Düzenli Evimiz & Hayatımız

morkagit

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
15 Temmuz 2020
750
1.904
26
2 saatlik mutfak maratonunda
🐞 Duvarı sildim. Duvar saatini sildim.
🐞 Peteği sildim
🐞 Masamı detaylı sildim. Sandalyelerimi sildim. Balkonda kuruyorlar. ( Siz siz olun siyah kumaş mutfak sandalyesi almayın. Ben mafoldum. Akıl karı değil :temizlik:)
🐞 Mutfak üst dolaplarımı sildim, tezgah arası fayansları sildim.
🐞 Damacana ve damacana başlığını yıkadım
🐞 Lavaboyu ovdum.
🐞 Halisini kaldırıp Vileda yaptım. Sonra halıyı serip süpürdüm.
Artı ek olarak
🐞 Koridoru süpürüp Vileda yaptım.
🐞 Ebeveyn banyosunu yıkadım.
🐞 Beyazları makinaya attım henüz bitmedi.
🐞 Cüzümü okudum.
🐞 Yemek yaptım, pişiyor.
 

Babsy baby

sevgi,doğanın ikin'ci güneşidir.💞
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
307
301
Yaa ben de ilk evimde cok zorlaniyordum kışın alt katimda ev sahibim ust katimda kizi oturdugu icin kışın diger kızına giderlerdi binada donardim o yuzden bulasiklari her gün yikamazdim suyun sogugu sebebiyle kolum donardi. Ama tek basinayim lavaboda legenin icine koyarim zaten su degdikce akiyor kiri, yani küf olacak kadar da olmaz ki
Sonraki kış icin makine aldım tek de olsam yemek yapiyorum ve ise de götürüyordum calisan insan icin gerçekten makineler velinimet😍
Yani ev isi sevmemek anlaşılır hatta o dönem işte burada topiklerden gaza gelmistim how clean is your house serisini tavsiye etmislerdi izledikce şevke gelmis her hafta temiz evi temizliyordum🤣 yani kisi sevmeyebilir de motivasyonla halledilir bence o kisinin de motive olmaya hadi yaparsin diye gazlanmaya ihtiyacı varSonucu

Yaa ben de ilk evimde cok zorlaniyordum kışın alt katimda ev sahibim ust katimda kizi oturdugu icin kışın diger kızına giderlerdi binada donardim o yuzden bulasiklari her gün yikamazdim suyun sogugu sebebiyle kolum donardi. Ama tek basinayim lavaboda legenin icine koyarim zaten su degdikce akiyor kiri, yani küf olacak kadar da olmaz ki
Sonraki kış icin makine aldım tek de olsam yemek yapiyorum ve ise de götürüyordum calisan insan icin gerçekten makineler velinimet😍
Yani ev isi sevmemek anlaşılır hatta o dönem işte burada topiklerden gaza gelmistim how clean is your house serisini tavsiye etmislerdi izledikce şevke gelmis her hafta temiz evi temizliyordum🤣 yani kisi sevmeyebilir de motivasyonla halledilir bence o kisinin de motive olmaya hadi yaparsin diye gazlanmaya ihtiyacı var
Valla ne kadar gaz veriyorlar dı gördün 😂
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 67 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 164 cm. Başlangıç Kilom :75 Kg. Şimdiki Kilom :75 Kg.

Portakalli cikolat

Her nasip vaktine esirdir 🍀
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2019
686
1.646
25
Bugün neler yaptın;
🍀bulaşık makinesini boşalttım.
🍀kahvaltı bulaşıkları makineye yerleştirip mutfağı topladım.
🍀evi havalandırdım
🍀yatağı topladım
🍀çamaşır katlayıp yerleştirdim
🍀halıları fırçaladım
🍀süpürge açtım
🍀klozet lavabo temizliği yaptım
🍀beyazları makineye attım biraz çalıştıktan sonra beklettim şimdi devam ettiricem
🍀yemek yaptım, yedikten sonra bulaşıkları toparlayıp ocak, davlumbaz, ara taş, tezgah temizledim.
🍀şimdi biraz egzersiz yapıcam
 

_Reyyan

Guru
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
4 Aralık 2014
7.636
26.879
Selam 🌸
Sabah kahvaltı sonrası mutfağı toplayıp süpürdüm ve bulaşık makinasını çalıştırdım.
Odayı süpürdüm ve halısını fırçaladım gerçekten iyi oldu. Sonra toz aldım.
Lavabo ve wc temizledim.
Biraz kitap okudum ve örgü ördüm.
Sonra akşam yemeği yaptım.
 

Babsy baby

sevgi,doğanın ikin'ci güneşidir.💞
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
307
301
Gormem mi valla ben bile yazarken gaza geldim :) daha ne diyebilirim ki onca tavsiye verilmis masumlar apartmanı kadir ezildi falan🤣
Aynen, kadir dediklerin de çok güldüm,bide diyor kadir bana kızar.🤣🤣🤣
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 67 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 164 cm. Başlangıç Kilom :75 Kg. Şimdiki Kilom :75 Kg.

askrhpozitif

Bana sağır olana dilsizim bundan sonra 👊
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
19 Haziran 2013
17.515
44.481
Hayırlı aksamlar kızlar naaılaınız
 


Babsy baby

sevgi,doğanın ikin'ci güneşidir.💞
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
307
301
O kısmı okumadım 🤣 ben how clean is your house sonrasi kadirinkini fazla bile görüyorum bir ara ona sarmistim.simdi trt 1de fazlasi zarar daha cok dikkatimi çekiyor onu izliyorum artik
Ben kadınlar kulübü ne takılıyorum, bide zuhal topal'la sofra da izliyorum, kadiri de izliyordum ama çok pis yerler çıkınca midem kalkıyor du bıraktım.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 67 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 164 cm. Başlangıç Kilom :75 Kg. Şimdiki Kilom :75 Kg.

nnnadal

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
19 Ocak 2014
5.689
11.591
Ben o kahve molasından sonra çorba pilav salata yaptım
Wc-banyo yıkadım pür pak yaptım
Yatak odasının tozunu aldım siz siz olun sakın siyah mobilya almayın kış günü bile tozundan bıktım bugün toz alsam ertesi gün hiç alınmamış gibi oluyor bidaha yatak odasını değiştirirsem siyaha tövbee
Yemekten sonra mutfakta bulaşıkları makineye koydum
Canlı ders vardı ufaklıkla ona girdim (anasınıf)
Çocukları sütledim yatırdım
Yine heryer oyuncak olmuş şimdi kahvemi içiyorum yatacam sabah ola hayrola artık bugün yeterince iş yaptım
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 625 gün geçti.

zeynebzeyneb

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
26 Temmuz 2015
362
1.232
27
Hayırlı sabahlar hanımlar 🌺
Geçtiğimiz iki gündür oğlumun ağlama krizleri ile uğraşıyorum😔. Buraya hiç uğrayamadım o yüzden. Hoş evin işlerine de bakamadım zaten adam akıllı. Son haftalardaym oğlum üç yaşında. Stres oldu galiba ondan yapıyor. tecrübeli arkadaşlar daha iyi bilir tabi. Bugünün daha iyi geçeceğini umuyorum inşallah 🤲🏻

Haznesini,borularını,hortumlarını,uçlarını yıkıyorum ve filtresini

Benim hazneli canım süpürdükten sonra boşaltılanlardan kovasını yıkıyorum filtreleri sünger gibi onları yıkıyorum kurutup öyle kullanıyorum özellikle filtrelerini temizleyince daha iyi çekiyor

Teşekkür ederim en yakın zamanda yapmaya çalışayım hiç hortum boru falan da temizlememiştim.
 

Bebeğimin doğacağı muhtemel tarih : 02-02-2021

Hamileliğimin 39. haftası içindeyim.
Bebeğimi kucağıma almama 12 gün kaldı.

Önümüzdeki bir kaç gün içinde bebeğinizin akciğerleri, hava keseciklerinin üretimini artıracak. Bebeğinizin tam olarak geliştiği bu günlerde, rahminiz oldukça kaslı ve ağırlığı yaklaşık 1,134 gr. Bebeğinizn derisi artık tamamen pembe ve daha yumuşak hatlı.

Bebeğimin yaklaşık ağırlığı : 3200 gr. - Yaklaşık boyu : 50.7 cm. (Baştan Topuğa)

Hamilelik Günlüğünü İmza alanına eklemek için tıklayın