Dik duruş korsesi kullanan var mı ?

_CandaS_

Çok şükür seni bana verene ...
Kayıtlı Üye
29 Mart 2010
6.100
72
Merhaba arkadaşlar,bu korsesiyi kullanan var mı ? Gerçekten az da olsa işe yarıyor mu ? Sırtlar dikleşiyor mu ?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2059 gün geçti.

BenToprak

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
21 Haziran 2007
2.879
78
Bende merak ediyorum,çocuğum için.Kullanan veya çevresinde kullananlar yazarsa sevinirim.
 
Son düzenleme:

_CandaS_

Çok şükür seni bana verene ...
Kayıtlı Üye
29 Mart 2010
6.100
72
Bilen yok galiba,ben de merak ediyorum bu konuyu doğrusu:KK8:

Bende merak ediyorum,çocuğum için.Kullanan veya çevresinde kullananlar yazarsa sevinirim.



arkadaşlar ben aldım kullanmaya başladım, evet dik durman gerektiğini hatırlıyorsun, eğildiğin zman seni rahatsız ediyor korse.mucizeler yaratmasada far ediyor yani.yalnız bende şöyle bir durum oluştu, onu taktığımda yorulursam yada koşarsam hemen nefesim kesiliyor.çünkü göğsün altını sıkıyor biraz ki bana dar olmadı bile.bir süre kullanmayı bırakmıştım bugün yeniden taktım.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2059 gün geçti.

Bslove

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
14 Mart 2012
57
1
Ben de kullanmistim faydasi oluyo kesinlikle ama uzun sure takabilmek lazim.
Ben bi sure sonra biraktim.
Suan sporla sirtimi guclendiriyorum onun da faydasi cok oluyo
 

Firidev

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
4 Şubat 2012
472
127
Ben de kullanıyorum.. Uzun süre masa başında çalışınca hep sırtım ağrır.Bunu takınca aşırı dik hissetmesem de kendimi ağrı olmuyor etkiliyor demek ki diye düşünüyorum :)
 

Babydustt

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2012
1.107
414
Ben kullandım abimde kullandı fakat pek bir yararını göremedik ben kendimi sporla düzelttim fakat abimde hala duruş bozukluğu var. Ama sizi yanıltmak istemem pek düzgün kullandığı söylenemez :KK31:
 

Sda01

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
21 Şubat 2011
622
3
Bende kullandim
Eskisi gibi durdugunda rahatsiz ediyor isteristemezdik duruyorsun
Omuzlari falan cekiyorgeriye
Basit duzenek kalin bir kurdeleyle bile yapilabilir