Merhabalar yaklaşık 2 yıla yaklaşan bir ilişkim var 1 yıldır nişanlıyız. İlk baştan beri ciddi düşünerek görüşüyor gibi olduk. İki ay sevgili olduğumuzda evlenmek istediğimize emin olmustuk. Yaklaşık 1 yıl aramızda hiç tartisma vs olmadı hatta ben sürekli hiç kavga etmiyoruz farkında mısın diye espri yapıyordum. Evlenmeye karar verdik aileler tanıştı ne olduysa o zamandan sonra bizim aramizda hep tartışmalar başladı. Nişanlımi seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eften puften her şeye günde birkaç kez tartışıyoruz. O aşırı rahat biri ben daha planlı programlı bir insanım. 28 yaşındayım ve 7 yıldır çalıştığım için ailemden ayrı hayatını idame ettiriyorum. Yalnız yaşıyorum. Nişanlım 31 yaşında hiç ailesinden ayrı yaşamamış. Yani yediği yemeğin tabağını bile masada bırakıp kalkıyor ikimizde çalışıyoruz şunu yaparız bunu yaparız diyor ama her şey niyette. Şu an evlilik sürecinde inanılmaz yoruldum. Evimizi temizliyorum, sen çok takıyorsun. Düğünde çalacak şarkıları seçeyim diyorum ne olacak düşünme stres yapma abartma diyor. Ayakkabı seçiyorum ne farkeder kafana takma birini al yapıyor. Yani ben heves ediyorum aslında ama onun için hiçbir şeye uğraşmaya gerek yok gibi o otursun bilgisayar oyunu oynasın yeter düğündur evdir bir şekilde olur kafasinda. Bu sorunumu ona açtığımda ben senin yorulmani istemiyorum evlenmek önemli olan başka şeyler değil diyor. Ama bence mesele bunlar değil. Uzun süredir maddi manevi bir sürü zorluk atlatiyoruz ama karsimdaki 31 yaşındaki erkeğe oyun oynamayi bırak da valizleri toplayalım demek zorunda kalıyorum. Lafa gelince seni düşünüyorum dese de bana öyle gelmiyor. Bugun yine tartıştık, kına gecesi için ailesi pahalı bir müzisyen ayarlamış bende bunun içime sinmedigini söyledim. Çünkü ailesi ıvır zıvır istemediğim bir sürü masrafa giriyorlar ve sanırım düğün sonrası borçları ödeyemeyince altınları istemenin yolunu yapıyorlar gibi. Kına mekanini kendi ailem tuttu onlar da müzik olayını biz ayarlariz demişlerdi. Ama işte öğrendim ki mekanın ücretiyle aynı. Bende bugün gidip bir organizasyon şirketiyle görüştüm daha düşük bir fiyat teklifi aldım. Kayınvalidemi aradım onları iptal edelim ben daha uygununu buldum dedim. Buraya kadar sorun yok. Nişanlımla konuştum bana rahata erdin mi şeklinde bir tepki verdi. Neden bu şekilde yaklasiyorsun yapınca da sen haklısın doğru ben hiç haklı olamam dedi. Soğuk yaptı, iyi kapatıyorum deyince de tamam dedi kapattık. Ben yine iletişim kurmaya meyilli bir insanım tekrar yazdım kirildigimi söyledim. Her şeye takildigimi, sürekli kafama bir şeyleri takip laf dinlemedigimi söyledi. Artık basit konular gibi gelse de çok bunaldigimi hissediyorum. Haftaici çalışıp haftasonu evimizi kurmaya çalışıyorum. Örneğin o an perdeleri ascak oluyorum bana takma uğraşma haftaici annem gelir siler takar diyor. Odayı süpürecek oluyorum uğraşma su an ona vakit yok sonra yapılır diyor. Düğün salonuna gidip müzikleri konuşalım soralım diyorum abartiyorsun çalarlar onlar düşünme diyor. En son yine İmam nikahı konusunda bile tartıştık. Nikah ve düğüne iki hafta kaldı bende İmam nikahını ne zaman yapacağız dedim iki üç sefer daha sormuştum. Ona da aynısını söyledi. Neymiş bu kadar sorunun içinde en az düşündüğü şey İmam nikahiymis 10 dakikalık işmiş. Bende ona İmam nikahınin benim için en az düşünülecek değil en önemli şeylerden biri olduğunu söyledim. Hallederiz şimdi o kadar şeyin içinde kafanı ona yorma dedi yine. Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum. Ne düşünsem burnumdan geliyor gibi. Kendi evini nişanlım yorulma etme hallederiz demesin diye acele acele kaçak gocek topladım. Bir de bana sürekli titizlik hastasi gibi muamele yaptığını hissediyorum. İnsanların ayakkabıyla girdiği eve halı koymadan yerleri silmek istemem bile onun için aşırı geliyor. İnşaat tozunda gezilen kir içindeki terlikleri yıkayacagim diye bana takıntılıymis gibi guluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık. Yanlış bir tercih yapmaktan korkuyorum. Bunlar 1 yıldır sürekli oluyor ve ben bu kişiyle bir çocuk sahibi olunca nasıl yaşayacağım kestiremiyorum. Herkes düğün stresidir diyor ama nisandan önce başladı bu durumlar. Ne yapsam elim kolum bağlanacak gibi hissediyorum, yardım etmediği gibi tüm yorgunlugum da önemsiz.