• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

En yakın arkadaşımla koptu kopacak

ceyyceyy_

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ekim 2023
Mesajlar
1.984
Emoji Skoru
265
Puanlar
53
Yaş
22
Çok uzun mesele ama 3,5 yıllık arkadaşımla koptu kopacak;en baştan anlatırsam aramız son 7 aya yakındır limoni,toksiğiz,o,günlük hayatında yaşadığı olayları bana yansıtan birisi hep destek oldum ama benim de kendi hayatım var.Bu kızın en kötü özelliği sürekli ota bka trip atıyor artık çekemiyorum,eskiden arkadaşları varken beni görmezdi bile onlarla küstü benle yakın oldu şimdi de beni harcıyor,artık her gün bunalıyorum en son ki kavgamız eskileri hatırlamıyorum,Bugün bana dedi ki kanka sen hakkımda demişsin ki,Ayşe,bebek bebek trip atıyor arkadaşlığımı kesmeyi düşünüyorum ben de olayın böyle olmadığını ters anlatıldığını dedim.Aramız soğuk şu an ve benim tanıştırdığım eski arkadaşımla arkadaş onla geziyor,benle de konuşuyor ben soğuk yapıyorum,şimdi de sınıfta saçma bir insanla arkadaş ben bunaldım kızdan napıcam ne edicem bilmiyorum zaten,hep ben çabalıyorum sıkıldım iyice lütfen yardım edin,ve bizim böyle kopma sebebimiz sürekli gtle don gibiyiz hep beraberiz ikimiz de bunaldık farklı insanlar istiyoruz mesela biriyle çıkmak istiyorum Ayşe peşimde,biriyle oturmak istiyorum,Ayşe görüyor geliyor,napıcam ne edicem bilmiyorum
 
Ara verin.Gerçi ara vermek bitirmek demek bunu da bilin.Büyük bir kavga ve kırılan kalplerden iyidir .Uzaklaşın iyi gelirse bu uzaklik doğru karar odur .Bir kisiyle sıkı fıkı olacağım diyede harcanmaz o güzelim üniversite yılları ceyyceyy
 
Ara verin.Gerçi ara vermek bitirmek demek bunu da bilin.Büyük bir kavga ve kırılan kalplerden iyidir .Uzaklaşın iyi gelirse bu uzaklik doğru karar odur .Bir kisiyle sıkı fıkı olacağım diyede harcanmaz o güzelim üniversite yılları ceyyceyy
Baya uzağız zaten eskisi gibi değiliz
 
Ya keşke birbirinizi bir salsanız!

Her günün o kadar kıymetli ve değerli ki sürekli bu arkadaşının seni kötü etkilemesi üzerine yoğunlaşıyor gibisin.
Ne yaparsa yapsın, kimle takılırsa takılsın bak geç!
Mezun olduktan sonra çok özleyeceğin bir dönemdesin. Okul bitse yüzünü görmek istemediğin kişileri bile zamanla özleyeceksin çünkü bu hep böyle yaşanıyor, sadece kişiler değişiyor.
Lütfen genç arkadaşım, odak noktanı değiştir, oda arkadaşınsa odanı değiştir, yurt arkadaşınsa yurdunu değiştir (mümkünse tabi). Bu insan dışında yapabileceğin kaliteli çevre yapma imkanın var unutma 🌼
 
En güzel yaşlarındasın üniversitenin tadını çıkar toksik arkadaşlıklara bağlanma hiç bugünlerinin kıymetini bil dolu dolu yaşa. Bugün Ayşe’yle arkadaş olursun yarın Fatma’yla bir arkadaşa bağlanıp kalmaya değmez.
 
Back
X