🦌

Canım ya Selin de öyle. Ağlıyor inliyor bazen dalıyor kendi kendine ağlayıp bazen alıyorum mecburen . Diş geliyor sanırım zaten beyaz beyaz damakları
 
Efendim canım
Sayfayı ziyaret edenleri mi sayıyorsun
Çoğu zaman okumaya çalışıyorum ama pek yazamıyorum
Ha ha ha
Ben olayı tamamen yanlış anlamışım
Yeni sayfan hayırlı olsun canım
 
Ebru mebru bilmem ben öyle duydum kıçıma zor geldi demiyorum da

Yok artık yaaa o neymiş öyle . Burda da 10 kişilik sordum ben @1917pinkterest pastası gibi şeker hamurundan 10 kişilik 150 TL civarı .
Cok iyi valla ne diyim alin yaptirin kizlar
 
Bende resimli düşündüm ama yusra kesin kiskanir o yuzden vazgectim
 
Ben bunu begenmistim. Hemde uygundu 55 tl. İki tane alicaktim herkes bol bol yesin diye. Şimdi yarin annemin doğumgünü. Onun icin netten siparis vericem. Begenirsek dogumgunu icinde siparis veririm
 

Eklentiler

  • Screenshot_20210131-025821.webp
    23,2 KB · Görüntüleme: 44
Canım ya Selin de öyle. Ağlıyor inliyor bazen dalıyor kendi kendine ağlayıp bazen alıyorum mecburen . Diş geliyor sanırım zaten beyaz beyaz damakları
Kuzum bizim 8.de patladı önden ama arka azılar diyince doktor dedim ben de o yüzden muhtemelen, bir an evvel hepimizin kızanları çıkarıversin inci gibi dişleri
 
O zamanda esleme haksızlık gibi geliyor. Magnet yaptircaktim ikisinin resminden onuda burda yapan yer yok nettende yetismezse diye kaldi
Magnet yaptırıyorum ben daha doğrusu abimin eşi bu işi yapıyor o yapacak Atarım gelince size de
 
Kuzum bizim 8.de patladı önden ama arka azılar diyince doktor dedim ben de o yüzden muhtemelen, bir an evvel hepimizin kızanları çıkarıversin inci gibi dişleri
Senle konuştuktan sonra baktım da beyaz beyaz olmuş patlamış nerdeyse heralde o sıkıntı yapıyor kuzum ya . Ağrı kesici vereyim akşam uyutmasan bari . Eli hep ağzında zaten . Allahtan ateş falan yapmıyor bize diş
 
`