erken adetimin sebebi nedir lütfen yardım??

berru89

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2009
1.279
0
31
arkadaşlar biz 3-4 aydır korunmuyoruz bebek istioruz ilk ay 3 gün geçikti hamileyim sandım 3 gün sonunda oldum sonraki ay 3-4 gün erken oldu geçen ay 8 gün erken oldu bu ay 6 gün erken oldu en son 20 ağustosta oldu 1 hafta sürdü bide bugün oldu bunun nedeni ne olabilir stres desem gayet rahatım anlamadım gitti geçen ay doktora gıttım kanda gebeliğe baktı bişi çıkmadı lütfen bilgisi olan sölesin :sinifsinif::sinifsinif:
 

berru89

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2009
1.279
0
31
yaa arkadaşlar kimse bişi yasmıcakmı lütfen yardıııııııımmafoldumben
 

pptya87

Guru
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2009
4.389
964
arkadaşım bizde bebek için uğraşanlardanız öncelikle bu konuda allah yardımcınız olsun inş tez zamanda bebeklerimize kavuşuruz bu ay bende kendimi hamileyim sandım ama bu sabah bi baktım aaa adet olmuşum 3 gün erken oldum gecen ay 19unda olmuştum 16sınd
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :82 Kg. Şimdiki Kilom :74.2 Kg.

pptya87

Guru
Kayıtlı Üye
18 Mayıs 2009
4.389
964
arkadaşım bizde bebek için uğraşanlardanız öncelikle bu konuda allah yardımcınız olsun inş tez zamanda bebeklerimize kavuşuruz bu ay bende kendimi hamileyim sandım ama bu sabah bi baktım aaa adet olmuşum 3 gün erken oldum gecen ay 19unda olmuştum 16sınd

16sında olmam gerekirken 13ünde oldum bende anlayamadım nie erken oldum acaba:uhm:
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 47 Kg. ile 64 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 160 cm. Başlangıç Kilom :82 Kg. Şimdiki Kilom :74.2 Kg.

essmeralda

pamuklara sarsam seni...
Pro Üye
30 Ekim 2008
6.811
52
3-4 günlük gecikme veya erken adet görmeler normaldir. sonuçta adet kanaması 28-32 günde bir olur.
ama çok fazla erken olma durumu varsa doktorunuza da bir danışın.
belki tahlil falan ister..
 

berru89

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2009
1.279
0
31
canlarım öncelikle cvp verdiğiniz için çok tşk ederim hiç cvp alamıcam sandım inş. rabbim isteyen herkese tez vakitte hayırlısıyla bebeklerini nasip etsin :Saruboceq: dediğim gibi arkadaşlar benim ilk adet oluşumdan beri düzenlidir bebek yapmaya karar verdiğimizden beri böle oluo sebebini anlamadım sizlerin cvp larındanda anlaşıldığı üzere bebekle alakası yok heralde heh kafamçokkarıştı
 

Missy

CANIM OĞLUM
Kayıtlı Üye
5 Mart 2008
2.423
38
38
adet düzeninde bazen oynamalar oluyor bunuda değişik sebepleri olduğu gibi hiç sebebide olmayabilir.
Normalde kaç günde bir oluyorsun?
Birde bir kaçgün oynama olabilir erken yada geç normal sayılıyor.
Bence rahatsız oluyorsan doktora gidebilirsin..
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2556 gün geçti.

berru89

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2009
1.279
0
31
ya bi kere olsa hadi olur dicemde 3 aydır bu şekılde bıde 1-2 günlük oynama diil geçen ayki 8 gün bu ayki 6 günlük bi geçıkme normalde 25 günde bi falan oluodum 30 gün ramazanda 15 gün oruç tuttum yaaa-tatlicadiarzu- çarşamba gideyim bari özel bi doktora şeeey bebekle bi alakası yokmu :kedi:
 

Missy

CANIM OĞLUM
Kayıtlı Üye
5 Mart 2008
2.423
38
38
ya bi kere olsa hadi olur dicemde 3 aydır bu şekılde bıde 1-2 günlük oynama diil geçen ayki 8 gün bu ayki 6 günlük bi geçıkme normalde 25 günde bi falan oluodum 30 gün ramazanda 15 gün oruç tuttum yaaa-tatlicadiarzu- çarşamba gideyim bari özel bi doktora şeeey bebekle bi alakası yokmu :kedi:

Bebekle ilgili olacağını sanmıyorum, tabi en kesin sonuç usg de anlaşılır ama doktoa gitmelisin 25 günde adet oluyorsan baya bir karışmış düzenin sitres yapmıyorum diyorsun ama sanki ban var gibi geldi:hulya:
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 2556 gün geçti.

aysima04

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Eylül 2009
617
1
36
benimde adetim çok düzenliydi temmuzda bi yakınımı kaybettim ve o ay çok fazla sakinleştirici hap ve iğne kullandım ağustosta 4 gün bu ayda 3 gün gecikti bende bebek için uğraşıyorum acaba sorun bu adet düzensizliği ile ilgili olabilirmi
 

zubeyda

ANNEM IŞIĞIN SÖNMESİN....
Kayıtlı Üye
14 Mart 2009
521
0
42
arkadaşlar biz 3-4 aydır korunmuyoruz bebek istioruz ilk ay 3 gün geçikti hamileyim sandım 3 gün sonunda oldum sonraki ay 3-4 gün erken oldu geçen ay 8 gün erken oldu bu ay 6 gün erken oldu en son 20 ağustosta oldu 1 hafta sürdü bide bugün oldu bunun nedeni ne olabilir stres desem gayet rahatım anlamadım gitti geçen ay doktora gıttım kanda gebeliğe baktı bişi çıkmadı lütfen bilgisi olan sölesin :sinifsinif::sinifsinif:

canım yaa 3 aydır benimde adetlerim düzensiz 8 gün önce oluyorum 3 aydır başka bir topikte yazdım ama derdimi herkes kendi derdinde cevaplayan olmadı bende senin gibiyim ben bebek düşünmüyorumda rahatsız olmaya başladım bende dr gidecem bayramdan sonra sen gidince burda yazarmısın ne olduğunu dr ne dediğini benimde bir bilgim olsun
özelden yazarsan daha iyi olur canım
inşallah fazla uğraşmadan bebeğiniz olur
 
Son düzenleme:

berru89

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Haziran 2009
1.279
0
31
inş canım yaa ewt randevu aldım özel hastanye çarşamba gidicm bi aksilik olmazsa tabiki senlede paylaşırım ya ben ne ilaç kullandım ne stres yaptım hiçbişi yok çok şükür hatta başım ağrıdığında bile hap almıorum bakalım nolcak ne çıkcak inş. bebek vardırda ondandır :kedi: aslında olmıcağını bılıorum ama kendimi avutmaya çalışıorum offf inş. rabbim tez vakitte yollar bebeğimi
 

zubeyda

ANNEM IŞIĞIN SÖNMESİN....
Kayıtlı Üye
14 Mart 2009
521
0
42
berrucum hem adetlisin hemde bebek vardır belki diyorsun böyle hem adet olunup hem bebek oluyormu canım merakımdan sordum üstüne görme diyorlar onun gibi mi yoksa
hem daha yeni bebek istiyorsunuz daha 8 ay olmuş okadar takma stres yapma
benimde 1 sene olmadı şimdi ikitane canım ama ben belimi çektirdim ve o ay hamile kalmıştım ondanmı hamile kaldım yoksa kendiliğndenmi bilmiyorum
stres yaparsan olmaz düşünmemeye çalış inşallah olur ikinizdede sorun yoksa kesin olur sabret canım