- Konu Sahibi BULUTOLSAM
- #101
aynı dediğin gibi oluyor bugdaytanesi kesinlikle ya yalnız olacaksın ya da tanımadıgın ya da az tanıdıgın kişiler olacak
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
benim için şu an kendime dert ettiğim şey bu. ayrıca neyi nereye açacağımıda sana sormam gerekmiyor heralde.bu konu seni ilgilendirmiyorsa yorum yapmazsın. kendileride benim gibi düşenenlerin paylaşımda bulunduğu bi yer burası.yani derdim var bölümüne böyle bir konu açmaya utanmıyormusun.insanlar nelerle uğraşıyor sen şımarıklık yapıyorsun ayıp yaniii
günaydın kızlar hihoyyyt
bu sabah işe arabayla geldim. önce eşimi bıraktım arkasından işyerime geldim.
bu seviyeye gelmemde sizin payınız büyük gerçekten. çok cesaretlendirdiniz beni ve herkesin bu yollardan geçtiğine inandırdınız. hepinize çok teşekkür ederim gerçekten. inşallah büyük sorunlar yaşamadan kazasız belasız bu şekilde kullanmaya devam ederim.![]()
cok sevındım canım.hadı hayırlısı bakalım..artık kaptın ısı..bır daha bırakamayacaksın:)