Aynı yaştayız, tahminen aynı zamanlarda evlenmişiz ama konularına bir göz attım birazını okuyabildim.. Senin adına çok ama çok üzüldüm.. Bu yaşadıkların çok ağır ve çok acı..
Maalesef insan denemeyecek kadar aşağılık biri var hayatında... Çocuk yapmayı bırak bir an önce bu haysiyetsizden kurtulmaya bak.. Sen bu kadar değersiz misin? Hayatımızın baharı denecek yaştayız.. Aşk, sevgi, evlilik vb bu değil...
Lütfen gücünü topla ve en kısa zamanda ailenin yanı olur kadın sığınma evi vb olur kaç kurtar bu hayattan kendini.. Kendine daha fazla eziyet etme lütfen... İşe gir, paranı kazan, güzel bir eğitim almaya çalış, hayatını yaşa.. Bu dünyaya bir kere geldik nolur bu şiddeti kendine uygulatma.. Biliyorum kurtulman biraz zor olacak ama bunu yapmalısın.. Kelebek olabilmek için tırtılın kozasını yırtması gerektiği gibi senin de kozanı yırtman lazım..