• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düğünüme az kaldı ve kafam karışık

Gezmeye gelince benden daha sosyal bir yapısı var. Ama yalnız gezmemiz pek olmuyor. Hep arkadaşları veya akrabaları oluyor nişan zamanindan sonra ilk bu konu için tartismistik aylarca her yaptığımız şeyde kuzenleri, arkadaşları, annesi babası vs vs oluyordu. Yani biz iki laf etmiyordum yine o konuda uyardım sert bir şekilde hatta o zamanda nişanı atacaktım çünkü 24 saat yan yana olsak bile iki kelam etmiyorduk. İnsanlar gidince telefonuyla ya da PlayStation ile vakit geçiriyordu. O konuda bana sorarak hareket etmeyi 6-7 ayda kavga çıka çıka oturttu. Ama hala çok bir farklilik yok bu sefer tanıdıklarını o kadar dahil etmiyor ama yine bizim düzen aynı. Evde koliler yigiliyken arkadaşlarım gelecek oyun oynayacağız dedi ben gittim yine haftasonu hasta hasta o işleri yaptim
Bacım evlenme, evlenirsen senin için mutsuz bir evlilik olacağı o kadar açık ki.. Bakma bu adamın 31 yaşında olduğuna, hiç olgunlaşamamış ki. Yaş geldi artık evleneyim, bu kadın zaten benim yerime her şeyi düşünüyor, hallediyor kafasında. Hadi sorumluluk almamasını, tembelliğini ve üşengeçliğini de geçtim. Siz daha baş başa keyifli zaman geçiremiyorsunuz ki. Adam sizinle baş başa vakit geçirmek istemiyor. Bu da arada sevginin bittiğini, ilişkinin alışkanlığa döndüğünü gösterir. Siz bu evliliği tek başınıza yürütüp, sevgi ilgi görmeden yaşayabilecek misiniz?
Şu mesajınızı okuyunca durumun ilk bahsettiğiniz sorumluluklarını yerine getirmemesinden daha ciddi olduğunu düşündüm ben. Kaldı ki ilk mesajınızdaki sorunlar bile başlı başına büyük şeyler. Evlenince ve çocuk olunca katlanarak büyüyecek.
 
Nişan fragmandır. Şimdiden böyleyse evlenince daha kötü olur. İçinizdeki sesi dinleyin.
 
😁 Erkekler aynı kapta yer ve çöpünü de aynı kaba koyar. Bu kadar stres yapma. Bu olmazsa başkası da aynısını yapacak. Malesef bir müddet bana yardım eder misin? Sana ihtiyacım var, seninle birlikte başarmak daha kolay demeye devam edeceksin sonra otomatiğe bağlıyor kendi. Senden çekiniyor ve komutu kendi alıyor. Mesela ben diyordum ben dışarı çıkıyorum sen bu odayı süpürürsen sevinirim hatta elin değmişken diğer odaları da diyordum ve geldiğimde süpürmüş oluyordu bekarken sigara külünü halıya atan insan. Eğer evleneceksen bu adamı bir müddet kukla gibi yöneteceksin. Herşeyi sen üstlenirsen 1 yıl sonra çok ağlarsın
Sigara külünü halıya atan insanla bir genelleme yapmayın bence herkesin standartları bu kadar düşük değil.
 
Gezmeye gelince benden daha sosyal bir yapısı var. Ama yalnız gezmemiz pek olmuyor. Hep arkadaşları veya akrabaları oluyor nişan zamanindan sonra ilk bu konu için tartismistik aylarca her yaptığımız şeyde kuzenleri, arkadaşları, annesi babası vs vs oluyordu. Yani biz iki laf etmiyordum yine o konuda uyardım sert bir şekilde hatta o zamanda nişanı atacaktım çünkü 24 saat yan yana olsak bile iki kelam etmiyorduk. İnsanlar gidince telefonuyla ya da PlayStation ile vakit geçiriyordu. O konuda bana sorarak hareket etmeyi 6-7 ayda kavga çıka çıka oturttu. Ama hala çok bir farklilik yok bu sefer tanıdıklarını o kadar dahil etmiyor ama yine bizim düzen aynı. Evde koliler yigiliyken arkadaşlarım gelecek oyun oynayacağız dedi ben gittim yine haftasonu hasta hasta o işleri yaptim. Ağrıma giden dinlenmesi çevresi olması felan değil. İnsan hayatı ortak paylaşmak istiyor
Onceligi su sekilde o zaman; akrabalar>arkadaslar>playstation>siz. Sizinle degil baska insanlarla disarda gezip vakit gecirmeyi tercih ediyor. Size ayiracak ozel bir vakti yok, sizinle daha cok evlenmek icin evleniyor gibi geldi bana. Bir duzenim olsun, adi evlendi olsun, cinsellik olsun, onune de sicak yemegi gelsin.
Siz hayati paylasacak birini ariyorsunuz, her seyi birlikte halledelim istiyorsunuz ancak o annesinin bir ust surumune gecmek istiyor uzgunum.
Ne yapmak istiyorsunuz bu noktada? Evlenecek misiniz hala?
 
Merhabalar yaklaşık 2 yıla yaklaşan bir ilişkim var 1 yıldır nişanlıyız. İlk baştan beri ciddi düşünerek görüşüyor gibi olduk. İki ay sevgili olduğumuzda evlenmek istediğimize emin olmustuk. Yaklaşık 1 yıl aramızda hiç tartisma vs olmadı hatta ben sürekli hiç kavga etmiyoruz farkında mısın diye espri yapıyordum. Evlenmeye karar verdik aileler tanıştı ne olduysa o zamandan sonra bizim aramizda hep tartışmalar başladı. Nişanlımi seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eften puften her şeye günde birkaç kez tartışıyoruz. O aşırı rahat biri ben daha planlı programlı bir insanım. 28 yaşındayım ve 7 yıldır çalıştığım için ailemden ayrı hayatını idame ettiriyorum. Yalnız yaşıyorum. Nişanlım 31 yaşında hiç ailesinden ayrı yaşamamış. Yani yediği yemeğin tabağını bile masada bırakıp kalkıyor ikimizde çalışıyoruz şunu yaparız bunu yaparız diyor ama her şey niyette. Şu an evlilik sürecinde inanılmaz yoruldum. Evimizi temizliyorum, sen çok takıyorsun. Düğünde çalacak şarkıları seçeyim diyorum ne olacak düşünme stres yapma abartma diyor. Ayakkabı seçiyorum ne farkeder kafana takma birini al yapıyor. Yani ben heves ediyorum aslında ama onun için hiçbir şeye uğraşmaya gerek yok gibi o otursun bilgisayar oyunu oynasın yeter düğündur evdir bir şekilde olur kafasinda. Bu sorunumu ona açtığımda ben senin yorulmani istemiyorum evlenmek önemli olan başka şeyler değil diyor. Ama bence mesele bunlar değil. Uzun süredir maddi manevi bir sürü zorluk atlatiyoruz ama karsimdaki 31 yaşındaki erkeğe oyun oynamayi bırak da valizleri toplayalım demek zorunda kalıyorum. Lafa gelince seni düşünüyorum dese de bana öyle gelmiyor. Bugun yine tartıştık, kına gecesi için ailesi pahalı bir müzisyen ayarlamış bende bunun içime sinmedigini söyledim. Çünkü ailesi ıvır zıvır istemediğim bir sürü masrafa giriyorlar ve sanırım düğün sonrası borçları ödeyemeyince altınları istemenin yolunu yapıyorlar gibi. Kına mekanini kendi ailem tuttu onlar da müzik olayını biz ayarlariz demişlerdi. Ama işte öğrendim ki mekanın ücretiyle aynı. Bende bugün gidip bir organizasyon şirketiyle görüştüm daha düşük bir fiyat teklifi aldım. Kayınvalidemi aradım onları iptal edelim ben daha uygununu buldum dedim. Buraya kadar sorun yok. Nişanlımla konuştum bana rahata erdin mi şeklinde bir tepki verdi. Neden bu şekilde yaklasiyorsun yapınca da sen haklısın doğru ben hiç haklı olamam dedi. Soğuk yaptı, iyi kapatıyorum deyince de tamam dedi kapattık. Ben yine iletişim kurmaya meyilli bir insanım tekrar yazdım kirildigimi söyledim. Her şeye takildigimi, sürekli kafama bir şeyleri takip laf dinlemedigimi söyledi. Artık basit konular gibi gelse de çok bunaldigimi hissediyorum. Haftaici çalışıp haftasonu evimizi kurmaya çalışıyorum. Örneğin o an perdeleri ascak oluyorum bana takma uğraşma haftaici annem gelir siler takar diyor. Odayı süpürecek oluyorum uğraşma su an ona vakit yok sonra yapılır diyor. Düğün salonuna gidip müzikleri konuşalım soralım diyorum abartiyorsun çalarlar onlar düşünme diyor. En son yine İmam nikahı konusunda bile tartıştık. Nikah ve düğüne iki hafta kaldı bende İmam nikahını ne zaman yapacağız dedim iki üç sefer daha sormuştum. Ona da aynısını söyledi. Neymiş bu kadar sorunun içinde en az düşündüğü şey İmam nikahiymis 10 dakikalık işmiş. Bende ona İmam nikahınin benim için en az düşünülecek değil en önemli şeylerden biri olduğunu söyledim. Hallederiz şimdi o kadar şeyin içinde kafanı ona yorma dedi yine. Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum. Ne düşünsem burnumdan geliyor gibi. Kendi evini nişanlım yorulma etme hallederiz demesin diye acele acele kaçak gocek topladım. Bir de bana sürekli titizlik hastasi gibi muamele yaptığını hissediyorum. İnsanların ayakkabıyla girdiği eve halı koymadan yerleri silmek istemem bile onun için aşırı geliyor. İnşaat tozunda gezilen kir içindeki terlikleri yıkayacagim diye bana takıntılıymis gibi guluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık. Yanlış bir tercih yapmaktan korkuyorum. Bunlar 1 yıldır sürekli oluyor ve ben bu kişiyle bir çocuk sahibi olunca nasıl yaşayacağım kestiremiyorum. Herkes düğün stresidir diyor ama nisandan önce başladı bu durumlar. Ne yapsam elim kolum bağlanacak gibi hissediyorum, yardım etmediği gibi tüm yorgunlugum da önemsiz.
Konunuzu tamamen okumadım çünkü oyun oynadığı kısmı bana yetti. Benden size bir dost tavsiyesi, oyun bilgisayar telefon bağımlılığı varsa yol yakınken uzaklaşın. Benim eşim nişanlılık sürecinde bana bu bağımlılığından bahsetmedi hiç, çaktırmadıda, görücü usulü ve uzak mesafedeydik. Balayında adam elinde telefon kös kös oturdu, başımdan aşağı kaynar sular döküldü. 4 senedir evliyiz ve sanki o çocuk ben anne sürekli telefonu bırak demem gerekiyor. Başta bilseydim evlenmezdim.
 
konu sahibi müsait zamanınızda bakmak isterseniz buraya bir yazı bırakıyorum

Evet biliyorum ilgili bir alanda lisans mezunuyum. Sosyal bilimlerden biri diyeyim. Ama bunları nişanlıma söyleyince ne alaka kadınlar her şeye bir kulp takıyorlar der :)
 
Onceligi su sekilde o zaman; akrabalar>arkadaslar>playstation>siz. Sizinle degil baska insanlarla disarda gezip vakit gecirmeyi tercih ediyor. Size ayiracak ozel bir vakti yok, sizinle daha cok evlenmek icin evleniyor gibi geldi bana. Bir duzenim olsun, adi evlendi olsun, cinsellik olsun, onune de sicak yemegi gelsin.
Siz hayati paylasacak birini ariyorsunuz, her seyi birlikte halledelim istiyorsunuz ancak o annesinin bir ust surumune gecmek istiyor uzgunum.
Ne yapmak istiyorsunuz bu noktada? Evlenecek misiniz hala?
Hiçbir fikrim yok ne evlenmeye ne evlenmemeye karar verebiliyorum zaman donmuş gibi.
 
Evet biliyorum ilgili bir alanda lisans mezunuyum. Sosyal bilimlerden biri diyeyim. Ama bunları nişanlıma söyleyince ne alaka kadınlar her şeye bir kulp takıyorlar der :)
onun dediğinin manipulasyon olduğunun da farkındasınız o zaman. siz yapılması gerekeni biliyorsunuz, her şey apaçık ortada
 
onun dediğinin manipulasyon olduğunun da farkındasınız o zaman. siz yapılması gerekeni biliyorsunuz, her şey apaçık ortada
Başka birine tavsiye verseydim burda hepinizin söylediklerinin aşağı yukarı benzerleri geçerdi aklımdan. Ama insan kendisine gelince donup kalıyormuş.
 
Benim için en büyük Red flag gamer erkekler.
Nefret ederim.
Oyun oynayan koca istemem. Saatlerce orada oturan adama ayar olurum ben.
Anasının evinden çıkmamış adam ne eline bi elektrik süpürgesi alır ne camasir makinesi çalıştırabilir. İyi düşünün.
 
Hoşgeldiniz 2 sene olunca aşktan kapalı göz açılmaya başlıyor tabiki zıt kutuplar çekmez iter birisi benim gibi ben öyleyim ortak ev işi düzen sever diğeri hallederiz oturur oyunumu oynarım hallederiz yazayım size ortada çoraplar yere atılmış kabanlar koltuk altındaki su bardakları birikmiş çöpler uzatmayayım tabloyu ruhum sıkıldı.Ya eve temizlikçi alacaksınız yada hem çalışıp hem iş yapacak hem içinize hem dışınıza atıp kavga edeceksiniz ayrıca öyle gazla rüyanızda iş yaptirirsiniz lütuf gibi bı salata doğrar bı bulaşık makinesine iki şey atar sonrada yorulur oturur onuda inanın fazla uzun süre yapmaz annesi ile yaşayan biri kendi evini kurmuş biri bu bile bı zıtlık annesi misiniz sevgilisimi ayrımı yapamadım hep derim bebek değil buyuteyim çocuk değil egiteyim insanlar kolay değişmez önce isteyecek efor sarfedecek alışkanlık edinecek ooooooi kısacası içinizden gelen o minnak bastırmaya çalıştığınız işaretler size diyorki son çıkış yada tünele gir gittigi yere kadar gidersin.
 
O kavgalar aynı evde 5 e katlanacak banyodan sakalını temizlemez ıslak havluyu olduğu yere bırakacak bu kadar dağınık olmayan az biraz intizam bilenbirileri de vardır her erkek elbet böyle değil böylede olabilir fakat evde yükü paylaşan bunu öyle yada böyle yani seve seve anlatabildim mi yapan birisi evla.Daha evlenmediniz iyi düşünün yorgun kadını sevgi dinlendirmez halden anlayan insan lazım sonrada üstüne teşekkür etmez ne bu suratın olur
 
Çalışan biriyim 19 yıllık öğretmenim.Babadan kalma miras var evim var dayalı döşeli.Ama iyi bile olsa sorumluluk sahibi bile olsa bir erkeğin sorumluluğu bana iyi gelmedi evliliği sevemedim ben.
İyi denk değilse mutlu değil dertli ediyorsa neyini seveceksiniz sizi siz kadar sevmiyor düşünmüyorsa neyini seveceksiniz ağzı zehir hareketleri Osman Onbaşı varmış gibi karşısında basitse neyini seveceksiniz idare et diye diye karısını baş idare memuru filanca hanım haline getirdiyse o evlilik kadının çilesi olduysa sonunda ölürken ben ne yaşadım yahu diye hayretle ve keşkeler le kadın göçüyorsa öte aleme ne gerek var . Alkış kapanış bitti .Evliliğin çoğu tanımı bilinen şekli yanlış kadın hizmetçi kadın idareci kadın gazlayici kadın toplayıcı kadın bakıcı kadın diplomat kadın burda bı durdum evet çoğu zaman gereksiz yahu bunlara karşılık ne alıyor kadın çocuk güvenlik aşk bunlarida almıyorsa fena kaziklanıyoruz bı yerde :)
 
Çok üşengeç, sorumsuz birisi. Her şeye de "boş ver takma uğraşma yorma kendini " diyor. Eğer evlenirseniz hem çocuk gibi olan bu herifle hem de ailesiyle uğraşacaksınız. Yemek hazırlayıp onu çağırdığınızda pcde saatlerce oyun oynuyor olacak. Dışarı çıkmak için plan yaptığınızda "biraz daha bekle 10-15 dakikaya oyun bitiyor" diyecek ama oyun oynamaya saatlerce devam edecek.
Kesinlikle katılıyorum siz evle ugrasirken ya da bir şeyler yaparken onu çocuk gibi hep cagiracaksiniz .O kişi de beni oyunundan nasıl kaldırırsın sen diye sizinle kavga edecek ,bence kaçarak uzaklaş.Benim konuma çok benziyor canim ben ayrıldım .Gerçekten boyle bir adamla mutlu olmazsin
 
Kim ne düşünür bilmem ama oyun oynayan erkek nedir ya ergen gibi evini kuracaksın hala oturmuş oyun oynuyor
Kesinlikle katılıyorum ,bağımlı oluyorlar .Öfkeli ,sinirli biri haline geliyorlar ,tek amaçları oyun oynamak oluyor .Gezdiginiz geziden ,yediğiniz yemekten tat alamazsinuz
 
şimdiden sinyalini vermiş imzayı attıktan sonra sorumsuzluğunun yanına bir de annem de annem ailem de ailem diye gezmeleri başlayacak
sen zekisin altınları isteyeceklerini öngörebiliyorsun o ise hem bunu göremiyor hem iki kişilik değil tek kişilik düşünüyor onun ailesi orası sen değilsin e o zaman evlenmenin manası ne?
 
Erkekler aynı kapta yer ve çöpünü de aynı kaba koyar. Bu kadar stres yapma. Bu olmazsa başkası da aynısını yapacak.
yooooo
senin kadar detaylı bilmeyebilir yol yordam gösterebilirsin çünkü biz küçüklükten beri hem itiliyoruz hem annemizden görüyoruz ama kendi arkanı temizlemek olgun ve düzgün insan dürtüsüdür
annesine temizlikte destek olan sofra kurup kaldıran erkekler var bu adam perde bile takmıyor ki klasik erkek işidir bu
zaten tek mesele temizlik de değil adam genel olarak kadını yalnız bırakıp kendine paşa muamelesi isteyen bir tip
 
Back
X