini çıkarıyorsa kusura bakmasınlar. Evin delikanlısı sen değilsin. 3 çocuklu bir baba varsa evlatları için kendi çabalasın..

Anne de doğurmakla olmuyor adalet ister bu iş evlat ayrımı en nefret ettiğim şeylerden biridir. Sen sonuna kadar haklısın allah sana sağlıklı ömür bol bereket versin güç versin🍀 ben herşeyi en kısa sürede hall edeceğine eminim.

Sadece aklıma şu geldi. Öncesinde annenle başka bir yerde baş başa bu konuyu konuşup sonra mı kardeşine ve eşine söylesen? Belki onlar hayatından çıkar düzen kurarlar ama annenle belki beraber yaşamak istersin? Kötü de olsa anne tabi ki ama annen seni dinledikten sonra hak verirse belki böyle bişey yaparsın..
 
Öncelikle aşırı güçlü bir kadınsın, o p*is hastalığı yenmişsin allah bidaha göstermesin hiç kimseye yaşatmasın gelmiş geçmiş olsun.. Herşeyin başı sağlık❤️

seni okadar iyi anlıyorum ki benim annemde erkeklik egemenliği taşıyan ve manipüle etmesini seven bir kadın. Kontrolcü bir anne olunca çok zor oluyor. Evi satma kararı almışsın hakkındır. Bence kardeşini anneni de bir araya topla konuşma yap ben bu şekilde yaşamak istemediğime karar verdim de. Emeklerim gözünüze görünmüyor, yaptıklarımın karşılığını verdiğim değerin emeğin karşılığını hiç bir zaman alamadım. Bu yüzden evi satmadan önce herkes kendine bir düzen kursun, sonrasında bu ev satışa çıkcak diyebilirsin veya alıcıyı buldum anlaştım bizleri bekliyor diyerek kesinleştirebilirsin.

Muhtemelen evde kıyamet kopucak, varsın kopsun zorda mı kaldılar ? arabalarını satsınlar ozaman. Annen çokmu sıkıntıda ? Az yedirsin yanındakilere ( çocuklara değil lafım) çocuklar masum onlar yeğenlerin küçükler. Bence
Çok haklısın. Şuan hastalığını yeni atlattın ,lütfen sakın tekrar tekrar kendini aynı üzüntüye stresse sokma sadece yapacağını yap ve biraz mesafe koy. Bu sana iyi gelcektir kendine yep yeni ferah bir hayat kurarsın.. bu senin hakkın ve herşey senin emeğinle oluyor diğerleri de keyfini çıkarıyorsa kusura bakmasınlar. Evin delikanlısı sen değilsin. 3 çocuklu bir baba varsa evlatları için kendi çabalasın..

Anne de doğurmakla olmuyor adalet ister bu iş evlat ayrımı en nefret ettiğim şeylerden biridir. Sen sonuna kadar haklısın allah sana sağlıklı ömür bol bereket versin güç versin🍀 ben herşeyi en kısa sürede hall edeceğine eminim.

Sadece aklıma şu geldi. Öncesinde annenle başka bir yerde baş başa bu konuyu konuşup sonra mı kardeşine ve eşine söylesen? Belki onlar hayatından çıkar düzen kurarlar ama annenle belki beraber yaşamak istersin? Kötü de olsa anne tabi ki ama annen seni dinledikten sonra hak verirse belki böyle bişey yaparsın..
Annemin degisecegini inanın hiç düşünmüyorum .dün bunları söyledim bugünde tartıştık..şu an hepsi bana küs 🙂 beni dusman bellediler hemen..çayı bile kendine kadar yapmış düşünün 🙂 hiç sesimi çıkarmıyorum girdim odama kitap okuyorum bende..özür dileyen eğim ya da vazgeçtim falan diyeceğim sanıyorlar herhalde..bitti o is..bayrambir bitsin hemen satışa koyuyorum evi.
 
Annemin degisecegini inanın hiç düşünmüyorum .dün bunları söyledim bugünde tartıştık..şu an hepsi bana küs 🙂 beni dusman bellediler hemen..çayı bile kendine kadar yapmış düşünün 🙂 hiç sesimi çıkarmıyorum girdim odama kitap okuyorum bende..özür dileyen eğim ya da vazgeçtim falan diyeceğim sanıyorlar herhalde..bitti o is..bayrambir bitsin hemen satışa koyuyorum evi.
tövbe tövbee söylicek kelime bulamadım yazıklar olsun ozaman hepsine. Kardeşin ne diyor bu duruma?
 
Zaten şimdiden hakaretler,hakkını helal etmemeler keşke olmasaydın gibi sözler söyledi..onları dışarı atiyormusum hainmisim ben.saman altından su yürütmüşum.fesatlaniyormusum kardeşimi kiskaniyormusum. Benim evimemi kalmışlar...sabah devaminida dinlerim muhtemelen .😔 Bütün rahatlari bozulacak çünkü böyle olunca..bu hayatta ailemde olsa kimseye iyilik yapmaya almışsın..herkes kendini düşünüyormuş meğer ben hariç😞 bunu yüreğim kabullenmek istemesede, siz güzel insanların yorumlarını okuyunca, ne kadar değersizlestiğimi gördüm😔
Evet sizin evinize kaldılar. O kadar yıldır oturuyolar bari faturaları öder insan. Kusura bakmayın ama kardeşinizi öyle yapan anneniz ve babanız. Benim annemde sizin anneniz gibi sayılır ama ben sessiz kalmıyorum. Zaten hastalık atlatmışsınız çok geçmiş olsun. Belki de ölse de ev bize kalsa diye bekliyorlardı(böyle dediğim içinde özür dilerim sizden) Bizi doğurduğu için kimseye minnet duymak zorunda değiliz. Evlat hakkı denen de birşey var.
 
Annemin degisecegini inanın hiç düşünmüyorum .dün bunları söyledim bugünde tartıştık..şu an hepsi bana küs 🙂 beni dusman bellediler hemen..çayı bile kendine kadar yapmış düşünün 🙂 hiç sesimi çıkarmıyorum girdim odama kitap okuyorum bende..özür dileyen eğim ya da vazgeçtim falan diyeceğim sanıyorlar herhalde..bitti o is..bayrambir bitsin hemen satışa koyuyorum evi.
yarın iyi haberlerinizi bekliyoruz
 
Hiç korkmayın hayatınıza bakın annenizi atmak değil ki bu zaten yeterince yapmamaniz gerekeni bile yapıp kardeşinizin cekirdek ailesine bile çatı olmuşsunuz.
Çekin bakalım altlarından o sandalyeyi napacaklar görelim 3 çocuk yapmışlar birde babalarının evi sanki rahatlığa bak.
Yarın anlaşın bir emlakçıyla yapıştırsın satılık ilanını baksinlar başlarinin çaresine.
Sizde kendi hayatınıza bakın evinizi alıp yiyin için gezin hayatı yaşayın 🌺
 
6 senedir yalnız yaşıyorum. 20 Li yaşta başladım yalnız yaşamaya 37 yaşında inanın korkulacak bir şey değil. O kadar rahat edeceksiniz ki hem evdeki huzurunuzu hem de kendinize saygıyı korumuş olacaksınız başka bi evde emin olun. Vazgeçmeyin. Bol şans diliyorum
 
Evi satın ailenizle aranız bozulur ama kafanız rahat eder hiç değilse tek başınıza keyfinize bakın evinize konmasınlar dikkat edin
 
tövbe tövbee söylicek kelime bulamadım yazıklar olsun ozaman hepsine. Kardeşin ne diyor bu duruma?
Haklarını helal etmiyorlarmis. Bundan sonra beni tanımıyorlar mis😏
 
Haklarını helal etmiyorlarmis. Bundan sonra beni tanımıyorlar mis😏
Ne hakları varmış üstünde hey allahım ... ay hiç polemiğe girmemek enn iyisi satsın arabasını baksın başının çaresine. 🙂 tez vakitte dediğini yaparsın da rahat edersin.
 
İyiliğin enayilik sayıldığı devirdeyiz. Kararınız mukemmel. Evi satın lutfen vazgeçmeyin. 1+1 ev alın geri kalan parayı da bankaya atın iş bulana kadar faizi bile yeter size. Anne de atılır baba da satılır valla kusura bakmasınlar doğmayı kimse kendi iradesiyle istemiyor. Doğurduğuna da maddi manevi yeteceksin. Maddi olarak yetmeyi geçtim manevi olarak öksüz bırakmayacaksın evladını. Beceremeyen ana baba olmasın kardeşim. Olan da ya doğurduğunu geri sokacak ya da beceremiyorum demeyecek.

Kardeşlik olgusunu rezil rüsva eden kardeşiniz de Allaha havale. Elbet bulur bi gun ettiklerini.

Mis gibi de yalnız yaşarsınız. Kadın olduğunuz icin hem de. Kadin olmanıza rağmen degil yani.
Bir kadının yapamayacağı hiçbir sey yok. Bu süreçte Allah size guc kuvvet versin yürek ferahlığı ve kararlılık versin.
Lütfen bize de yazin arada bir olur mu?

Tüm gücümü, sevgilerimi gönderiyorum güzel kız kardeşim :KK200: :KK19:
 
Son düzenleme:
Söylenecek her şeyi sevgili kız kardeşlerim söylemişler ben sadece size kocaman sarıldığımı ve çok güçlü olduğunuzu söylemeye geldim. 🫂🫂 Güzel haberlerinizi bekliyor olacağım 🌸💐
 
Haklarını helal etmiyorlarmis. Bundan sonra beni tanımıyorlar mis😏
E peki sizin hakkınız ne olacakmış ?
Bazı kişiler iki ev al birini kiraya ver vs demiş ama bence onlar o eve de çökmenin bi yolunu bulurlar.
Başka bi yatırım planı yapın derim ben.
Annenizle de yaşamayın artık.
 
Annemin degisecegini inanın hiç düşünmüyorum .dün bunları söyledim bugünde tartıştık..şu an hepsi bana küs 🙂 beni dusman bellediler hemen..çayı bile kendine kadar yapmış düşünün 🙂 hiç sesimi çıkarmıyorum girdim odama kitap okuyorum bende..özür dileyen eğim ya da vazgeçtim falan diyeceğim sanıyorlar herhalde..bitti o is..bayrambir bitsin hemen satışa koyuyorum evi.

Merhaba.
Öncelikle çok çok geçmiş olsun.
Bu insanlar asla sizden değerli değil, siz ciddi bir hastalıkla mücadele ederken bile yanınızda olmayan bir anne ve kardeş şimdi küsse, konuşmasa ne olur ? Asıl vicdansızlığı sizi en zor zamanınızda yalnız bırakarak yapmışlar. Kalpleri kötülükleri ile kararmış bu insanların yanında kalıp kendinize eziyet etmeyin.
Evinizi en kısa sürede satıp kendinize çok güzel bir hayat kurun. İnanın sizin kendi başınıza yaşamanız size o kadar iyi gelecek ki. Yalnız geçireceğiniz en zor gününüz bile o evdeki günlerden kat be kat daha iyi olacaktır.
Bi tanecik hayatımız var lütfen bu hayatı da onlara feda etmeyin. İnanın gün gelip yaşlandığınızda anneniz ve kardeşiniz yine dönüp "evini satsaydın, kendi hayatını kursaydın, yalnız yaşasaydın, biz mi engel olduk " diyecekler.
Güzel haberlerinizi bekliyorum buraya. 🩷
 
E peki sizin hakkınız ne olacakmış ?
Bazı kişiler iki ev al birini kiraya ver vs demiş ama bence onlar o eve de çökmenin bi yolunu bulurlar.
Başka bi yatırım planı yapın derim ben.
Annenizle de yaşamayın artık.
Iki ev aldığını soylemeyecek ki. Kalan parayi naptin diye sıkıştırılarsa da yatirim yaptim, fon aldim vs der.
 
Beni ilk yapacağım faturaları ödemeyi kesmek olur. Evimde senelerce oturup utanmadan bir de faturanın yarısını bana ödeten kardeşe ve onu makul gören anneme hiç acımam kimse kusura bakmasın. Siz gep anne hakkı falana giriyorsunuz ama kendi vücudunuzun da sizde hakkı var. Her şeyden önce ona iyi bakmakla yükümlüsünüz. Sizi böyle yiyip bitiren insanlara karşı bu kadar pasif olmayın lütfen. Yanımda böyle bencil insanlar olacağına yalnız kalırım daha iyi.
 
Erkek çocuk aileleri oğlunu şehzade sanıyor. Bu anormal durumun içinde kaldığınız için çok üzüldüm. Bu durumdan çıkmanız için iki yol var;
Mülk sahibi olarak evi satıp 1+1 alacak gerisi ile bir araba alacaksınız onlar da anneniz ile kiraya çıkacak
Evlenip evi satıp başka ev alarak evden ayrılacaksiniz. Yeni ev sahibine onlar kira verecek.
 
Pasa erkek kardese bak sen faturalari da bolusuyormus utanmaz. Ablacim evinde kaliyoruz coluk cocuk senin sayende 11 yildir kira vermiyoruz sen 1 kisisin ne faturasi ne bolusmesi demiyorda. Ben olsam cikmazlarsa evimi zaptettiler diyip polise giderim.
 
Back
X