- Katılım
- 20 Ekim 2023
- Mesajlar
- 1.984
- Emoji Skoru
- 265
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 22
Çok uzun mesele ama 3,5 yıllık arkadaşımla koptu kopacak;en baştan anlatırsam aramız son 7 aya yakındır limoni,toksiğiz,o,günlük hayatında yaşadığı olayları bana yansıtan birisi hep destek oldum ama benim de kendi hayatım var.Bu kızın en kötü özelliği sürekli ota bka trip atıyor artık çekemiyorum,eskiden arkadaşları varken beni görmezdi bile onlarla küstü benle yakın oldu şimdi de beni harcıyor,artık her gün bunalıyorum en son ki kavgamız eskileri hatırlamıyorum,Bugün bana dedi ki kanka sen hakkımda demişsin ki,Ayşe,bebek bebek trip atıyor arkadaşlığımı kesmeyi düşünüyorum ben de olayın böyle olmadığını ters anlatıldığını dedim.Aramız soğuk şu an ve benim tanıştırdığım eski arkadaşımla arkadaş onla geziyor,benle de konuşuyor ben soğuk yapıyorum,şimdi de sınıfta saçma bir insanla arkadaş ben bunaldım kızdan napıcam ne edicem bilmiyorum zaten,hep ben çabalıyorum sıkıldım iyice lütfen yardım edin,ve bizim böyle kopma sebebimiz sürekli gtle don gibiyiz hep beraberiz ikimiz de bunaldık farklı insanlar istiyoruz mesela biriyle çıkmak istiyorum Ayşe peşimde,biriyle oturmak istiyorum,Ayşe görüyor geliyor,napıcam ne edicem bilmiyorum