Çok yorgunum

rory

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2008
42
0
Büyümek için, çalışabilmek için, okuyabilmek için, evlenebilmek için, anne olabilmek için, iyi bir anne olabilmek için, iyi bir eş ve iyi bir evlat olabilmek için, iyi bir gelin olabilmek için, bana kötülük yapan herkesi affedip gülebilmek için, sabırlı olmak için, yalnızlığa alışabilmek için hepsi için kendimi hiçe sayıp ( belkide herkes gibi ) mücadele ettim. Hepsi için ayrı ayrı uğraştım. Hiç biri kolay olmadı. Mesela 13 yaşında çalışmaya başladım hemde okudum. Mesela 6 sene evlenmek için eşimin ailesiyle uğraştım. Mesela bebeğimin içimde büyümediğini ultrasonda seyredip onu kaybettim.
Şimdi herşeyim var tabi yalnızlığımda ama ona da alıştım.
Ama ben o kadar yorgunumki şuan sadece yaptığım gün doldurmak. Şükredip isyan etmesemde keyfide yok hiç bir şeyin.
Ve bunları anlattığımda beni anlayacak da yok malesef.
 

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
canım her nekadar seni anlayamayacagımı dusunuyorsanda bir iki sey soylemek ısterım hayatta yasadıgımız hersey bi sınama ve sende bunu yasıyorsun ne güzel bak şükrediyorsun yaşadığın herseyın karsılıgını bıgun mutlaka alıcaksın bu azminin karşılıgını egerki bu dünyada alamazsan bilki öbür dünyada sabrının mükafatını göreceksin lüften umudunu ve duanı eksik etme ve şükretmeye devam et bence çok azimlisin bu kadar seyı basramak ıcın ugrasmıssın ve daha nelerı basarabılırsın
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1321 gün geçti.

rory

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2008
42
0
Desteğin için teşekkürler. Ben hiç bir zaman oh diyemeyen tiplerdenim. Her zaman kötü bir şey bekler beni. Şuan bile eşim hastanede. O biter başka şey başlar. Ama şu yönden şanslıyım. Güçlü ve dayanıklı bir yapım var. Ne kadar güçlü olsamda başı sıkışan kapımı çalsada ben artık gerçekten yorgunum. Yine direnicem tabiki ama nasıl? Onu bulmaya çalışıyorum sadece.
 

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
bak neguzel kendın soyluyorsun güçlü bi yapım var diye ben varya o kadar güçsüz bi insanımki en ufak birşeyde çökerim ve eşim bu huyumdan nefret eder bende senın gıbydım bı zamanlr ama artık umrumda bıle degıl hısbırsey benden kıymetlı bişey yok elımdekı herseyle mutlu olmaya calsıyorum sende oyle yap
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1321 gün geçti.

rory

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2008
42
0
Evet haklısın ama ben ne zaman bu dediğini yapmaya niyetlensem kötü bir telefon veya haber alırım. Zaten iflas etmemin de sebebi bu sanırım. Ne zaman bugün çok güzel geçecek desem o gün unutamayacağım günler arasına girer. Ben boşanmış bir ailenin çocuğuyum 28 yaşında ablamı buldum. 15 yıldır babamla görüşmüyorum. Ve biliyormusun bence insan yaşlandıkça ciddi anlamda duygusallaşıyor. Bu yaşıma kadar umrumda olmayan şeyler şimdi bana dert olarak geri dönüyor. Ve de belkide bu kadar dolmamın sebebi. Bunları paylaşamıyor olmak. Benim her zaman her şey normalmiş gibi bir ses tonum vardır. Ve insanların karşısında en yakınımda olsa ağlayamamak gibi bir sorunum. Bu yüzden belkide artık tükendiğimi hissediyorum.
ılgin için ayrıca teşekkürler.
 

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
yok yok bence sen tükenecek en son kişilerden birisin bak bu kadar cok sey yasamıssın ve hala dimdik ayaktasın herkes senın kadar güçlü olmayabılıyor canım demekki cok güçlüsün sakın kendini kötü düşünceler arasında bırakma eger suan mutlu olamıyorsan bununda sebebı vardır dünya sınama dünyası Rabbim kimi neyse nasıl sınıyorsa vardır bi hikmeti sen yinede olumlu seyler düşün ve içinden ne geliyorsa onu haykır ve mutlaka biriyle paylaş gerçekten acılar paylaştıkca azalıyor ınan bana ve lütfen umudunu kaybetme
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1321 gün geçti.

rory

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Ağustos 2008
42
0
Sen gerçekten iyi birisin biliyomusun. En yakınlarımın bile beni böyle teselli ettiğini söyleyemem. Sınavımın farkındayım. Zaten bu yaşadıklarımın bir sınav olduğunu bilmek bile beni rahatlatıyor. Aslında bunu farketmemide sen sağladın diyebilirim. Gerçekten çok teşekkür ederim. Beni gerçekten motive etti bu sözlerin.
Umarım bundan sonra ben de dahil herkesin kabusları sona erer. Omuzlarımızda ki yükleri taşımak için daha güçlü oluruz ( ki sanmıyorum).
Bu arada hayırlı ramazanlar dilerim sana.
 

sweet33

Allah'ın izniyle kavuştuk oğlumuza :)
Kayıtlı Üye
13 Şubat 2009
1.261
18
canım bak sende iyi biri olmasan bu kadar zorluga katlanıp göğüs germezdin inan bana sen biçok insandan daha iyisin hayatı göğüsleyip dimdik ayakta durmuş ve hep şükretmişsin ve suan bi sınavda oldugunun farkındasın Rabbim inşallah en kısa zamanda bütün sorunlarına bi çare verir ve vereceği çare senin için en hayırlısı olur.Rabbim senin durumunda olan ve bazen gücünün bittiğini düşünen herkese güç versin Rabbim yardımcın olsun Bende sana hayırlı ramazanlar diliyorum umarım sıkıntılarının bittiği bi ay olur kendine çok iyi bak yardıma ihtiyacın olursa veya konusmak istersen özelden de yazabilirsin bende burdan takip edicem zaten :teselli:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1321 gün geçti.